دستگاه XBody فقط در 20دقیقه

دستگاه XBody در حوزه EMS کل بدن به جهت نوآوری، عملکرد، آموزش، به روز رسانی و ارائه خدمات پیشرو است. انجام تمری

توسط مدیر سایت در 17 تیر 1402

دستگاه XBody در حوزه EMS کل بدن به جهت نوآوری، عملکرد، آموزش، به روز رسانی و ارائه خدمات پیشرو است. انجام تمرینات XBody go میتواند سبب شکلدهی ساختار عضلانی در افراد شود. تمرینات ای ام اس با ضربات الکتریکی کار می کند چیزی شبیه انقباض طبیعی بدن است این ضربات اضافه ، انقباض ماهیچه ها را به وسیله لباس تمرین ایکس بادی تنظیم میکند. شدت این انقباضات عضلانی را میتوان از طریق تنظیم شدتجریان الکتریکی پدها در طول تمرینات کنترل کرد. شدت پالسهای دستگاه xbody قابل کنترل است و به عوامل مختلف بستگی دارد که مربی آگاه بهتر است در طول مدت استفاده از این دستگاه، دائما نظارت ویژهای داشته باشد. کالری های بیشتری میسوزد: در طول هر بار تمرین با دستگاه xbody go شما چیزی حدود ۵۰۰ کیلو کالری را در ۲۰ دقیقه می سوزانید بعد از ۴ تا ۶ ساعت تمرین شما باید چیزی بیشتر از ۱۲۰۰ کیلو کالری سوزانده باشید در نهایت در ۴۸ ساعت بعد از جلسه تمرین باید بیش از ۴۰۰۰ کیلو کالری از بدن شما آب شود.

علاوه بر تمرینات، برنامه های تغذیه خاصی در نظر گرفته می شود. همزمان میزان سوخت و ساز بدن هم بالاتر میرود که نقش حیاتی بر روی تناسب اندام دارد. همچنین اگر میخواهید وزنههای بیشتری اضافه کنید، باید شدت جریان دستگاه را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. در این روش نمیتوانید شدت تمرینی که انجام میدهید را احساس کنید و در واقع بدن به فرصتی نیاز دارد تا بتواند شدتی که به آن وارد میشود را متوجه شود. جریان الکتریکی درمانی رایج ترین روش برای درمان و بهبود بیماری های جسمی است که با پیشرفت علم این جریان الکتریکی وارد وسایل ورزشی شده و برای سلامتی افراد بسیار مفید است. حتی عصب های ضعیف با این ارتباط فعال می شوند. با تمریناتxbody رشته های عضلات در قسمت های نا منظم هم فعال میشوند. علاوه بر این، گواهی های بسیاری از مرکز بهداشت جهانی در این راه وجود دارد. در باشگاه ورزشی ایکس بادی پس از آنالیز کامل بدن برنامه مناسب با بدن شخص ارائه می شود و در xbody وی آی پی فیت یک مربی خصوصی بر عملکرد صحیح حرکات نظارت می کند. چه مدت طول می کشد تا نتیجه ورزش ایکس بادی نتیجه دهد؟

بهترین باشگاه ایکس بادی در تهران با بهره گیری از بهترین مربیان و متخصصان در کشور به شما کمک می کنند تا از تمام مزایای این ورزش مدرن استفاده کنید. در ورزش با ایکس بادی تمامی عضلات بدن از جمله عضلات اسکلتی، عضله قلب و سیستم تنفسی درگیر میشوند. که باعث می شود فورا توده های عضلانی را توسعه یا کاهش دهد و برای کسانی که انرژی یا زمان مناسب برای ورزش ندارند یا قصد انجام تمرینات طولانی مدت و وقت گیر را ندارند مفید خواهد بود. آیا اشعه ایکس برای افراد تنبل خوب است یا به طور کلی برای کسانی که می خواهند زودتر به نتیجه نهایی برسند؟ آیا جریان های الکتریکی ممکن است به قلب آسیب برساند؟ آیا ورزش ایکس برای سلامتی خوب است؟ با توجه به اینکه ایکس بادی یک ورزش نوظهور و مدرن در کشور ما شناخته می شود، بسیاری از افراد تمایل دارند که از این ورزش استفاده کرده و به فرم و وزن ایدهآل خود برسند.

با توجه به مدت زمان کوتاه تمرینات ایکس بادی (هر جلسه 20 دقیقه) که دو یا سه جلسه در هفته می باشد، این تمرین برای کسانی که بسیار مشغله و درگیر هستند و یا تمرینات طولانی، شدید و استرس زا دارند مناسب است. لطفا توجه داشته باشید که پس از باز شدن این کالا به دلایل بهداشتی قابل برگشت نیست. برای مشاهده نتایج قابل مشاهده فقط کافی است روزی ۲۰ تا ۳۰ دقیقه و ۵ بار در هفته از دستگاه استفاده کنید. این تمرین به نوعی ورزش سریع است که 20 دقیقه تمرین در هفته تاثیر 5 ساعت ورزش را خواهد داشت. در این ورزش که با افزایش فعالیت؛ عضلات رشد می کنند و کل بدن و پوست را ترمیم می کند و همچنین سلولیت را از بین می برد. در این روش با فرستادن پالس های الکتریکی مستقیم به عضلات سرعت عضله سازی تا ۵ برابر و سرعت چربی سوزی تا ۳ برابر افزایش پیدا خواهد کرد. مزایای استفاده از دستگاه های اشعه ایکس چیست؟ با دستگاه تحریک الکتریکی دیجیتال Beurer، سه عملکرد را در یک دستگاه دریافت می کنید.



منبع
آخرین مطالب