این بازیگر می خواهد به حرکت به همان سرعتی که او می تواند فراتر از این سقوط که در زمان خود

جهش رو به جلو سخت کار کردن و به عقب تکرار کنید.پیشرفت می تواند لکنت همراه پس از یک ویرانگر تروماتیک.شما احساس

توسط MINERALNEWS در 19 بهمن 1398

جهش رو به جلو سخت کار کردن و به عقب تکرار کنید.

پیشرفت می تواند لکنت همراه پس از یک ویرانگر تروماتیک.

شما احساس می کنید نا امید کننده است. شما نگاه اجمالی امید. آن از بین می رود دوباره. شما ساییدگی در سرعت محور همه شما می توانید از خود زندگی.

اوبی Ndefo یکی از مصمم ترین مردم من را ملاقات کرد. فقط بیش از پنج ماه پس از hit-and-run راننده پاره بدن خود را در دو ترک او را بدون پا, او در حال انجام همه چیز را او انجام شده بود قبل از سقوط به غیر از رانندگی.

تبلیغات

این زن 47 ساله بازیگر تشخیص به بسیاری خود را برای حضور در چنین نشان می دهد که تلویزیون به عنوان "داوسون کریک" و "Stargate SG-1" روشن ساخته است که او می خواهد زندگی خود را پس از به بزرگتر از زندگی خود را قبل از. و راه او حرکت می کند و هر کس او به من منجر به این باور است که از آن خواهد شد.

486807-la-me-city-beat-obi-ndefo-new-legs1-MAM.jpg

اوبی Ndefo در دیدار با دکتر میلتون کمی Cedars-Sinai در ارتوپدی جراح تروما که زندگی او را نجات داد.

(Mel Melcon/لس آنجلس تایمز)

او خیلی بر روی آن متمرکز آینده است که او تلاش می کند به نگاه کردن به. او نمی خواهید به فکر می کنم بسیار در حال حاضر حدود 25 ساله جان مایکل Maese که در حبس به اتهام جنایت در Aug. 17 سقوط.

اما حتی اوبی شجاعت و خوش بینی نمی توانید به او اجازه دهید هاپ بیش از سخت ترین بخش از تطبیق با خود واقعیت جدید به عنوان دکتر میلتون کمی ارتوپدی جراح که زندگی او را نجات داد او یاد آوری در یک معاینه این هفته است. اوبی ندارد به ساکن در این می داند اما او درست است.

تبلیغات

من اوبی خسته کننده جلسات در مفت درمانگاه که در آن هزینه پروتز و سوکت آنها مناسب هستند که زحمت شکل و ریز کوک برای او. من به تماشای او فشار آوردن میله موازی برای رسیدن به یک آینده از راه رفتن با آنها.

من flinched و grimaced با او را به عنوان او می کند بنابراین از آنجا که من دیده ام درد تیز موج دار شدن از طریق او. خود باقی مانده اندام هستند و هنوز هم در حال تغییر شکل باقی می ماند و بسیار حساس به عنوان او می کند.

سعی کنید به عنوان او ممکن است من می دانم که او دریافت نمی کند از طریق یک روز بدون غم و اندوه است.

من به شما گفتم در مورد پرسش و پاسخ قبل از — در مورد آنچه که انجام شد او در اواخر شب Aug. 17 پس از تدریس یک کلاس یوگا در مرکز شهر و در متوقف Erewhon بازار در راه خانه.

در مورد چگونگی این صلح دوست وگان خام که می خواهد به جهان سالم و خلاق تر, جامع تر و مهربانتر بود و بارگذاری سبزی سالاد را به یک کولر در تنه خود اتومبیل پارک شده در بلوار بورلی هنگامی که یک راننده نوسان خارج از خط و ناودان SUV خود را حق به او است. در مورد چگونه پای راست او قطع در یک لحظه پای چپ خود را قطع به زودی پس از. در مورد اینکه چگونه در فضا از یک ساعت این 6 پا-4 معیار تناسب اندام که همیشه مورد علاقه بسیار فیزیکی قطعات شد دوجانبه بالای زانو قطع عضو.

تقریبا از یک روز او نگاه کرد بیرون و به فکر استفاده از خود را تجربه آسیب زا به کمک به دیگران.

او تصمیم گرفت تا امید و خوش بینی گفت: در اولین روز ملاقات ما به عنوان وسیله ای برای زنده ماندن است. "این خیلی وحشتناک چه اتفاقی افتاد به من چرا من ترکیب این احساس بد در مورد آن؟"

که من را به شخص دیگری که تا به حال یک انتخاب که در سمت چپ اوبی برای مرده همه به تنهایی در خیابان. رک و پوست کنده, پرسش و پاسخ خواهد بود و نه من جست و خیز بیش راننده SUV — اما برای من که امکان پذیر نیست.

تبلیغات

سلام به کسی معکوس رانندگی کردن.

وجود دارد بیش از حد بسیاری از hit-and-run تصادف مرگبار در لس آنجلس. در سال گذشته با توجه به LAPD, 225 باعث آسیب در حالی که 62 شدند کشنده است.

بسیاری از hit-and-run رانندگان هرگز دستگیر و متهم شده است.

اما در پرسش و پاسخ سقوط یک پرونده جنایی به تازگی ثبت شده است.

Hit-and-run در زمان پرسش و پاسخ Ndefo و تقریبا زندگی خود را. در حال حاضر او قصد دارد بزرگ به آن زندگی می کنند

Maese چهره یک جنایت تعداد هر یک از رانندگی تحت تاثیر الکل باعث آسیب رانندگی با یک الکل خون محتوا 0.08% یا بیشتر باعث صدمه و ضربه و اجرا رانندگی منجر به صدمه به شخص دیگری با توجه به لس آنجلس دفتر دادستان منطقه.

او چهره بزه تعداد رانندگی با یک مجوز به حالت تعلیق درآمد و پس از محکومیت DUI (در سال 2016 در Bakersfield). این اتهامات شامل یک جمله گسترش دادند که او تحمیل بزرگ بدن آسیب. اگر در همه محکوم به اتهامات او می تواند در خدمت حداکثر از هفت سال و دو ماه در زندان ایالتی D. A. دفتر به من گفت.

Maese برنامه ریزی شده است به arraigned در دادگاه کیفری مرکز شهر در روز ولنتاین. من امیدوارم که به وجود دارد اما من نمی دانم اگر من را ببینید اوبی که خود حکم است برای زندگی.

تبلیغات

حرکت رو به جلو در حرکت چلپ چلوپ کردن.

پرسش و پاسخ در نظر دارد به striding به راحتی به زودی بر روی جدید ، او در حال حاضر جلوتر از برنامه است و در حال حرکت سریع در سراسر شهر توسط بارگذاری و بر روی صندلی چرخدار در ضمن.

من رفت و با او به تازگی به بحث به عوامل. او امیدوار به دریافت اقدام کنسرتهایی به زودی و در نتیجه کمک به مبارزه برای بیشتر شمول در هالیوود است.

او به تبادل "نوار آب" تلویزیون نشان می دهد او در چند سال گذشته صرف نوشتن و workshopping با یک مجموعه بزرگ از دوستان. آن را به آرامی طنز, اهل تفریح و بازی در یک نگاه طبیعی-مواد غذایی مرکز فروش بسیار شبیه به عفونت نهفته هپاتیت b مورد علاقه Erewhon اما با یک پیچ و تاب و از Willy Wonka که رفتند از شهر مردم با یک میزبان از مدرن گلایه می آیند در جستجوی درمان از همه نوع از سحر و جادو معجون گیاهی برای هر نوع از عصر جدید شفا.

آن pokes در جهان است اما با عشق با قصد تغییر تفکر است. پرسش و پاسخ در حال حاضر خود را میبیند کامل آن سفیر.

سقوط و اوبی شجاع رویکرد به پیامدهای آن را به خود جذب مقدار زیادی از توجه. او می شود درخواست های مکرر برای مصاحبه. مردم می خواهید برای گفتن داستان خود را. پرسش و پاسخ می گوید: هرگز هیچ.

اما او خسته از داشتن تمرکز ماندن بصورتی پایدار و محکم در تصادف. او خیلی دیگر او می خواهد به بحث در مورد و آن را سخت به پاسخ در موجز صدا نیش سوال از غریبه ها در مورد چگونه آن را احساس می کند به ناگهان به خودتان پیدا کنید بدون پا.

485204_ME_la-me-city-beat-obi-ndefo-new-legs_01.FO.jpg

اوبی Ndefo از سر گرفته شده است آموزش یوگا کلاس های تدریس کودکان و نوجوانان قبل از تصادف در پل آکادمی در استودیو سیتی.

(فرانسین Orr / لس آنجلس تایمز)

من او را دیدم زمینه چنین سوالاتی از کودکان در ماه دسامبر زمانی که او برای اولین بار پس از سقوط به پل آکادمی مدرسه خصوصی در دره که در آن او شده است آموزش بعد از مدرسه یوگا به مدت پنج سال در حال حاضر. بچه ها کنجکاو و مستقیم با عجله به سمت راست به خیره در او زخم و سپس پرسید و پرسید و پرسید: آیا شما رفتن به حمام در حال حاضر ؟ چه اتفاقی افتاد به پاهای خود را? آنها کجا هستند ؟ ("من نمی دانم. من تعجب کردم که خودم" او پاسخ داد: با آسان لبخند.)

آن را کمی متفاوت از آینده بزرگسالانی که در حال فیلمبرداری شما در حالی که به طور همزمان چک کردن زمان.

اما اوبی سربازان در و واجب مودب. من عاشق تماشای او در تلاش برای تغییر موضوع.

به عنوان برای راننده که ضربه او من هیچ نظری ندارم که چگونه است که فرد احساس می کند. اما من امیدوارم او را نگه داشتن در تمام اخبار در مورد پرسش و پاسخ.

فراموش آسیب برساند. نشستن با آن است. تغییر دهید.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن