AT&T واریز ونزوئلا به تحریم های جدید آمریکا علیه زور آن را به مخالف مادورو

میامی - AT&T گفت: آن را بلافاصله خندق ونزوئلا پرداخت بازار تلویزیون به عنوان تحریم های ایالات متحده منع آن

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399

میامی - AT&T گفت: آن را بلافاصله خندق ونزوئلا پرداخت بازار تلویزیون به عنوان تحریم های ایالات متحده منع آن DirecTV پلت فرم از پخش کانال های که لازم است برای حمل توسط سوسیالیستی دولت نیکولاس مادورو.

دالاس-شرکت بر اساس بسته شدن آن ونزوئلا واحد بلافاصله موثر است.

آن را زیر یک تصمیم مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به تجدید مجوز آن را او داده AT&T به ادامه حمل Globovision یک شبکه خصوصی تحریم ایالات متحده متعلق به یک تاجر نزدیک به مادورو که می خواستم در ایالات متحده پول شویی اتهامات سه نفر آشنا با این وضعیت گفت: AP. آنها صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن به بحث در مورد دولت ایالات متحده در صدور مجوز فعالیت.

AT&T می پیوندد و تعدادی دیگر از شرکت های ایالات متحده — General Motors, Kellogg Co. و کیمبرلی-کلارک — که رها ونزوئلا به دلیل کاهش فروش دولت تهدید و خطر تحریم های ایالات متحده. حدود 700 ونزوئلا وابسته به واحد اشتغال است.

"به دلیل آن است که غیر ممکن است برای AT&T را DIRECTV واحد مطابق با الزامات قانونی هر دو کشور AT&T مجبور به پرداخت آن در تلویزیون عملیات در ونزوئلا یک تصمیم است که ساخته شده توسط این شرکت ایالات متحده رهبری تیم بدون هر گونه دخالت و یا دانش قبلی از DIRECTV ونزوئلا تیم" این شرکت در بیانیه ای گفت.

در شب سه شنبه ساکنان کاراکاس شروع به کوبیدن بر قابلمه و ماهی تابه برای نزدیک به نیم ساعت به طور خود به خود در اعتراض به کاهش خدمات عمومی است. برخی فریاد زد: "من می خواهم من DirecTV" در میان شعارهای علیه مادورو.

AT&T دارای 44 درصد از سهم پرداخت بازار تلویزیون و آن خروج است به احتمال زیاد به ضربه سخت طبقه کارگر باریوس از شهرهای بزرگ و داخلی است که بستگی DirecTV برای دسترسی به اطلاعات و سرگرمی است.

یک خبر مربوط به تحقیق و تفحص از ژانویه نشان داد که AT&T بوده است تحت فشار از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به ایستادن به ایرانیها بازرسان که پس از سال 2017 دستور داده اند که حذف برخی از 10 کانال از جمله CNN en Español, که تا به حال پخش تظاهرات ضد دولتی.

تنظیم کننده های محلی را متهم به کانال های از نقض قانون در مسئولیت اجتماعی در رادیو و تلویزیون که به دنبال تضمین مسئولیت اجتماعی برنامه نویسی اما این آزادی مطبوعات گروه در نظر آن را یک ابزار برای پوزه بحرانی پوشش به دلیل مبهم زبان و مجازات های سنگین. DirecTV همچنین یک پلت فرم بزرگ برای پخش از state-run TV رسانه ها از انتقاد مخالفان به عنوان تبلیغات.

هرگز-اجرا طرح ترویج شده توسط وزارت امور خارجه را مجبور AT&T به جلو و پلاگین در Globovision و دولت-اجرای کانال در حالی که بازگرداندن برخی از ممنوع, اخبار بین المللی, کانال, با توجه به پنج نفر آشنا با مباحث ذکر شده در اوایل AP بررسی است.

AT&T نکرده پول از آن ونزوئلا عملیات برای سال با توجه به سخت دولت کنترل است که نگه داشتن قیمت آن بسته های مصنوعی پایین — چند سکه در هر ماه. وضعیت آنقدر وخیم است که DirecTV در سال 2012 متوقف شد واردات set-top box خفگی رشد آن است. در سال 2015 آن را نوشت دارایی های خود را در این کشور 1.1 میلیارد دلار است.

اما این شرکت تمایلی برای نزدیک کردن عملیات خود را در ونزوئلا به دلیل سهم بازار — بزرگترین آن را در هر نقطه در جهان — و تعهد خود را به یک ماهواره پخش مرکز که از آن DirecTV پرتوهای حدود یک سوم از برنامه نویسی آن به چندین بخش هایی از آمریکای جنوبی است.

AT&T اجرایی گفت که در حالی که آن را پخش سیگنال در ونزوئلا را متوقف خواهد کرد سه شنبه این شرکت با افزایش امکانات دیگر در این منطقه به اطمینان حاصل شود که خدمات همچنان بی وقفه در سراسر جنوب امریکا است. اجرایی صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن به بحث در مورد روش های داخلی.

AT&T خروج محروم بسیاری از ونزوئلا از آنچه تا به حال بوده است ارزان شکل از سرگرمی در یک کشور ویران شده توسط 2 میلیون درصد تورم. در میان آنها مادورو خودش را که در یک کنفرانس مطبوعاتی اخیر افتخار است که او یک فن از سی ان ان فارسی زبان, کانال های حتی تند کردن کانال — 706 — که در آن به نظر می رسد در DirecTV پلت فرم.

حزب سوسیالیست و رئیس Diosdado Cabello در توییتر گفت: "هیچ محاصره را سرزنش ما" و دعوت پیروان خود را به سازمان دیده بان خود را هفتگی برنامه تلویزیونی است که پخش در تلویزیون دولتی در جریان پلت فرم.

هیچ نظر فوری از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

با AT&T اعلام سهشنبه, اما, برخی, DirecTV مشترکین گزارش شده است که خدمات خود را بلافاصله رفت و تیره نمایش پیام: "کانال در دسترس نیست."

پدرو زامبرانو یک راننده تاکسی در انتظار یک مشتری در کاراکاس سوپر مارکت گفت که او تا به مشترک DirecTV برای سال سازمان دیده بان مورد علاقه خود سری و تنظیم در شبانه به دولت آلمان دویچه وله کانال که در پخش اخبار بین المللی در اسپانیایی.

54 ساله گفت: از دست دادن DirecTV میان coronavirus همه گیر که در آن او و دیگران را مجبور به صرف امتداد طولانی در خانه تنها به احتمال زیاد به بیشتر ساییده شدن کیفیت زندگی است که بدتر شده در سال های اخیر مکرر قطع برق و کمبود آب و بنزین اتومبیل خود را فراهم می کند که زندگی خود را.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"من نمی دانم که چگونه یک فرد می تواند با عزت زندگی می کنند در یک کشور مثل این" زامبرانو گفت. "چه می توانم به شما بگویم ؟ ما در حال غرق."

اسمیت گزارش از کاراکاس. AP نویسنده Fabiola سانچز کمک به این گزارش از کاراکاس, ونزوئلا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن