American Kennel Club می افزاید نژاد با سگ نشان می دهد در شار

نیویورک - شدید بلژیک دام-نژاد امنیت به دست آوردن دخول به باشگاه لانه قرار دادن آمریکا. اما آمریکایی ها مشتاق ب

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399

نیویورک - شدید بلژیک دام-نژاد امنیت به دست آوردن دخول به باشگاه لانه قرار دادن آمریکا. اما آمریکایی ها مشتاق به دیدن یک بلژیکی Laekenois در فرد ممکن است به بیمار از بیماری همه گیر کوروناویروس گرفته است نیش سگ را نشان می دهد.

AKC اعلام کرد روز شنبه که Laekenois (تلفظ LAK'-در-wah) است که در حال حاضر آن 196 نژاد شناخته شده. که به معنی کرک شده, ورزشی, چوپان-سبک سگ است واجد شرایط برای شروع رقابت در بسیاری از سگ نشان می دهد در حال حاضر و برای اولین بار در معتبر Westminster Kennel Club نشان می دهد در سال آینده.

اما بیش از 11,000 ایالات متحده نشان می دهد که سگ چابکی آزمایشات و دیگر سگ مسابقات لغو شده اند تا کنون در این سال به دلیل همه گیر گفت: Doug Ljungren یک معاون اجرایی رئیس جمهور از AKC, قدیمی ترین آمریکایی های اصیل سگ رجیستری و یک سگ-ورزشی حاکم بر بدن است.

اما سگ هنردوستان هستند بنابراین مشتاق به بازگشت به حلقه Ljungren گفت که آنها تنها پنج ساعت به ضربه محکم و ناگهانی هزاران ورود اسلات برای اولین AKC-تحریم همه نژاد سگ نشان می دهد در بیش از سه ماه. برگزار شد روز شنبه از طریق شنبه در نزدیکی شهر اوکلاهما.

همه انسان ها نياز به پوشیدن ماسک حلقه مشخص شد با نقاط برای سگ ایستاده تا کنترل خود را خواهد بود حداقل 6 فوت (2 متر) از هم جدا تماشاگران پخش شده بودند در حقه و قضات خواسته شد به بهداشتی کردن دست خود را بین سگ, در میان دیگر اقدامات.

"این فقط یک تغییر بزرگ برای ورزش ما," Ljungren گفت: "اما قطعا تمایل به بازگشت."

در ضمن AKC برگزار شد اولین سگ مجازی نشان می دهد پیش از آن در ماه ژوئن. هر چند این مسابقه بود فقط برای تفریح نیست, قهرمانی, امتیاز برخی از 700 شرکت کنندگان ارائه ویدئوها از سگ ایستاده و striding به علاوه گشاد, دندان های خود را. (A miniature schnauzer نام بدون مو, برنده بهترین نمایش به عنوان رویداد مطرح 7000 دلار برای کمک به سگ عامیانه رقیب با حوادث یا بیماری).

بدون در نظر گرفتن نشان می دهد حلقه به رسمیت شناختن است پس گام برای نژاد fanciers. آنها صرف سال در حال توسعه یک شرح مفصل نژاد از دندان تا انگشتان پا به خلق و خو و ساختمان به اندازه کافی بزرگ ایالات متحده آمریکا جمعیت واجد شرایط.

این Laekenois مستند شده پس از حداقل 1800s در بلژیک. آن را مرتبط با اما نادرتر از سایر بلژیک نژاد از جمله Malinois و ترووران که تبدیل شده اند و تا حدودی آشنا به عنوان پلیس و جستجو و نجات سگ.

با سابقه بیش از گله و زمینه Laekenois به طور کلی هشدار و پر انرژی و خوبی در امروز سگ های ورزشی, طرفداران می گویند.

"آنها هنوز هم در حال متمرکز و زحمتکش سگ ... اما خلق و خوی در حال حاضر دوست داشتنی. شما می توانید به آنها در هر نقطه" گفت: Sonja Ostrom یک دنور-منطقه سگ فن که درگیر شده است پس از 1990s در حفظ و توسعه Laekenois در آمریکا سگ تمایل به هوشیار در اطراف غریبه هر چند محبت با مردم آشنا.

هر نژاد حیوانات-فعالان حقوق استدلال می کنند که تداوم علاقه به سگ اصیل منجر به توله سگ میلز و برگ سگ های دیگر بیحال شدن در پناهگاه. AKC در ضمن می گوید مسئول پرورش کشت ویژگی های است که کمک به مردم برای پیدا کردن و فرم پایدار پیوند با یک سگ خوب و مناسب برای زندگی و یا کار با آنها.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن