نوتردام را crypt, حياط می تواند بازگشایی در بهار

لندن—سردابه و بخش هایی از کلیسای جامع نوتردام حیاط در حال انتظار برای بازگشایی عمومی در بهار, پاریس, مقامات ای

توسط MINERALNEWS در 2 اسفند 1398

لندن—سردابه و بخش هایی از کلیسای جامع نوتردام حیاط در حال انتظار برای بازگشایی عمومی در بهار, پاریس, مقامات این هفته گفت: — تقریبا یک سال پس از روی نقطه عطفی 850-سال-ساختمان قدیمی بود mauled توسط یک آتش سوزی که بلعیدم سقف آن تضعیف ساختار آن و ارسال امواج شوک از طریق فرانسه و فراتر از آن.

معشوق کلیسای جامع این پارک در پشت آن و میدان در نزدیکی باقی مانده بسته میان ترس از آلودگی سرب از آسیب دیده کلیسا سقف و منار مخروطی. ده ها تن از کارگران شده اند تعمیر ساختمان که رئیس جمهور امانوئل پاکسازی قول داد در زمان فروغ خواهد بازگشایی ظرف پنج سال.

این هفته, پاریس, معاون شهردار, امانوئل, Grégoire گفت که او امیدوار است که بخش هایی از میدان در مقابل کلیسای جامع تبدیل خواهد شد و در دسترس دوباره به مردم در نیمه اول سال "اگر همه چیز خوب است."

Grégoire گفت: یک گروه از نمایندگان مجلس که کارگران را برای اولین بار به حذف سرب از آثار این سایت از سطوح وجود دارد و در کلیسای جامع آوار باقی می ماند یک علت برای نگرانی قابل توجهی.

کارگران طبقه بندی شده اند آوار در زیر چادر در جلوخان تقویت پرواز buttresses و دیگر قطعات آسیب دیده از ساختمان ها و آمادگی برای حذف یک داربست که تعیین شده بود تا در اطراف کلیسای جامع سقف قبل از آتش برای کمک به کارگران انجام بازسازی.

یکی دیگر از معاون شهردار کارن Taïeb گفت: crypt یک موزه زیر میدان خواهد بازگشایی در پایان ماه مارس اگر سایت وجود ندارد خطرات ناشی از آلودگی است.

"بدیهی است که این بستگی دارد که آیا این سایت شده است به درستی تمیز کردن اما ما انجام شده است به طور منظم منجر چک" گفت: Taïeb که در اتهام از بناهای تاریخی در پاریس.

Taïeb و Grégoire صحبت یکشنبه به نمایندگان مجلس که بخشی از یک کمیسیون پارلمانی در بازسازی کلیسا.

Grégoire نمی گویند که بخش هایی از جلوخان خواهد شد و یا زمانی که. مقامات شهرستان را با تاخیر بازگشایی چندین بار به این دلیل که تکنیک های مورد استفاده برای حذف سرب آثار وابسته به آب و هوا.

در سایت ساخت و ساز کارگران انتظار می رود برای شروع از بین بردن آسیب دیده و داربست در این ماه یک مرحله ضروری در بازسازی کلیسای جامع. این عملیات که به ماه کامل شده است به دلیل تاخیر فقیر شرایط آب و هوایی.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن