نیویورک ویروس آمار مرگ و میر 2 هفته اخیر دولت به OK تصویری مراسم

نیویورک روزانه تلفات از coronavirus آمار مرگ و میر پایین ترین نقطه آن در بیش از دو هفته اما رژیم صهیونیستی است

توسط MINERALNEWS در 31 فروردین 1399

نیویورک روزانه تلفات از coronavirus آمار مرگ و میر پایین ترین نقطه آن در بیش از دو هفته اما رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو شنبه هشدار داد که دولت آماده نیست و به سهولت در خاموش شدن ناگهانی از مدارس کسب و کار و تجمعات. برای کسانی که به دنبال چیزی برای جشن دولت در شفاف برخی از نوار قرمز در اطراف بستن گره: نیویورک خواهد بود قادر به دریافت مجوز ازدواج آنلاین و چهارشنبه از طریق ویدئو در طول بحران.

در اینجا آخرین coronavirus تحولات در نیویورک:

کاهش مرگ و میر

افزایش روزانه در coronavirus مرگ و میر در ایالت نیویورک کاهش یافته است در زیر 550 برای اولین بار در بیش از دو هفته به عنوان بستری شدن در بیمارستان همچنان به کاهش کومو گفت شنبه.

اما بحران به مراتب بیش از: بیمارستان هنوز گزارش نزدیک به 2000 جدید COVID-19 بيمار در هر روز و پرستاری در خانه باقی می ماند "feeding frenzy برای این ویروس" او گفت:.

در حالی که له از بیماران کاسته است تا حدودی در اتاق اورژانس "این بدان معنا نیست که روز تولدت اینجا هستید دوباره" از حزب دموکرات گفت: در اخبار جلسه. "ما در یک نقطه زمانی که ما در حال رفتن به بازگشایی هر چیزی را بلافاصله."

دولت وارد 540 مرگ و میر جمعه از COVID-19 کمترین تعداد از آوریل 1.

حدود 13,000 نیویورکی در همه مرده اند پس دولت اول coronavirus مورد گزارش شد 1 مارس فرماندار گفت. دولت کل را شامل نمی شود بیش از 4000 شهر نیویورک مرگ و میر است که مقصر این ویروس در گواهی مرگ اما نیست تایید شده توسط یک آزمایشگاه تست.

بیش از 2700 نفر در نیویورک خانه های پرستاری را از دست داده اند زندگی خود را بیشتر به دور از هر دولت دیگر.

کومو اشاره کرد که امکانات تحت فشار هستند از کمبود پرسنل و بیماری و دستياران شکنندگی.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات اساسی آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

___

عشق و ازدواج

بسیاری از دفاتر ازدواج بسته شده اند به دلیل بهداشت و درمان اضطراری ترک زوج قادر به دریافت مجوز به این دلیل که دولت نیاز به نامزد برای تکمیل برنامه خود را در فرد.

اما کومو در حال رفتن به منظور ارائه چشم پوشی به اجازه زوج درخواست از راه دور دفتر کار خود خبر داد. دولت نیز فعال شهر و شهرستان و کارمندان برای انجام مراسم ازدواج با تصویری.

"در حال حاضر وجود دارد هیچ بهانه ای هنگامی که سوال می آید تا برای ازدواج. هیچ بهانه ای. شما می توانید آن را با زوم. آری یا نه" فرماندار گفت: با خندیدن.

در اوایل این هفته, نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio خواسته شد در اخبار جلسه در مورد امکان ازدواج آنلاین برنامه های کاربردی به خصوص برای هر زوج به بحباله نکاح در اوردن, به طوری که آنها می تواند به اشتراک گذاری بیمه سلامت پس از از دست دادن شغل. مقامات گفته اند که حدود نیم میلیون نفر ساکنان شهر از کار هستند و یا به احتمال زیاد به از دست دادن شغل خود را به زودی.

د Blasio گفت: نرم افزار آنلاین ایده به ارزش کاوش اما او تاکید کرد که وجود دارد راه های دیگر برای ساکنان برای دریافت بیمه بهداشت و درمان از جمله از طریق شهر نیویورک برنامه مراقبت.

"ما نمی خواهیم مردم را به احساس مانند," اوه, خدای من, مگر اینکه من متاهل هستم, من می توانم به کسی طرح, من هیچ گزینه'," او گفت:.

___

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

تحویل غذا

سه روز پس از اعلام $170 میلیون برنامه برای اطمینان از ساکنان شهر نیویورک باید به اندازه کافی مواد غذایی در میان زیان کار و اقامت در خانه, سفارشات, مقامات گفت: این برنامه پله بالا است.

این شهرستان تحویل داده شده نزدیک به 6 میلیون وعده های غذایی رایگان به مردم نیازمند در بین ماه های مارس 16 و جمعه شب از 4.5 میلیون وعده های غذایی که از روز شنبه در اطلاعیه ای با توجه به تازه منصوب مواد غذایی تزار کاترین گارسیا. او همچنین در شهرستان کمیسر بهداشت.

"ما نمی خواهد اجازه دهید هر نیویورکر گرسنه" de Blasio یک دموکرات شنبه قول داد که او گارسیا و دیگر مقامات بازدید برانکس زره در حال حاضر در خدمت به عنوان یک توزیع مواد غذایی مرکز.

تاکسی و رد و بدل رانندگان — که کار تا حد زیادی متوقف شده به عنوان نیویورکی ماندن در خانه مشغول شده اند به ارائه وعده های غذایی برای شهروندان ارشد و افراد معلول.

این شهر همچنین توزیع 250,000 وعده های غذایی رایگان در مدارس برای هر کسی که به آنها نیاز دارد.

حتی قبل از بحران 1.2 میلیون ساکنان شهر در زمان تلاش برای خوراک خود را.

___

اهدا ماسک

با یک ایالت چهره-پوشش مورد نیاز در حال حاضر در اثر هر جا که در آن مردم نمی توانند اقامت 6 پا و دور از دیگران, دولت فدرال اهدا کرده است 1.5 میلیون پارچه ماسک برای دولت برای توزیع به کومو گفت.

___

آنتونی Izaguirre گزارش از چارلستون.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن