الا جونز, است, انتخاب, اولین بار, سیاه, شهردار فرگوسن

الا جونز شد اولین آفریقایی آمریکایی و اولین زن شهردار در فرگوسن میسوری در روز سه شنبه نزدیک به شش سال پس از ای

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399

الا جونز شد اولین آفریقایی آمریکایی و اولین زن شهردار در فرگوسن میسوری در روز سه شنبه نزدیک به شش سال پس از این شهر فوران در تظاهرات پس از یک افسر پلیس به ضرب گلوله و قتل مایکل براون نوجوان سیاه پوست.

پیروزی برای جونز فرگوسن عضو شورای شهر آمد و به عنوان یکی دیگر از شب از اعتراضات آشکار در سراسر کشور بیش از کشتن جورج فلوید و مداوم خشونت پلیس علیه سیاه آمریکایی است.

جونز 65 و حریف خود را هدر Robinett, 49, حال هر دو متعهد به ادامه تغییرات مصوب پس از سال 2014 عکسبرداری از قهوه ای از جمله فدرال رضایت حکم از نظر قانونی الزام آور توافق نیاز به اصلاحات به یک اداره پلیس.

و هر دو به حال ساخته شده روشن است که آنها در پشتیبانی از تظاهرات مسالمت آمیز پس از قتل فلوید در مینیاپولیس در حالی که محکومیت خشونت که شکسته است در شهرهای مختلف.

"من کار را به انجام — از آنجا که شما یک زن آمریکایی آفریقایی تبار آنها نیاز به بیشتر از شما از آنها نیاز به همتای من" جونز گفت: پس از پیروزی او در یک ویدیو به صورت آنلاین پست سه شنبه شب توسط روزنامه نگار Jason روزنبام سنت لوئیس عمومی رادیو. "من می دانم که مردم در فرگوسن آماده برای ایجاد ثبات در جامعه خود و ما در حال رفتن به محل کار با هم آن را انجام داده."

جونز که غالب با 54 درصد از آرا موفق خواهد شد جیمز نولز III است که شهردار از سال 2011 و نمی تواند اجرا برای انتخاب مجدد به دلیل محدودیت مدت. جونز از دست داد به Knowles در سال 2017 انتخابات شهرداری.

یکی از ساکنان فرگوسن برای بیش از 40 سال جونز نیز یک کشیش در متدیست آفریقایی کلیسای اسقفی.

تظاهرات تکان فرگوسن برای هفته ها در سال 2014 پس از سفید افسر دارن ویلسون کشته قهوه ای, 18. یک هیئت منصفه عالی و وزارت دادگستری کاهش یافته و به تعقیب ویلسون که در نهایت استعفا داد.

در سال 2015 جونز شد اولین زن عضو شورای شهر و هر چند او مهم این شهرستان را اجرای قانون و سیستم او را مشتاق حمایت از معترضان در آن زمان است.

"من نمی تواند همراه به همراه او گفت:" پس از آن. "اگر من می بینم چیزی است که نیاز به خطاب من آن را به آدرس."

پس از از دست دادن او پیشنهاد برای شهردار جونز گفت که بسیاری از ساکنان سیاه به او گفت که آنها باور نمی کند انتخاب او خواهد خود را تغییر بخت و اقبال و پرسید که آیا او تا به حال انجام هر چیزی در او دو سال در شورای شهر.

"اگر شما بوده ام به ستم آن را سخت را برای شما برای شکستن به یک ایده جدید" جونز گفت: در آن زمان. "و هنگامی که شما بوده ام به حکومت ترس و مردم به شما می گویم که این شهر در جریان است به کاهش آنجا که یک آمریکایی آفریقایی تبار فرد در حال رفتن به در شارژ و سپس شما تمایل به گوش دادن به حرف و نمی باز کردن ذهن خود را به امکانات جدید."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

فرگوسن یکی از کوچکترین شهرهای کشور با فدرال رضایت فرمان که شامل نمرات از سیاست های جدید برای اصلاح اداره پلیس.

مانند بسیاری از شهرهای دیگر در سراسر کشور فرگوسن مقامات اعلام وضعیت اضطراری و صدور منع رفت و آمد در روزهای اخیر به عنوان اعتراض به خشونت پلیس را ادامه داد.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب