اصلاح افسران فایل تبعیض نژادی اتهامات بیش از حفاظت درک چوین

بزرگنمایی این تصویر مینیاپولیس وکیل بانی اسمیت است که به نمایندگی از هشت تادیبی افسران در مورد تبعیض

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

مینیاپولیس وکیل بانی اسمیت است که به نمایندگی از هشت تادیبی افسران در مورد تبعیض علیه Ramsey County زندان صحبت می کند در خارج از مرکز در خیابان در روز یکشنبه. جان کالینز/MPR اخبار پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان کالینز/MPR اخبار

هشت تادیبی افسران رنگ در مینه سوتا زندان شهرستان می گویند آنها منع از تعامل با سابق, مینیاپولیس, افسر پلیس به اتهام قتل جورج فلوید زمانی که او رزرو شده به مرکز.

در اتهامات تبعیض زمینه با وزارت مینه سوتا حقوق بشر, Ramsey County اصلاح افسران می گویند آنها reassigned یا مانع از کار در این واحد که در آن درک چوین بود ماه گذشته برگزار شد — در برابر پروتکل استاندارد — و جایگزین با همکاران. آنها همچنین ادعا چوین داده شد درمان خاص خود را در کوتاه ماندن در زندان قبل از انتقال به یک زندان ایالتی.

"شما نمی توانید جداسازی و تبعیض علیه کارکنان از رنگ به دلیل رنگ پوست خود گفت:" مینیاپولیس وکیل بانی اسمیت است که به نمایندگی از اصلاح افسران. "این ظالمانه است."

افسران در حال حفظ گمنامی از ترس از تلافی اسمیت گفت. رمزی شهرستان کلانتر دفتر با صدور بیانیه ای روز شنبه گفت که زندان سرپرست به منظور "محافظت از کارکنان رنگ اضافی از تروما بعد از کشتن Floyd — هر چند اسمیت گفت که حساب متفاوت از آنچه او و افسران قبلا گفته شده است.

با توجه به نگهبانان' شکایت, on May 29, آنها reassigned یا مانع از کار در زندان را تفکیک واحد در طبقه پنجم که چوین رزرو شده بود به زندان. چوین است به اتهام قتل درجه دوم و قتل نفس در جورج فلوید را مارس 25 مرگ است.

یکی از نگهبانان در این مورد گفت: او شوکه شده بود که بعد از ظهر برای پیدا کردن خود و دیگر کارکنان رنگ اختصاص داده شده به طبقه سوم به جای پراکنده در سراسر ساختمان به عنوان معمول است.

گروهبان گفت: در این شکایت که به او گفته شد که "اقلیت بودند که در طبقه پنجم بودند دیگر مجاز به هر گونه تماس" با چوین. او گفت که او تایید کرد با یک ستوان که وجود داشته است سیاست تغییر دهید و سپس اقدام به کنسول دیگر کارکنان رنگ که احساس تصمیم بی اعتبار حرفه ای خود را.

شکایت شامل یک ادعا که یک ستوان در زندان اعطا شد "دسترسی ویژه" به چوین را همراه و یک نگهبان را دیدم ستوان نشستن در چوین تخت و به او اجازه استفاده از تلفن همراه خود را.

آن را می گوید که اصلاح افسران ملاقات با سرپرست زندان استیو Lydon که ماموران گفت: بستری برای دادن سفارش. اسمیت گفت: سپاه پاسداران گفت: Lydon به آنها گفت که آنها یک "مسئولیت" از آنجا که آنها می تواند به طور بالقوه باعث یک طرح دعوی در دادگاه در برابر کلانتر ، Lydon گفته در ابتدا در دفاع از این تصمیم با توجه به این مورد اما بعد معکوس آن است.

مورد پرونده همچنین می گوید که Ramsey County Sheriff باب فلچر ملاقات با اصلاح افسران هفته پس از این حادثه و در دفاع از سرپرست.

اسمیت گزارش داد که سخنگوی کلانتر در ابتدا به رویترز گفت که "هیچ حقیقت به گزارش" که منظور منع کارمندان از رنگ از امنیت چوین — که بیشتر ناراحت هشت افسران.

در بیانیه ای ارسال به MPR, اخبار روز یکشنبه, روی Magnuson یک سخنگوی کلانتر دفتر گفت: این دفتر انجام یک بررسی از آنچه اتفاق افتاده است در زندان است. Lydon گزارش گفت: کسانی که محققان او در تلاش "برای حمایت از کارکنان که ممکن است دچار آسیب های روانی" توسط جورج فلوید را کشته و با محدود کردن قرار گرفتن در معرض خود را به چوین. کلانتر را ادعا می کند فقط سه تا کارکنان را تحت تاثیر قرار.

شهرستان خواهد شد در حال حاضر مجاز به پاسخ به اتهامات تبعیض زمینه با دولت است. پس از آن اسمیت گفت: وزارت حقوق بشر باز خواهد شد تحقیقات برای تعیین اینکه آیا تبعیض صورت گرفت.

آخرین مطالب