کاروان برای عدالت: خودروهای عرضه و اجتماعی فاصله گرفته معترض در طول همه گیر

بزرگنمایی این تصویر معترضان نگه دارید تا نشانه در طول یک کاروان اعتراض برای عدالت در سان فرانسیسکو د

توسط MINERALNEWS در 17 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

معترضان نگه دارید تا نشانه در طول یک کاروان اعتراض برای عدالت در سان فرانسیسکو در روز پنج شنبه. چوپان جکمن عکاسی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چوپان جکمن عکاسی

صدها و صدها نفر از اتومبیل های زخم را از طریق خیابان های سان فرانسیسکو. رانندگان honked. کودکان شعار می دادند. نشانه بخوانید "Black Lives Matter "و "نه عدالت بدون صلح" به عنوان ساعت معترضان — اجتماعی فاصله داخل وسایل نقلیه خود را — اضافه کردن صدای خود را به یک ملی کر از خشم.

کاروان تظاهرات مانند یکی از روز پنج شنبه بعد از ظهر و اوایل تظاهرات در اوکلند گرفته اند در جدید اهمیت با یک کشنده بیماری همه گیر و گسترده در تظاهرات خیابانی اتفاق می افتد به طور همزمان.

بزرگنمایی این تصویر

صدها نفر از وسایل نقلیه — بر اساس برخی برآوردها نیز بیش از یک هزار شرکت در اجتماعی فاصله گرفت. بوق و شعار و فریاد پر از خیابان برای ساعت. چوپان جکمن عکاسی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چوپان جکمن عکاسی

"ما مریض و خسته از دیدن سیاه و سفید ما برادران و خواهران کشته شدن در خیابان ها و این که OK می گوید:" النا Fong. "آن را در حال پخش در سراسر کشور و هیچ کس را برای انجام هر چیزی در مورد آن."

Fong دارای دو فرزند است از جمله a 3-year-old daughter با سندرم داون است که ضعف سيستم ايمنی. یک کاروان در اعتراض به احساس امن تر از ماه مارس با توجه به خطرات ناشی از کوروناویروس.

Fran Culp می گوید که به عنوان کسی که با عمده مسائل پزشکی او "هیجان زده" گزینه ای برای پیوستن به یک اعتراض با همسرش و سگ او.

Surya کیشی Grover خوب بود رفتن به تظاهرات خودش — او گرفته بود او 6 ساله پسر به تظاهرات در حال حاضر. اما او 2 1/2 ساله و 18 ماهه شد داستان دیگری است. کاروان ارائه یک راه برای اعتراض به عنوان یک کل خانواده با Grover, شوهر و سه بچه در وانت. آنها ساخته شده نشانه آن است که به عنوان خوانده شده "آسیایی ها به صورت سیاه و سفید زندگی می کند" و تمرین و شعار است.

یک معترض دارای یک ثبت نام در سان فرانسیسکو به عنوان یک کاروان از خودروهای درایو های اجتماعی در فاصله تظاهرات محکوم کردن خشونت پلیس علیه سیاه آمریکایی است. دوچرخه سواران پیاده و شهروندان در طول مسیر کاروان شرکت کننده در این اعتراض. چوپان جکمن عکاسی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چوپان جکمن عکاسی

ارین Feher برنامه ریزی این تظاهرات به عنوان یک گزینه امن برای افرادی مانند Fong, استیفن گراور و Culp که نمی خواهید به جمع آوری در جمعیت در طول این همه گیر — بلکه به ارمغان می آورد انرژی و شور و شوق مداوم اعتراضات به قطعات بیشتر از سان فرانسیسکو.

خانواده او با حضور ضد خشونت پلیس تظاهرات در مرکز شهر و در حال بازگشت به, خارجی, Richmond, آرام محله مسکونی که در آن زندگی می کنند نامطلوب بود.

"به نزدیک و در عین حال زندگی می کنند این بسیار مسالمت آمیز نوع unbothered وجود آزار من," او می گوید.

Feher هرگز سازماندهی یک اعتراض قبل از. او اسکرول Instagram این آخر هفته گذشته هنگامی که او را دیدم یک پست در مورد زوم تماس ارائه ایده های در مورد چگونه به نوبه خود خشم به عمل است. در تماس است که او یاد گرفته در مورد کاروان تظاهرات و برداشت, نکاتی برای چگونه به سازماندهی.

"یکی از چیزهایی که همیشه چوب به من" شما می دانید حتی اگر پنج نفر آمده, حتی اگر 10 نفر آمده شما انجام یک کار خوب است.' "او می گوید. "و من گفتم: 'من می توانید انجام دهید که. "

آن را پنج یا 10 نفر. با توجه به چوپان جکمن یک عکاس که شاهد کاروان آن زمان نزدیک به 3 ساعت برای تمام وسایل نقلیه برای عبور از استودیو او; او تخمین می زند بیش از 1000 خودرو شرکت داشتند.

مشابه تظاهرات برگزار شده است در شهرستانها در سراسر امریکا از کاروان بزرگ در اوکلند به آنهایی که برنامه ریزی شده در ویسکانسین, کانکتیکات و حومه دیترویت در روز یکشنبه.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب