مک دونالد نیاز به ماسک صورت در آن بیش از 14,000 ایالات متحده رستوران

بزرگنمایی این تصویر مک دونالد نیاز تمام مشتریان در ایالات متحده خود را از رستوران ها به پوشیدن ماسک

توسط MINERALNEWS در 3 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مک دونالد نیاز تمام مشتریان در ایالات متحده خود را از رستوران ها به پوشیدن ماسک صورت شرکت در روز جمعه گفت. در اینجا یک مشتری می پوشد یک ماسک پس از چیدن یک سفارش در قدیمی ترین عامل مک دونالد Corp. رستوران در داونی کالیفرنیا در ماه آوریل است. کایل Grillot/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کایل Grillot/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

هشدار دهنده سنبله در ایالات متحده coronavirus موارد باعث مک دونالد به مشتریان نیاز به پوشیدن ماسک صورت در همه آن بیش از 14,000 داخلی-بازار رستوران های این شرکت اعلام کرد جمعه. سیاست اثر طول می کشد در اوت. 1.

ایالات متحده در حال حاضر بیش از 4 میلیون شناخته شده coronavirus موارد; 1 میلیون عفونت تشخیص داده شد بیش از دو هفته است.

زیرا ماسک های صورت و سایر اقدامات احتیاطی را تبدیل به یک موضوع مشاجره در آمریکا رستوران های زنجیره ای می گوید: این کمک خواهد کرد که کارکنان "د-تشدید آموزش است."

این هدف با توجه به مک دونالد است که برای کمک به رستوران کارگران پاسخ مولد هنگامی که مشتریان مایل و یا قادر به پوشیدن ماسک.

"در آن شرایط که در آن یک مشتری کاهش می یابد به پوشیدن صورت را پوشش می کنیم در جای خود قرار دادن روش های اضافی به مراقبت از آنها را در یک بازی دوستانه تسریع راه می گوید:" مک دونالد رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا جو Erlinger و علامت Salebra صندلی از حق رای دادن ملی و رهبری داد.

هر کسی که می آید به یک رستوران بدون ماسک ارائه خواهد شد یک مک دونالد نماینده NPR گفت از طریق ایمیل. اگر آنها حاضر به مشتری خواهد شد به کارگردانی به "تعیین شده انتخاب کنید تا نقطه یک فاصله امن از مشتریان دیگر."

دیگر تغییرات شامل اضافه شدن جدید محافظ پانل در هر دو مشتری و کارمند مناطق از رستوران خود را.

"در حالی که نزدیک به 82 درصد از ما رستوران ها در ایالات متحده و یا محل هایی که نیاز به صورت پوشش برای هر دو خدمه و مشتریان امروز این مهم است که ما حفاظت از ایمنی از تمام کارکنان و مشتریان" Erlinger و Salebra گفت: در بیانیه ای در مورد این طرح است.

این COVID-19 همه گیر است مجبور مک دونالد مانند بسیاری دیگر از رستوران ها به استارک تغییر در چگونه آن را کسب کند. این شرکت در حال حاضر بر "McDelivery" از طریق بارگذاری می خورد یا DoorDash و برای مثال آن را خواستار مشتریان به استفاده از برنامه های تلفن همراه برای تماس با ما سفارش و منظقه وانت.

در اوایل این ماه استارباکس یکی از اولین ملی بزرگ رستوران های زنجیره ای نیاز به ماسک صورت. محبوب خرده فروشان و فروشنده از خارج و Kroger به Panera نان اتخاذ سیاست های مشابه در اوایل این ماه. Costco شروع نیاز به ماسک در اوایل ممکن است.

جدید احتیاطی در مک دونالد همچنین شامل یک طرح برای به تعویق انداختن ناهار خوردن-در عملیات های دیگر برای 30 روز.

در علاوه بر این به رشد COVID-19 در ایالات متحده مک دونالد می گوید: این اعمال محدودیت های جدید به دلیل گزارش های اخیر نشان می دهد که ویروس-تحمل قطرات معطل می تواند در هوا "برای مدت زمان طولانی افزایش خطر ابتلا به ویروس در حال گسترش به خصوص از حامل بدون علامت."

به عنوان جمعه مک دونالد مشتریان در انگلستان نیز در حال حاضر نیاز به پوشیدن ماسک صورت با توجه به سیاست های دولت. در حالی که انگلستان می افتد به مراتب کمتر از آمریکا coronavirus ارقام این کشور یکی از بزرگترین شیوع بیماری در جهان حدود 300000 موارد تایید شده.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب