Metrolinx صرف $30,000 به پرداخت Instagram 'اثرگذارندهها' به ترویج پروژه های حمل و نقل داخلی, ایمیل آشکار
Metrolinx پرداخت حدود $30,000 for Instagram "اثرگذارندهها" برای ترویج استانی پروژه های حمل و نقل در بحث تبلیغ انتخاباتی سال گذشته ستاره آموخته است.
عمومی سازمان که نظارت بر حمل و نقل در GTHA است حاضر به فاش کردن چقدر پول مالیات دهندگان را صرف تبلیغات اما این رقم شامل داخلی Metrolinx ایمیل های ستاره به دست آمده از طریق یک آزادی اطلاعات درخواست.
مقدار دلار برای Metrolinx یک استانی تاج شرکت که سالانه عملیاتی بودجه بیش از 1.1 میلیارد دلار و ایمیل ها نشان می دهد که مقامات در دولت استانی که نظارت آژانس می خواستم به انتشار تعدادی هنگامی که روزنامه نگاران شروع به پرسیدن در مورد آن در ماه نوامبر.
اما Metrolinx مدیر عامل شرکت فیل ورستر در برابر این استدلال که افشای چقدر Instagram تبلیغات هزینه می سابقه مجموعه که آن را سخت تر برای نگه داشتن هزینه های آینده کمپین های بازاریابی تحت کاری ادامه داده اند.
"لطفا فراموش آزادی نیست هزینه های" ورستر نوشت: در Nov. 24, 2019 ایمیل به حمل و نقل وزیر کارولین Mulroney ،
ورستر هشدار داد که اگر تعداد ساخته شده "برای چند سال آینده" افشای خواهد "توان برای اهرم کردن سوالات بیشتر (حدود) هزینه های دیگر مبارزات ما است."
وقتی پرسیده شد که در مورد ایمیل های چهارشنبه Metrolinx سخنگوی Fannie آفتاب با ارسال بیانیه ای به ستاره ای که تکرار نظر قبلی از مقامات آژانس که باید گفت مبارزات انتخاباتی هزینه شد "حساس تجاری" و Metrolinx نیست انتشار آن آنها را به منظور محافظت از توانایی خود را برای مذاکره آینده طرح های بازاریابی.
انتاریو NDP حمل و نقل منتقد جسیکا بل را رد کرد که استدلال چهارشنبه.
شما ممکن است علاقه مند در...
"مذاکرات با تبلیغ نباید به عنوان مهم به عنوان شفاف و پاسخگو در سازمان" در دانشگاه یزد MPP در مصاحبه ای گفت:.
"این است که ما سازمان حمل و نقل آن با استفاده از پول ما به ارائه خدمات برای ما. Metrolinx باید شفاف باشد به طوری که همه ما می دانیم آن را ساخت بهترین تصمیم برای حمل و نقل عمومی و عمومی خوب است."
برای مبارزات انتخاباتی Metrolinx قرارداد 11 اجتماعی شخصیت های رسانه ها برای ترویج برنامه های خود را برای رفتن حمل و نقل توسعه Hurontario LRT و انتاریو خط زیر خط تگ "این اتفاق می افتد."
این ایمیل نشان می دهد آژانس همکاری در مبارزه با تورنتو-بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت شمال استراتژیک که در لیست "تاثیر گذار در بازاریابی" به عنوان یکی از تخصص آن و انجام مبارزات برای Airbnb, GoDaddy, و, سامسونگ, در میان دیگران.
این Metrolinx کمپین شامل پست ها مثل یکی از Marlie کوهن, تناسب اندام و "واقعی بودن" وبلاگ نویس که @kale_and_krunches Instagram حساب بیش از 44,000 پیروان. حمایت و تصویر کوهن ارسال شده نشان داد او را ایستاده در مقابل یک Leslieville دیواری نگه داشتن نوزاد خود را همراه با یک عنوان در ستایش فضایل انتاریو خط استانی دولت برنامه ریزی شده $11-میلیارد خط راه آهن است که اجرا می شود از محل نمایشگاه به, Ontario Science Centre. آن را برنامه ریزی شده برای باز کردن تا سال 2027 در اولین.
در حالی که تمام Instagram posts Metrolinx حمایت شد برچسب گذاشته شده توسط عنوان تبلیغات در نگاه اول کمی وجود دارد به تشخیص آنها را به طور منظم از تصاویر ارسال شده به رسانه های اجتماعی پلت فرم.
ساکنان گروه از Leslieville و مناطق دیگر با انتقاد از تبلیغات رسانه های اجتماعی به عنوان گمراه کننده بر اساس آن ساخته شده آن را به نگاه به عنوان اگر وجود دارد آلی پشتیبانی محلی برای انتاریو خط که در واقع بسیاری از ساکنان امتداد آن مسیر پیشنهادی باید اعتراض این پروژه بیش از نگرانی در مورد چگونه آن بالای سطح زمین تراز می تواند آنها را مختل محلات.
شما ممکن است علاقه مند در...
Metrolinx در دفاع از مبارزات انتخاباتی در آن زمان گفت که با استفاده از رسانه های اجتماعی اثرگذارندهها شد یک راه مدرن برای برقراری ارتباط با عموم مردم اجازه می دهد که آژانس به اطلاع مخاطبان جوان مهم در مورد پروژه های حمل و نقل.
CBC برای اولین بار بود به گزارش "تاثیر گذار" تبلیغات و یک روزنامه نگار از رسانه ملی با ارسال سوالات در مورد آنها به Metrolinx در روز جمعه, نوامبر. 22.
از همان ابتدا برخی از Metrolinx کارکنان در ابتدا فکر نمی کنم آشکار هزینه یک ایده خوب بود.
دریافت بیشتر از امروز داستان بالا در صندوق پستی خود را
برای ثبت نام در ستاره صبح, عناوین خبرنامه ایمیل برای یک جلسه از روز بزرگ ،
ثبت نام به صورت رایگان در حال حاضرMetrolinx مدیر بازاریابی دیجیتال Sharyn بایرن-نزدیک نوشت: به یک همکار و گفت: "سرد سرد! فقط آنها را هر $ deets" استفاده از زبان عامیانه کلمه "جزئیات بیشتر."
CBC خود منتشر داستان آنلاین روز بعد و با اشاره Metrolinx را ارائه نمی دهد هزینه های تبلیغات. داستان به نقل از آنه ماری Aikins, Metrolinx مدیر رسانه ها عنوان کرد و گفت: "ما لازم نیست یک خط بودجه جداگانه برای گذار هزینه ها."
اما دیگر رسانه های خبری از جمله ستاره شروع به پرسیدن در مورد مبارزات انتخاباتی که در آخر هفته و روز شنبه, نوامبر. 24 موضوع تا به حال توجه کارکنان در بالاترین سطح انتاریو PC دولت است.
Aikins گفت: همکاران در یک ایمیل که بعد که نخست وزیر و وزیر دفاتر "می خواهم ما را به فاش کلی دلار رقم برای () تاثیر گذار در مبارزات انتخاباتی." این طرح به فاش کردن مجموع هزینه مقدار اما هر چقدر رسانه های اجتماعی و شخصیت شما پرداخت می شود به عنوان فردی قرارداد در نظر گرفته شد محرمانه است.
Aikins گفت: او می خواهم به دریافت سه تماس از وزیر کار درخواست در مورد این موضوع.
"آنها می خواهند (شکل دلار) امشب. آنها بسیار نگران این (داستان) بی ارزش منفی," او نوشت.
آن شب مدیر عامل ورستر نوشت ایمیل خود را به دفتر وزیر درخواست آن را به انتشار هزینه های. استدلال خود را به نظر می رسد به دست آورد که نه Metrolinx و نه دولت استانی نشان داد که هزینه های یکشنبه.
در نوامبر. 26, چهار روز پس از CBC اولیه تحقیق Metrolinx و کارکنان دولت هنوز بحث در مورد نحوه رسیدگی به سوال در مورد هزینه های مبارزات انتخاباتی. یک سخنگوی Mulroney دوباره پیشنهاد آشکار $30,000 شکل و Metrolinx پیش نویس بیانیه که شامل مقدار دلار اما آژانس هرگز از آنها استفاده می شود.
در حالی که Metrolinx علنا بود با مبارزات انتخاباتی در ایمیل ها نشان می دهد که اختلافات در درون آژانس در مورد اینکه آیا آن را به حال شده است به خوبی دریافت کرد.
در روز دوشنبه, نوامبر. 25 رسمی در Metrolinx را در بخش بازاریابی تجزیه و تحلیل اولیه پوشش تاثیر گذار در تبلیغات و در نتیجه واکنش های عمومی عمدتا خنثی شده است.
Aikins موافق نیست. او نوشت: گفت: داستان در مورد کمپین مجبور Metrolinx به "کنترل خسارت." در یک ایمیل به همکاران بیش از آخر هفته به او گفته بود: "من یک تن از flack بیش از این یکی در توییتر. خوراک من است هولناک با افتضاح انتقاد مربوط به (انتاریو خط)."
tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de