برای کمک در Coronavirus ایتالیا نوبت به چین و روسیه و کوبا

بزرگنمایی این تصویر بیش از 50 پزشکان و امدادگران وارد میلان از کوبا در آوریل 22 به کمک coronavirus د

توسط MINERALNEWS در 6 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

بیش از 50 پزشکان و امدادگران وارد میلان از کوبا در آوریل 22 به کمک coronavirus درمان است. آنتونیو Calanni/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنتونیو Calanni/AP

در ایتالیا زمانی که تحلیلگران سیاسی می گویند: "در اینجا می آید سواره نظام" ("arrivano i nostri"), آنها در حال صحبت کردن در هالیوود وسترن. آنها می گویند "اینجا بیا ما بچه ها: ایالات متحده آمریکا کردم تا به ایتالیا بازگشت."

اما امروز "بچه های ما" شامل کمتر سنتی دوستان است.

اولین بار, چینی, تیم, وارد, مارس 13 با تجهیزات پزشکی و کارشناسان که توضیح داد که ایتالیا را مستند بیش از حد ضعیف — بیش از حد بسیاری از مردم قدم زدن نه به اندازه کافی ماسک محافظ بیش از حد بسیاری از کسب و کار باز است. ایتالیا به زودی محکم پیچ. در حال حاضر چینی ها پرچم نمایش داده می شود بزرگ کمک محموله از تجهیزات پزشکی با کلمات "دوستی جاده می داند هیچ مرزهای."

در اواسط ماه مارس تلفن تماس, چینی, رهبر چین گفت: نخست وزیر ایتالیا جوزپه کونته که چین مایل به همکاری با ایتالیا برای مبارزه با این بیماری همه گیر و ساخت "سلامت جاده ابریشم." ایتالیا اولین G7 کشور به تایید چین عظیم کمربند و جاده زیرساخت های جهانی ابتکار عمل.

ایتالیا با وزیر خارجه Luigi di Maio که سران این اتحادیه اروپا ضد استقرار جنبش پنج ستاره گرفته شده برای این اعتبار اشاره کرد و چقدر خوب خواهد شد تولید شده توسط ایتالیا در حرکت است در حال حاضر پرداخت.

"ما نشان داده ما میدین و دوستی برای بسیاری از کشورها در جهان" di Maio گفت: "و در حال حاضر ایتالیا دریافت کمک."

پس از چین آمد روس ها در کمک عملیات ایتالیایی رسانه ها لقب "از روسیه با عشق." نه Ilyushin 76 هواپیما وارد سهشنبه با virologists اپیدیولوژی تجهیزات پزشکی و داروسازی.

"هرگز تا به حال بسیاری از هواپیماهای روسی و پرسنل قبل از فرود در ناتو در کشور" یک داستان در روزنامه La Repubblica گفت.

در روزانه خود را در کنفرانس خبری از میلان, لمباردی منطقه ای مشاور برای خدمات بهداشتی و Giulio Gallera لبخند زد گسترده به عنوان او اعلام کرد ورود پزشکان روسیه در Papa Giovanni بیمارستان در برگامو, ایتالیا ویروس کانون.

همچنین در روز یکشنبه آمد پزشکی تیپ از کوبا — که کارشناسان قبلا مبارزه با ویروس ابولا در آفریقا است.

سی و هفت کوبا پزشکان و 15 نفر (شرح داده شده توسط La Repubblica به عنوان "ترین simpatico") مستقر شدند به لمباردی شهر کرما. عکس از تیم کوبا ارسال شده در ایتالیا عمران سازمان حفاظت Facebook صفحه شده بود به اشتراک گذاشته شده تقریبا 21,000 بار توسط صبح روز چهارشنبه. بسیاری از نظرات بودند قدردانی و خشم است که ایالات متحده, ایتالیا, سنتی متحد به نظر می رسید وجود ندارد.

اما آمریکا در حال ارسال برخی از کمک. روز شنبه نیروی هوایی "ارسال یک C-130 پر از لوازم پزشکی به ایتالیا" وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت. "ارتش ایالات متحده نیز نهایی طرح به برخی از آن بیش از حد تجهیزات پزشکی مستقر در دسترس وجود دارد برای ما, ایتالیایی, دوستان است."

چند ایتالیایی ها که توهم که "بچه های ما" با انگیزه های نوع دوستی. چین دیده می شود به عنوان تلاش برای پاک کردن آن تصویر مخدوش از فقدان شفافیت و اشتباهات در دست زدن به ووهان شیوع. کوبا تحت تمدید کرد آمریکا تحریم های نیاز همه همبستگی بین المللی آن را می توانید دریافت کنید. و روسیه ممکن است به امید ایتالیا در هل دادن برای لغو تحریم های بین المللی اعمال شده در سال 2014 پس از آن ضمیمه کریمه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب