جو بایدن برای ارائه Coronavirus اظهارات در بحبوحه بحران

بزرگنمایی این تصویر معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن جبهه دموکراتیک-دونده است که در حال حاضر تلاش خود

توسط MINERALNEWS در 22 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن جبهه دموکراتیک-دونده است که در حال حاضر تلاش خود را به عنوان یک آرام با تجربه جایگزین برای رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. علامت Makela/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت Makela/گتی ایماژ

به روز شده در 12:31 p. m. ET

Coronavirus به سرعت و به طور چشمگیری تغییر خلق و خوی و واقعیت سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری.

جو بایدن تنظیم شده است به ارائه سخنان در پاسخ به این ویروس بعد از ظهر پنجشنبه از خانه اش در ایالت دلاور. معاون سابق رئیس جمهور می آید ساعت پس از رئیس جمهور تهمت خطاب به ملت درباره دولت او در پاسخ به همه گیر هر چند آن را نیز به ارمغان آورد اضافی سردرگمی زمانی که او اعلام کرد 30 روز ممنوعیت سفر برای اتباع خارجی از آمدن به آمریکا از بسیاری از کشورهای اروپایی.

سهام فرو صبح روز پنجشنبه پس از رئیس جمهور را اعلام.

YouTube

بایدن و دیگر نامزد حزب دموکرات برنی ساندرز انتقاد و تهمت پاسخ به بحران است. در یک میزگرد برگزار شده در دیترویت در روز دوشنبه سناتور ورمونت گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ تا آن نقطه بود که بیماری بدتر است.

و خود را با اظهارات پنج شنبه, بایدن, جبهه دموکراتیک-دونده است که در حال حاضر تلاش خود را به عنوان یک آرام با تجربه جایگزین برای مغلوب ساختن پیشی جستن.

روز چهارشنبه اعلام کرد تشکیل بهداشت عمومی کمیته مشورتی به ارائه "علم مبتنی بر مشاوره" کمپین باید برای به حداقل رساندن خطر ابتلا به هر دو بایدن و حامیان او.

"ما می دانیم که تعداد موارد در حال رفتن به بالا" گفت: Zeke Emanuel عضو مجلس مشورتی این کمیته است. "این تغییر ماهیت مبارزه جدی است." هر دو ساندرز و بایدن لغو شد تظاهرات در اوهایو در اوایل این هفته. امانوئل گفت که با توجه به ماهیت بحران, او نمی تواند توصیه در هنگام تجمعات انتخاباتی باید شروع دوباره.

بایدن انتخاباتی تصمیم گرفته است که به جای تظاهرات آن خواهد شد برگزاری "مجازی حوادث" در ایالت ایلینوی و فلوریدا. این کشورها به همراه اوهایو و آریزونا رای روز سه شنبه.

علاوه بر این, کمیته ملی حزب دموکرات روز پنجشنبه اعلام کرد که روز یکشنبه بایدن-ساندرز بحث برگزار خواهد شد, در واشنگتن, دی سی به جای فونیکس برای به حداقل رساندن سفر. DNC در حال حاضر اعلام کرد که بحث اتفاق می افتد بدون مخاطبان زندگی می کنند.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب