جکسون, تاریخچه پیچیده جمهوریخواه کنوانسیون

تالاهاسی فلوریدا. - زمانی که جمهوری خواهان فرود در جکسون ویل فلوریدا به طور رسمی renominate جمهور دونالد مغلوب

توسط MINERALNEWS در 24 خرداد 1399

تالاهاسی فلوریدا. - زمانی که جمهوری خواهان فرود در جکسون ویل فلوریدا به طور رسمی renominate جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای دومین دوره آن خواهد شد به خوبی طراحی شده امر است که گشوده خواهد شد در برابر پس زمینه از یک پس زمینه از یک شهر نظامی یک سنگر و استحکامات از محافظه کاری و باید برنده میدان نبرد دولت است.

هنگامی که او را می پذیرد خود را از نامزدی در اواخر ماه اوت برای دیگر کاخ سفید پیشنهاد رئیس جمهور انجام خواهد شد تا در میان سیاسی و نژادی بخش عمیقا ریشه دوانده در شهر میزبان.

"من فکر می کنم جکسون را بسیاری از مردم با تعجب در تنوع آن است. اما این پیچیده شهر" گفت: Alan سعادت مدیر اجرایی جکسون تاریخی جامعه است.

"من فکر می کنم آن را به عنوان دیده می شود inflexibly و غیرانتقادی محافظه کار" او گفت:. "جکسون دیده شده است به عنوان داشتن چسبیده غیرانتقادی و inflexibly به آن ایده ها از آن گذشته است."

این محل هنوز هم در حال آمدن به شرایط با آن میراث جنوبی در حالی که در تلاش برای تبدیل شدن به یک جهان وطنی بیشتر در سایه glitzier میامی با آن مشهور جهان در سواحل و بهتر شناخته شده اورلاندو صفحه اصلی به دنیای دیزنی و استودیو یونیورسال است.

این شهر وسیع منطقه شهری است که به 1.5 میلیون فلوریدا نزدیک به یک سوم از آنها سیاه و سفید و در حدود یک دهم لاتین. آن نهفته است درست در جنوب فلوریدا مرز با گرجستان و حدود 290 مایل (حدود 467 کیلومتر) شمال از رئیس جمهور Mar-a-لاگو ترکیب در پالم بیچ.

کمیته ملی حزب جمهوری خواه برداشت جکسون سیاسی عینک پس از کارولینای شمالی رژیم صهیونیستی است. Roy کوپر دموکرات نمی دهد به اصرار رییس جمهور که جمع زیادی برگزار می شود و بدون اجتماعی فاصله گرفته است. روز جمعه در فلوریدا اعلام کرد که بالاترین یک روز سنبله در COVID-19 موارد — با 1,900 موارد جدید در روز قبل — اما به گفته مقامات آنها را به اقدامات احتیاطی لازم در طول ماه اوت کنوانسیون.

این شهر که در آن آشکارا به مبارزه برای حق میزبان رئیس جمهور و سیاسی و کنوانسیون تا به حال برای غلبه بر نگرانی هایی است که می تواند میزبان یک رویداد بزرگ است. زمانی که شهر میزبان سوپر باول در سال 2005 مجبور به استفاده از کشتی های کروز به عنوان هتل شناور به گسترش آن موجودی از اتاق.

روال کنوانسیون کسب و کار هنوز هم برگزار می شود در شارلوت اما splashier رویدادها را در جکسون ویل یکی از فلوریدا بزرگترین شهرستانها بهترین و شناخته شده برای حرفه ای خود را در تیم فوتبال این Jacksonville Jaguars.

این خانه را به یکی از کشور های مهم بنادر و همچنین به عنوان بزرگترین پایگاه نیروی دریایی در جنوب شرقی.

جکسون شده است شناخته شده به عنوان یک سنگر و استحکامات از محافظهکاری اما در سال های اخیر آن را تبدیل به بیشتر های گوناگون سیاسی است. در حالی که آن باقی می ماند یک جمهوری خواه دژ آن همیشه به عنوان قابل اعتماد به عنوان یک بار بود است.

در سال 2011 جکسون انتخاب اول خود را سیاه شهردار از حزب دموکرات. پنج سال بعد تهمت دقت برنده Duval County است. اما دو سال پیش سیاه دموکرات فرمانداری نامزد اندرو Gillum کردم بیشتر از شهرستان آرا از هم اکنون-رژیم صهیونیستی. ران DeSantis نزدیک مغلوب ساختن پیشی جستن متحد.

"جکسون ساخته شده است چند گام اما جکسون هنوز هم نشان داده است که آن را می خواهد برای مقابله با برخی از مشکلات آن به خصوص در این مسابقه مشکلات به آن نیاز دارد برای مقابله با" گفت: رادنی هرست, 76.

شصت سال پیش هرست بخشی از یک گروه از جوانان سیاه و سفید مردان و زنانی که تا به حال فقط پراکنده از یک تظاهرات مسالمت آمیز در مرکز شهر ناهار مقابله با زمانی که اراذل و اوباش از سفیده شروع یکسره چماقی آمریکایی های آفریقایی تبار در شهر جکسون ویل. روز است که در حال حاضر به عنوان تبر دسته شنبه.

"آنها چرخش در من و من تا به حال هیچ چاره ای اما برای اجرای" یاد می آورد هرست بود که 16 زمانی که اوباش آمد شارژ در او با باشگاه.

سالگرد آن روز یاد می شود در یک میدان عمومی در سراسر شهرستان سالن در همان روز به عنوان رئیس جمهور Aug. 27 ساخته شده برای تلویزیون ،

بزرگداشت برگزار خواهد شد یک مایل دور از کنوانسیون در یک پارک به نام مدنی جانباز Charles C. Hemming پس از او اهدا قوی Confederate monument در پارک در سال 1898. اوایل این هفته این شهرستان برداشته بنای تاریخی در عبا از تاریکی در میان تظاهرات در سراسر کشور decrying نژادپرستی و مرگبار نیروی پلیس علیه سیاه پوستان است.

شهردار این شهرستان Lenny کاری که به حذف دیگر بناهای تاریخی به عنوان مجسمه ها در سراسر جنوب و جاهای دیگر بودند که تخریب و یا سرنگون توسط معترضان.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"اگر ما نظرات و سیاست های ما نمی تکامل پس از آن ما در حال رشد است و ما راکد" گفت: کاری سابق رئیس حزب جمهوری خواه از فلوریدا.

سخنگوی رئیس جمهور گفت که این کمپین آگاه از شهر نژادپرستانه گذشته است. پاریس extreme networks, یک RNC مشاور برای امور رسانه ای به نام رئیس جمهور یک "قهرمان" برای جامعه سیاه و سفید.

"در حالی که ما نمی تواند پاک کردن برخی از تاریک ترین لحظات از ملت ما گذشته و ما می توانیم آنها محکوم یادگیری از آنها را به مبارزه برای عدالت و کامل تر اتحادیه برای هر آمریکایی است. است که دقیقا چه رئیس جمهور تهمت انجام داده است" extreme networks گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن