تام ریج سابق DHS Sec ابراز تاسف 'غمگین' تهمت نگرانی در مورد رای گیری از طریق پست

بزرگنمایی این تصویر سابق پنسیلوانیا دولتی و امنیت داخلی وزیر تام ریج اظهار تاسف رئیس جمهور تهمت را ب

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سابق پنسیلوانیا دولتی و امنیت داخلی وزیر تام ریج اظهار تاسف رئیس جمهور تهمت را بد رای گیری از طریق پست به دلیل ریج می گوید این باد ممکن است صدمه زدن به جمهوری خواهان. هراز N. قنبری/آسوشیتد پرس پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هراز N. قنبری/آسوشیتد پرس

برجسته جمهوری خواه اتحاد کلمات سخت برای رئیس جمهور تهمت را مبارزه با گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری و می گوید رئیس جمهور انتقاد می تواند به تضعیف حزب خود را تلاش برای حفظ کنترل سنا.

"این بود دلسرد من فکر می کنم به وقت اعضای سنا که احتمالا بسیار تهاجمی absentee ballot برنامه های ... به رئیس جمهور گفتن حامیان خود را: 'رفتن به پای صندوق های رای. استفاده نمی غایب,'" سابق پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی است. تام ریج NPR گفت.

ریج که در خدمت به عنوان ملت اولین وزیر امنیت داخلی است روسای جدید گروه دو حزبی به نام VoteSafe است که هل دادن به گسترش رای-توسط-گزینه های ایمیل همراه با امن در شخص رای گیری برای ریاست جمهوری.

سابق میشیگان رژیم صهیونیستی است. جنیفر Granholm یک دموکرات است و دیگر شرکت صندلی.

ریج گفت که آن را روشن اخیر از مقدماتی که میلیون ها نفر از آمریکایی می خواهید برای رای دادن از طریق پست به خصوص در طول بیماری همه گیر. او اشاره می کند که مطالعات متعدد نشان داده اند که نه حزب است و یک مزیت وقتی که می آید به پست الکترونیکی-در رای گیری با وجود تهمت را تکرار و ادعا می کند که آن لطمه می زند و جمهوری خواهان.

رئیس جمهور همچنین ادعا کرد بدون شواهد که منجر به گسترده تقلب.

مغلوب ساختن پیشی جستن تصریح کرد نگرانی های خود را در یک مصاحبه جدید با سیاسی اشاره کرد که کمیته ملی حزب جمهوری خواه و خود را دوباره انتخابات در حال سرمایه گذاری میلیون ها دلار در مبارزه دموکراتیک تلاش برای گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری در سراسر کشور است.

"ما بسیاری از دعاوی رفتن بیش از همه. و اگر ما به پیروزی در آن پرونده های حقوقی من فکر می کنم من فکر می کنم این نهاد انتخابات در معرض خطر" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

شک و تردید در مورد تهمت موقعیت

ریج و دیگران فکر می کنم که رئیس جمهور موقعیت معکوس است چرا که آن را تضعیف جمهوری خواهان با استفاده از یک فرم رای گیری که به طور فزاینده ای محبوب.

"من فکر می کنم آن را بسیار غم انگیز و بسیار ناامید کننده است که تقریبا پنج ماه برای رفتن رئیس جمهور به نظر می رسد [خواهید] سعی کنید برای سلب مشروعیت نوامبر 3 انتخابات گفت:" ریج. "این فقط به نظر می رسد به من که این ممکن است نشانه ای او را بیشتر نگران نتیجه از او نگران تقلب."

ریج اشاره می کند که رئیس جمهور برنده انتخابات 2016 که در آن 25 درصد از آراء ریخته شد از طریق پست و مغلوب ساختن پیشی جستن خود رای دادند غایب در بهار گذشته.

"شما به طور بالقوه خطر اندازد مورد علاقه خود را با نادیده گرفتن این واقعیت است که وجود دارد به معنای واقعی کلمه میلیون ها نفر از مردان و زنان که می خواهند به رای غایب گفت:" ریج.

در واقع رئیس جمهور انتقاد های مکرر از پست الکترونیکی-در رای گیری به نظر می رسد فرسایش پشتیبانی از آن را در میان پیروان خود را.

مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان در میشیگان هفته گذشته برگزار شد در اعتراض به نام "عملیات زباله سوز" در آن آنها سوخته absentee ballot برنامه های کاربردی. آنها به نام وزیر امور خارجه برنامه ای برای ارسال برنامه به هر میشیگان رای دهندگان برای انتخابات ماه نوامبر یک "اتلاف پول است."

نظرسنجی های اخیر در هر دو آیووا و فلوریدا نیز نشان می دهد که جمهوری خواهان در این ایالت به احتمال زیاد در این سال برای رای دادن در فرد به جای ایمیل و دموکرات هستند احتمال بیشتری برای رای دادن از طریق پست — حتی اگر در گذشته, رای گیری غایب شده است و بیشتر محبوب در میان جمهوری خواهان.

در واقع محلی و دولت اوباما همچنان به تشویق طرفداران خود را به بازیگران غیابی در طول های اخیر مقدماتی با وجود رئیس جمهور شکایت — از آنجا که آنها متوجه آن کمک می کند تا آنها برنده انتخابات است.

ملی جنگ بیش از قوانین و دسترسی

در این نبرد بیش از چگونه آمریکایی ها را, رای, در ماه نوامبر تا تبدیل شدن به طور فزاینده ای شدید و حزبی به ویژه در نور از نگرانی هایی که وجود دارد می تواند یک تجدید حیات از تهدید سلامت این سقوط.

به عنوان متحده را ساخته اند تغییرات به جای ایمیل و بیشتر-در انتخابات هم احزاب سیاسی باید به دادگاه رفته سعی کنید به شکل قوانین را به نفع خود.

جمهوری خواهان به خصوص مخالف به طرح های پیشنهادی در برخی ایالات مانند کالیفرنیا — ارسال غیابی به همه ثبت نام رای دهندگان و اجازه می دهد تا شخص ثالث گروه به جمع آوری و ارائه آراء متعدد در یک زمان یک عمل لقب "انتخابات برداشت."

دموکرات ها استدلال می کنند که هر تلاش ساخته شده باید در طول زمان بحران بهداشتی برای رأی دادن به عنوان آسان به عنوان امکان پذیر است و این که آمریکا ادعای تقلب هستند بسیار پر از شکوفه.

ملی حزب جمهوری خواه کمیته ملی دبیر مطبوعاتی مندی مریت گفت NPR در پاسخ به ریج نظرات که تهمت نیست یکی به سرزنش اینجا.

"آن را دموکرات ها که در حال تلاش برای سلب مشروعیت از نوامبر 3rd انتخابات با پرونده های حقوقی در سراسر کشور است که به دنبال نوار دور رای گیری پادمان مانند امضای تاییدیه, قانونی رای گیری و برداشت و به طور خودکار ارسال برگه های رای برای رای دهندگان" او گفت:.

ریج گروه یکی از چندین هستند که حمایت متحده به رای دهندگان امن انتخاب این که آیا آن را برای رفتن به پای صندوق های رای حضوری و یا برای رای دادن از خانه. آنها استدلال می کنند که رای دهندگان نباید مجبور به انتخاب بین سلامت خود و رای گیری.

VoteSafe که تایید شده توسط حزب جمهوری خواه و دموکرات وزرای امور خارجه همچنین در تماس های کنگره را به مطمئن شوید که به اندازه کافی بودجه "برای حفاظت از رای دهندگان و انتخابات است."

کنگره در حال حاضر به تصویب 400 میلیون دلار برای کمک به اجرای انتخابات در طول COVID-19 بحران اما دموکرات ها و دیگران استدلال می کنند که میلیاردها دلار بیشتر مورد نیاز هستند.

VoteSafe شده است بودجه در بخش های غیر سود ملی رای دادن در صفحه اصلی موسسه و نمایندگی کند.ما.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن