پرده های حمام — و Duckies لاستیک — کمک به یک رستوران بازگشایی

بزرگنمایی این تصویر پیچ خورده مرکبات صاحب کیم شاپیرو می گوید کارگران را جایگزین و پاک کردن هر پرده ح

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

پیچ خورده مرکبات صاحب کیم شاپیرو می گوید کارگران را جایگزین و پاک کردن هر پرده حمام پس از یک مهمانی به پایان رسید با وعده غذایی خود را. حسن نیت ارائه میدهد از کیم Shapiro پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از کیم Shapiro

وجود دارد یک نوشیدنی جدید در منوی پیچیده مرکبات و آن را منطبق جدید ماند.

لاستیک Duckie حساسه یک معجون از شامپاین و آبی rasberry لیموناد با کلاسیک زرد لاستیک اردک شناور در بالا بود و با الهام از شمال ایالت اوهایو صبحانه مفصلی روش محافظت از مشتریان خود را از گسترش COVID-19: پرده های حمام.

در بیانیه ای در اوهایو فرماندار مایک DeWine گفت که رستوران ها در دولت می تواند باز کردن در هفته آینده. او قرار نیست محدودیتی در اشغال اما گفت که موسسات یا باید به مراجعان اقامت شش فوت از هم جدا می شود و یا از هم جدا شده توسط یک مانع است.

"مانند بسیاری از صبحانه رستوران, ما خیلی کوچک" می گوید: Twisted مرکبات صاحب کیم Shapiro. "ما رو تنگ, صندلی, بنابراین آن را نمی خواهد را ساخته اند احساس های مالی برای ما به بازگشایی 6 فوت از هم جدا است."

بنابراین او شروع به نگاه کردن به موانع به عنوان یک گزینه.

"من از جنوب فلوریدا در اصل و اگر شما تا کنون شده است به یک رستوران ساحلی هنگامی که از آن باران آنها را به پایین این نوع از روشن پرده" شاپیرو می گوید. "بنابراین من متوجه شدم مثل یک دقیقه صبر کنید. ما می توانید با استفاده از پرده های حمام."

شاپیرو گفت که کارگران را جایگزین و پاک کردن هر پرده حمام پس از یک مهمانی به پایان رسید با وعده غذایی خود را. پرده میله آویزان شده از سقف با سیم ماهیگیری.

در حال حاضر این رستوران که معمولا صندلی 80 باز خواهد شد به صندلی به عنوان بسیاری از 60 نفر است.

دیگر موسسات در سراسر جهان در حال گرفتن به طور مشابه نامتعارف روش برای بازگشایی با فاصله مناسب.

یک کافه در آلمان افتتاح شد تا آن پاسیو برای کاربران که مایل به قرار دادن بر روی کلاه با فوم رشته گسترش از آنها را تشویق به فاصله.

یک رستوران خوب ناهار خوری خارج از واشنگتن دی سی باز خواهد شد با 50 درصد صندلی — دیگر 50 درصد از آن جداول گرفته خواهد شد تا توسط مانکن لباس پوشیدن و در سال 1940 عصر لباس.

همانطور که برای چه مدت از راه اندازی در کانتون شمالی مورد نیاز خواهد بود شاپیرو می گوید او امیدوار است برای بازگشت به حالت عادی است اما مطمئن نیستید آنچه در آینده خواهد آمد بدون یک واکسن.

"من امیدوار هستم که این 30 تا 45 روز راه حل" او می گوید. "به نظر می رسد اشتها برای برخی از توقف تدریجی در خدمات ... ما تا به حال یک تن از مردم می گویند که آنها نمی توانید صبر کنید برای آمدن, آمده برای صبحانه است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب