CBP اذعان افسران Overzealous'; منتقدان می گویند ایرانیان و دیگران را هدف قرار

بزرگنمایی این تصویر سرپرست گمرک و حفاظت مرزی مدیر Mark Morgan صحبت با خبرنگاران در اتاق جلسه در کاخ

توسط MINERALNEWS در 24 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

سرپرست گمرک و حفاظت مرزی مدیر Mark Morgan صحبت با خبرنگاران در اتاق جلسه در کاخ سفید در نوامبر. 14, 2019. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

سر از ایالات متحده گمرک و حفاظت از مرزها ساخته شده تعجب آور پذیرش این هفته در مورد آژانس سیاتل زمینه ،

ماه گذشته ماموران در مرز وجود دارد را کنار کشیده و صدها نفر از ایرانی-آمریکایی ها — از جمله ایالات متحده به شهروندان و دارندگان کارت سبز — برگزار شد و آنها را برای ساعت.

"در خاص که دفتر" اقدام به CBP کمیسر علامت گذاری مورگان گفت: در یک جلسه مطبوعاتی با خبرنگاران در واشنگتن "رهبری فقط یک کمی overzealous."

در زمان تنش با ایران در حال افزایش بود پس از ایالات متحده آمریکا حمله هوایی که به کشته شدن یک ایرانی به طور کلی. و زمینه دفاتر شده بود گفت: باید مراقب باشند. اما مورگان می گوید آنها نمی شد و دستور به برگزاری و سوال هر کس از ایران.

"بود که در خط با ما جهت. و به طوری که بلافاصله اصلاح شود" مورگان گفت. "و آن را بسیار منحصر به فرد است که یک بخش."

اما مهاجر طرفداران می گویند این کار این بود که جدا شده اشتباه است.

در سراسر کشور, آنها می گویند, گمرک و حفاظت از مرزها در حال هدف قرار دادن مسافران به صورت فوق العاده بررسی — به ویژه مسافران از ایران و خاورمیانه بسیاری از آمدن به اینجا برای مدرسه.

دانشجویان از ایران و لبنان به رهبری به دانشگاه هاروارد دکترا دانشجو از ایران شروع در دانشگاه ایالتی میشیگان و بین المللی دیگر دانشجویان تحصیلات تکمیلی فرود در شیکاگو و آتلانتا و لس آنجلس شده اند مورد سوال و تبدیل دور در ایالات متحده فرودگاه در ماه های اخیر.

وجود دارد نزدیک به 20 مورد مستند از دانشجویان ایرانی که رد شده اند در ایالات متحده فرودگاه از جمله یک زن جوان به نام Reihana. او در حال برنامه ریزی برای شروع یک فصل جدید در زندگی او به عنوان یک دانش آموز در دانشگاه هاروارد الوهیت مدرسه. اما هرگز آن را از Boston Logan International Airport.

"هنگامی که من رو اخراج من از دست همه چیز را که من برنامه ریزی شده" گفت: Reihana که خواسته ما را به استفاده از نام خانوادگی او را چرا که او هنوز در حال مبارزه برای رسیدن به ایالات متحده

Reihana شده بود مورد تایید شده توسط مقامات ایالات متحده برای دریافت ویزای دانشجویی. اما زمانی که او فرود در فرودگاه لوگان بوستون فرودگاه بین المللی در ماه سپتامبر او می گوید: او را در یک اتاق و سوال برای ساعت توسط افسران CBP که بارها و بارها خواسته او چگونه احساس خود را در مورد خاورمیانه و دولت ایران است.

"این بسیار دشوار بود. من نمی فهمم این چه چیزی را باید با دولت ایران؟" "من یک دانشجو, یک نماینده از هر دولت است."

Reihana خواسته به صحبت با یک وکیل. اما او می گوید که ماموران اجازه نمی دهد او را. آنها او را فرستاده و برگشت به تهران و منع او از بازگشت به ایالات متحده برای مدت پنج سال.

"در چند ساعت یک افسر قدرت به چشم پوشی از همه ماه بررسی بر روی صورت خود," او گفت:. "و فقط تصمیم دیگری بر اساس ملیت من و شما می دانیم تبعیض است."

Reihana یک وکیل در حال حاضر. او با ثبت یک شکایت رسمی با CBP و تحت پیگرد در دادگاه فدرال. او هنوز هم می خواهد برای رفتن به Havard و همچنین به نگه داشتن افسران که رد او پاسخگو باشد.

CBP اصرار نمی کند هدف قرار دادن افراد بر اساس ملیت.

پس چگونه می تواند این اتفاق می افتد ؟ رونالد Vitiello, که در خدمت به عنوان معاون کمیسر CBP تحت ریاست جمهوری مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید افسران گسترده اند صلاحدید و دستور به حفظ و امریکا امن است.

"آنها به دنبال تهدید برای کشور است. آنها می خواهند مطمئن شوید که این مردم هستند که آنها می گویند آنها" Vitiello گفت.

اما Vitiello می گوید افسران CBP فقط نمی تواند کنار مسافران بر اساس رنگ پوست خود و یا کشور خود را از مبدا. آنها به چیزی بیشتر به پایگاه خود سوء ظن بسیار شبیه به زمانی که پلیس آنها را متوقف و متهمان در خیابان.

"آنها نمی تواند انکار مردم فقط به این دلیل آنها اتفاق می افتد به وابسته در برخی از راه با ایران" Vitiello گفت. "وجود دارد به برخی توجیهی برای تصمیم گیری است که آنها را."

این افسران باید انجام بیش از فقط تمبر گذرنامه می گوید گیل Kerlikowske که در خدمت به عنوان کمیسر CBP تحت ریاست جمهوری اوباما ،

"آنها نه تنها از خودکار که در نگاه کسی و مهر ثبت" Kerlikowske گفت. "ما بخواهید آنها را به مراحل اضافی را به مطمئن شوید که مردم از ورود به این کشور و آن یک میلیون مسافر در روز — قرار نیست به علت آسیب برساند."

اما بسیاری از ما هنوز هم نمی دانم چرا در مورد ایرانیان و دیگران تبدیل شده است که به دور.

برای مثال هنوز پرسش های بی پاسخ در مورد یک گروه ویژه آموزش دیده CBP افسران شناخته شده به عنوان شناخته شده به عنوان تاکتیکی با تروریسم تیم های واکنش یا TTRT.

"ما نمی دانیم که بسیار در مورد آنها به این دلیل که دولت ارائه نشده مقدار اطلاعات در مورد چگونه آنها عمل" گفت: Scarlet کیم, یک وکیل با اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا که تحت پیگرد برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد TTRT برنامه. "اما آنچه ما می دانیم افزایش می دهد بسیاری از پرچم های قرمز."

آنچه ما می دانیم این است که این تیم ها کار در بیش از 40 عمده فرودگاه ها و گذرگاه های مرزی در سراسر کشور است.در یک سال آنها خودداری ورود به 1400 نفر با توجه به کنگره شهادت در سال 2017. و با توجه به بیرون درز یادداشت آنها مشغول به کار بودند با سیاتل دفتر درست زمانی که صدها نفر در ایران برگزار شد به تازگی.

اما نگران کننده ترین برای ACLU این است: در یک مصاحبه در سال 2018 سابق CBP کمیسر کوین McAleenan گفت که این افسران می تواند به توقف هر مسافر — حتی کسانی که در حال حاضر شناخته شده ریسک امنیتی است. به جای این افسران می توانید تکیه بر خود "غرایز."

آیتالله سیستانی را Scarlet کیم می گوید که یک دستور برای قومی و نژادی پروفایل.

"غریزه نشان می دهد که افسران اساسا می توانید تکیه بر روی هر نوع حدس است که آنها ممکن است در مورد یک فرد" کیم گفت. "و که قوز می توانید استراحت در یک ضمنی و یا صریح و روشن دارد."

اما کیم می گوید هیچ راهی برای اطمینان می دانم که اگر این تیم ها در حال انجام کاری اشتباه و بدون عمومی بهتر است نظارت — مگر اینکه CBP دوباره مجبور به اعتراف است که افسران خود را به "overzealous."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن