گردباد در ایالت تنسی کشتن حداقل 19 و باعث آسیب گسترده در نشویل

بزرگنمایی این تصویر یک مرد پیاده روی را از طریق طوفان باقی مانده پس از یک گردباد مرگبار روز سه شنبه

توسط MINERALNEWS در 13 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک مرد پیاده روی را از طریق طوفان باقی مانده پس از یک گردباد مرگبار روز سه شنبه در Nashville, Tenn. گردباد پاره پاره در سراسر ایالت تنسی در اوایل روز شنبه, ریز ساختمان ها و کشتن چند نفر. علامت هامفری/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت هامفری/AP

گردباد gashed از طریق غربی و مرکزی تنسی در اوایل روز شنبه با بدترین آسیب متمرکز در داخل و اطراف نشویل. تنسی سازمان مدیریت اضطراری می گوید حداقل 19 کشته شدند در چهار شهرستان و با وجود ترس مرگ و میر می تواند صعود به عنوان اولین پاسخ دهندگان همچنان به جستجو برای قربانیان.

در یک صبح سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی در ایالت تنسی آمریکا رژیم صهیونیستی است. بیل لی گفت: مرگ و میر شد "دلخراش است."

"ما تا به حال از دست دادن زندگی سراسر, دولت," او گفت:. "چهار شهرستانهای مختلف که از صبح تا به حال تایید مرگ و میر در Benton County, Putnam County, Wilson County, Davidson County است."

بزرگنمایی این تصویر

ماشین های خرد شده توسط یک درخت نشسته در خیابان پس از یک گردباد لمس سه شنبه در Nashville, Tenn. علامت هامفری/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت هامفری/AP

یک خط از طوفان شدید باعث آسیب قابل توجهی به ساختمان جاده ها و پل ها در سراسر استان ها با توجه به 7:40 a. m. بولتن از طمع. مقامات اورژانس هنوز در تلاش برای ارزیابی دامنه آسیب. تعداد کسب و کار و ساکنان بدون قدرت ناشناخته باقی مانده است.

طوفان پاره پاره طریق میانه و غربی تنسی ساعت قبل از ساکنان را به بخشی در سه شنبه رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری نامزد مسابقات.

Davidson County, که شامل Nashville تحت فشار قرار دادند باز کردن آن مراکز رأی دهی توسط یک ساعت به ساعت 8 صبح با استناد به آسیب طوفان. این نظرسنجی هنوز هم برنامه ریزی شده در 7 p. m. به عنوان اصل برنامه ریزی شده است.

"ایالت تنسی فعال کرده قوی پاسخ هماهنگ تلاش به شب گذشته ویرانگر طوفان" لی توییتی صبح روز سه شنبه. "در ساعت های آینده ما ادامه خواهد داد استقرار جستجو و نجات تیم باز کردن پناهگاه در سراسر کشور و ارسال پرسنل اورژانس به جوامع ما سخت ترین ضربه."

خبرنگار بلیک کشاورز NPR عضو ایستگاه WLRN توصیف یک صحنه در نسخه صبح از بقایای پراکنده در سراسر یک بخش از شرق نشویل.

"فقط باقی مانده و همه جا پشت بام که رفته ویندوز شده اند که دمیده خوب بخشی از یک کلیسای تاریخی که در خیابان تخمگذار به عنوان آوار یک ساختمان چند که اساسا سقوط" کشاورز گفت. "من به دنبال یک کوچه آنها خطوط برق فقط همه مشبک بیش کوچه و قطعات فلزی بام و همه نوع از باقی مانده حلق آویز در همه جا."

مقامات هشدار به ساکنان نگه داشتن جاده های رایگان برای پرسنل اورژانس و به دور ماندن از آسیب ساختمان ها و یا مکان های خطرناک. مقامات اورژانس نیز ترغیب ساکنان به خودداری از تماس با 911 مگر اینکه از آن است که یک زندگی را تهدید کند.

نشویل شهردار جان کوپر به دنبال پروژه یک پیام وحدت به tweeting که "هم ما را از این طریق دریافت کنید و بیرون آمدن قوی تر است."

"نشویل را جریحه دار است و جامعه ما شده است را ویران کرد" او در توئیتر خود نوشت. "قلب من می رود به کسانی که عزیزانشان را از دست داده. مطمئن شوید که به قرض دادن یک دست کمک به همسایه در نیاز و بیایید با هم به عنوان یک جامعه و یک بار دیگر. با هم, ما را از این طریق دریافت کنید و بیرون آمدن قوی تر است."

این است که در حال توسعه و به روز خواهد شد.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب