به عنوان ایالات متحده جوش بیش از ترودو می گوید سیستمیک نژادپرستی در کانادا باید

اتاوا—به عنوان طولانی خشم در مورد تبعیض جوش بیش در ایالات متحده آمریکا و نخست وزیر جاستین ترودو می گوید کانادا

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399

اتاوا—به عنوان طولانی خشم در مورد تبعیض جوش بیش در ایالات متحده آمریکا و نخست وزیر جاستین ترودو می گوید کانادایی باید تشخیص وجود دارد سیستمیک نژادپرستی در کشور خود را دارند.

صحبت های روزانه خود را در طول کنفرانس خبری در اتاوا ترودو گفت: بسیاری از همین حالا ببینید این تعصب اما این یک واقعیت است برای اقلیت های موجود در کانادا.

ترودو خواسته شد تا در مورد تظاهرات در آمریکا و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت از استقرار نظامی برای متوقف کردن ناآرامی.

او مکث کامل 20 ثانیه لب pursed فک کار قبل گفت که با وجود تماشای ایالات متحده با "وحشت و بهت و حیرت" کانادایی ها باید آگاه باشید از این چالش ها رو سیاه و سفید کانادایی و دیگر اقلیت ها و اقدامات آنها را به آدرس.

"آن زمان به گوش دادن آن است که یک زمان به یاد بگیرند که چه بی عدالتی همچنان با وجود پیشرفت در طول سال ها و دهه" ترودو گفت.

"اما آن زمان برای ما به عنوان کانادایی به رسمیت شناختن است که ما بیش از حد ما چالش های, که سیاه و سفید کانادایی و racialized کانادایی صورت تبعیض به عنوان یک واقعیت زندگی هر روز.

"وجود دارد سیستماتیک تبعیض در کانادا, که بدان معنی است که سیستم های ما درمان کانادایی از رنگ و کانادایی که در حال racialized, متفاوت از آنها دیگران است."

نظرات به دنبال روز از تظاهرات و خشونت در بسیاری از شهرهای ایالات متحده پس از یک ویدئو نشان داد که پلیس در مینیاپولیس به قتل یک مرد سیاه و سفید, جورج فلوید, فانینگ شعله های آتش از خشم بیش از نژادپرستی در ایالات متحده است.

یک افسر پلیس به زانو در Floyd گردن برای نزدیک به دو ساعت در حالی که او التماس کرد که او نمی تواند نفس بکشد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب