مبارزه با مت سوخت 'chemsex' در جامعه تجاوز غرب هالیوود ایستاده

این نوع تاون هال نشست است که می تواند شاید تنها برگزار می شود, در غرب هالیوود."ما قصد داریم به بحث در مورد انج

توسط MINERALNEWS در 27 بهمن 1398

این نوع تاون هال نشست است که می تواند شاید تنها برگزار می شود, در غرب هالیوود.

"ما قصد داریم به بحث در مورد انجمن" عضو شورای شهر جان Duran هشدار داد جمعیت feigning تعجب.

پشت صحنه چند دقیقه قبل یکی از اعضا یک ملکه کشیدن و درخشان در افسار بالا بود از او پرسید چقدر فحش مناسب بود با توجه به این موضوع است. (سعی کنید برای جلوگیری از F-بمب Duran توصیه می شود.)

اما آنچه که آنها در مورد صحبت کردن در چنین راه رنگی نمی تواند جدی تر است.

تبلیغات

این موضوع در بسته بندی تاون هال پنج شنبه شب یک بحران رو به رشد به خصوص در جامعه تجاوز که کارشناسان بهداشت می گویند که نه صحبت در مورد به اندازه کافی: "chemsex" و یا استفاده از مواد مخدر مثل متامفتامین و کوکائین را کشف و MDMA به منظور افزایش فعالیت جنسی و کاهش کمرویی.

همچنین به نام "پارتی بازی" chemsex تبدیل شده است فراگیر در دوستیابی آنلاین برنامه های مانند Adam4Adam, Scruff و Grindr که در آن مردم با استفاده از به طور مداوم در حال تغییر کد کلمات و emojis به نشان می دهد آنها می خواهند به استفاده و یا خرید مواد مخدر و رابطه گفت: Jimmy پالمیری (دهانه) بنیانگذار Tweakers پروژه یک گروه پشتیبانی برای مردم مبارزه با کریستال مت اعتیاد.

"من فکر نمی کنم وجود دارد هر کسی که در غرب هالیوود که نبوده است را لمس کرد به نحوی برخی از راه های مت" پالمیری (دهانه) گفت.

در غرب هالیوود, متامفتامین درگیر شد در 47 مرگ و میر بین 2015 و 2018 و مت مربوط به بستری شدن در بیمارستان باید به طور پیوسته علامت رو به بالا در دهه گذشته و با توجه به لس آنجلس وزارت بهداشت.

تبلیغات

این رویداد به دنبال مصرف بیش از حد مرگ دو سیاه, گی مردان در غرب هالیوود آپارتمان دموکراتیک دهنده اد باک که متهم شده بود در پاییز گذشته از تزریق دوز کشنده از کریستال متامفتامین به قربانیان خود ارضاء جنسی.

"بیش از حد من فکر می کنم مت نادیده گرفته شده به عنوان یک بحران بهداشت عمومی" دکتر گفت: Lello Tesema یک دانشیار مدیر پزشکی در L. A. County Department of Public Health بخش از سوء مصرف مواد پیشگیری و کنترل است.

در حالی که آن را ندارد همان توجه ملی به عنوان بحران مواد مخدر مت آمفتامین در منطقه لس آنجلس "است که در واقع فوق العاده رایج و فوق العاده خطرناک است," او گفت:.

تاون هال آمد و در زمانی که رهبران شهرستان وجود دارد انتقاد از کمبود فضاهای در غرب هالیوود است که می تواند و می خواهد جای بهبود اعتیاد قرار گرفتند. در حال حاضر سرنوشت اجرا پایین کابین وارد شوید در بلوار رابرتسون که میزبان برخی از دو ده هوشیاری جلسات در هر هفته است در هوا. بورلی هیلز دارای بسیاری که بر روی آن نشسته و می خواهد آن را رفته است; غرب هالیوود مقامات در تلاش هستند تا اجاره آن را به نگه داشتن جلسات رفتن.

تاون هال روزنامه نگار Jason د Puy یک کشیدن ملکه گفت که مشکل این است که به ندرت مورد بحث و آشکارا. وجود دارد "اثرگذارندهها در Instagram با صد هزار پیروان و آنها در حال انجام کریستال مت در کنار و هیچ کس درک می کند و یا حتی می داند که, و همه ترس به صحبت درباره آن را," او گفت:.

د Puy است که هوشیار هشت سال گفت که مانند بسیاری از جوانان گی, مردانی که به غرب هالیوود او آموزش داده شده است در مورد سکس و شرم از آن. او معرفی شد به کریستال مت در حمام و به نظر می رسید برای ایجاد صمیمیت ساده تر و سرخوشی.

اعتیاد به سرعت در زمان بیش از زندگی خود را. او بی خانمان ها برای یک طلسم قبل از حرکت به یک آپارتمان پر از سوسک کک و ساس.

"مت و نگه داشته من از داشتن برای مقابله با زندگی" د Puy گفت.

تبلیغات

"زمانی که من هوشیار من تا به حال به یاد بگیرند که چگونه به دوباره چون من استفاده می شود به این کار خطرناک رابطه جنسی پرخطر.... شما می توانید رفتن به مجالس عسل. شما می توانید رفتن به حمام. شما می توانید این مسائل هوشیار" د Puy گفت.

د Puy, 29, گفت که او "تا به حال بسیاری از دوستان مرگ غیر منتظره" از استعمال بیش از حد.

490744_ME_0212_west_hollywood_chemsex_town_hall-lgbtq_03_GEM.jpg

Jason د Puy لباس پوشیدن در, کشیدن, مذاکرات در مورد هوشیاری و سابق استفاده از مواد مخدر در هنگام رابطه جنسی به عنوان یک عضو از یک پنل در یک تاون هال برای بحث در مورد رابطه جنسی و استفاده از موادی مانند مت GHB کوکائین و MDMA در غرب هالیوود شورای شهر مجلس در روز چهارشنبه.

(Genaro ملینا/لس آنجلس تایمز)

در نظرسنجی های اخیر از تقریبا 1600 نفر در غرب هالیوود بیش از 70 درصد از پاسخ دهندگان گفته است که استفاده از مت در جامعه, حوادث, کافه ها و باشگاه ها یک "مسئله فشار" برای شهرستان با توجه به امن غرب هالیوود ائتلاف جامعه.

ائتلاف و شهرستان کارکنان به تازگی شروع رفتن به رویدادهای مهم مانند لا غرور و غرب هالیوود هالووین کارناوال به دست رایگان نالوکسان یک دارو است که می تواند معکوس مواد مخدر مصرف بیش از حد و همچنین کاندوم و نوارهای تست برای تعیین اینکه آیا مواد مخدر تفریحی laced با فنتانيل.

با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از آلودگی مواد مخدر مانند متامفتامین با فنتانيل — یک اوپيوئيدی 50 برابر قوی تر از هروئین — رشد بهداشت عمومی نگرانی است. اغلب کاربران بی اطلاع هستند که به آن اضافه شده است.

"مردم حتی نمی دانند که آنها در حال انجام فنتانیل" Duran گفت. "ما شاهد بسیاری از مردم در جامعه ما که فقط به فکر رفتن آنها به حزب و نه بیداری تا روز بعد.

"هنگامی که شما پرتاب در تمایلات جنسی سرکوب و شرم و ننگ HIV مت و سپس اضافه کردن فنتانيل در ترکیب آن را به یک ترکیب کشنده است."

تبلیغات

تاون هال اعضا گفت که یکی از فجایع chemsex است که آن را اغلب ناشی از تنهایی و تجاوز شرم افراد اطراف خود تمایلات جنسی یا هویت جنسیتی. Tesema گفت که در جهان به طور فزاینده ای متصل شده توسط فن آوری "ما در یک بحران تنهایی."

پرسش از مخاطبان منعکس شده است که: "شما می توانید بحث در مورد چگونگی این روابط با سلامت روان و عزت نفس و پیشگیری از خودکشی?" "چگونه می توانم مردم را به تجمع در اطراف این موضوع؟"

ملیسا McCracken, یک chemsex مشاور برای نفس کشیدن زندگی مرکز درمان در غرب هالیوود گفت: مردم "از دست دادن صمیمیت خود" زمانی که در تلاطم اعتیاد به مواد مخدر و استفاده از مت "غیر فعال همدلی که یکی از غم انگیز کرده است.

490744_ME_0212_west_hollywood_chemsex_town_hall-lgbtq_02_GEM.jpg

اریک Fletes یک متخصص توسعه با لس آنجلس همجنسگرایان مرکز اطلاعات سهام مورد فنتانيل و درمان سوء مصرف مواد با مردم در یک "chemsex" تاون هال نشست در غرب هالیوود.

(Genaro ملینا/لس آنجلس تایمز)

"خود را به فضا و زمان در واقع اتصال با فرد دیگری دشوار است اما غیر ممکن نیست," او گفت:.

Tesema اشاره کرد که مردم اغلب افسرده زمانی که آنها عود پس از تلاش برای متوقف کردن با استفاده از روش حتی اگر عود است "نه تنها شایع است اما انتظار می رود روند بهبود است."

در لابی پس از آن که در آن نالوکسان و fenantyl-نوارهای تست شد دست از 31 سال گفت: تاون هال خوبی بود تغییر سرعت از کریستال مت و اعتیاد به الکل بازیابی جلسات او حضور.

مرد پرسید که نام خود را استفاده نمی شود چرا که او در بازیابی گفت: او با این نسخهها کار به عنوان یک مدیر اموال برای 187-واحد ساختمان در وستوود و تا به حال به تماس مقامات دو بار به تازگی به دلیل مستاجر در صورت هروئین.

هوشیاری جلسات peer-to-peer, او گفت:. دیدن مسائل مانند chemsex و استفاده از مت بود مورد بحث با صراحت توسط کارشناسان در شورای شهر مجلسی به او امید که آنها توجه بیشتری کرد.

"برای دیدن که در شهرستان است که در پشت آن شگفت انگیز است," او گفت:. "این افزایش آن است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب