2 میسوری افسران متهم به آزار نما زن

ماموریت کان. - دو Kansas City, Missouri, افسران پلیس, در صورت حمله به اتهامات گفته کوبیدن یک نما چهره زن به بت

توسط MINERALNEWS در 28 اردیبهشت 1399

ماموریت کان. - دو Kansas City, Missouri, افسران پلیس, در صورت حمله به اتهامات گفته کوبیدن یک نما چهره زن به بتن پیاده رو در دستگیری که دستگیر شد ،

یک هیئت منصفه مجرم شناخته متی Brummett, 37 و چارلز پریچارد, 47, در یک تخطی از قانون شارژ هر یک از چهارمین حمله درجه مربوط به آوریل 24, 2019, برخورد فیزیکی Jackson County دادستانی جمعه اعلام کرد.

ویدیو ضبط شده توسط یک رهگذر در خارج از زیبایی فروشگاه عرضه را نشان می دهد افسران kneeing زن در صورت و تنه و دنده و اجبار او را با اسلحه بر سر او در حالی که دستبند به دست. زن سیاه بود; افسران سفید هستند.

زن پس از درگذشت پس از ضربه در ماه اکتبر در شهر کانزاس و یک مرد متهم شده است در مرگ او. او رفت و با اولین نام از جمله Brianna یا Brionna, Bebe, و Briya. او نام خانوادگی هیل بود.

دادستان گفت: پلیس دستگیر هیل پس از او به اختلاف با کسی که در زیبایی فروشگاه عرضه. هر دو او و فروشگاه صاحب به نام 911 و صاحب خواسته افسران به خلاص شدن از تپه است. افسران گفت: تپه بود و مقاومت در برابر دستگیری زمانی که آنها در زمان او به زمین در خارج از فروشگاه.

تپه بود یکی برای خاطی, رفتار آشوبگرانه مقاومت در بازداشت و در اختیار داشتن مواد مخدر متعلقات.

Brummett و پریچارد حفظ آنها استفاده می شود که نیروی مناسب با توجه به بیانیه ای از وکلای آنها.

"آنها به شدت اختلاف بر اساس این اتهامات و باور آنها خواهد بود و در نهایت تبرئه در دادگاه" بیانیه ای گفت:.

رئیس پلیس ریک اسمیت اعلام کرد اواخر جمعه که هر دو از افسران که قرار است در "اداری واگذاری تا نتیجه این اقدام را."

یک Kansas City Police Department بررسی مشخص شد این افسران را اشتباهی به گفته پلیس اتحادیه. Jackson County دادستانی گفت: آن را به ارمغان آورد و پرونده به هیات منصفه به دلیل پلیس کاهش یافته است به ارائه دادستان با یک علت احتمالی بیانیه ای که به طور معمول ارائه شده توسط یک کارآگاه در نتیجه تحقیق و تفحص است.

یک وکیل است که نشان دهنده هیل خانواده دیوید اسمیت گفت: آسوشیتد پرس در یک مصاحبه تلفنی در روز شنبه که او معتقد است که رئیس پلیس و سنن و بررسی و به نام او برای او به استعفا. دیوید اسمیت و ریک اسمیت مربوط نیست.

"شما نمی درمان این زن مانند یک تکه از زباله دلیل این که شما فکر می کنم او یک دمدمی مزاجی" دیوید اسمیت گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن