ترکی بازیکن فوتبال اعتراف به قتل مادر و فرزند در بیمارستان

آنکارا - مقامات ترکیه را دستگیر سابق ردیف بالا بازیکن فوتبال که اعتراف به قتل او 5 ساله پسر در حالی که پسر بود

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399

آنکارا - مقامات ترکیه را دستگیر سابق ردیف بالا بازیکن فوتبال که اعتراف به قتل او 5 ساله پسر در حالی که پسر بود تحت درمان در بیمارستان به ظن یک COVID-19 عفونت است.

Cevher Toktas, 32, دست خود را به پلیس و اعتراف به داشتن خفه پسرش, Kasim, با بالش در مارس 4, دولت-اجرای خبرگزاری آناتولی گزارش داد.

پسر مرگ در ابتدا اعتقاد بر این بود مشکوک, اگر چه او آزمایش منفی برای COVID-19. بدن او شده است که برای کالبد شکافی به عنوان بخشی از تحقیقات Anadolu گزارش شده است.

HaberTurk تلویزیونی گزارش داد که Toktas که در حال حاضر با تازه لیگ تیم بورسا Yildirimspor گفت: پلیس است که او سعی در خفه پسر خود را به خاطر او او را دوست ندارد و خود را به پلیس 11 روز بعد به خاطر او احساس ندامت.

پسر بود و بستری در بیمارستان کودکان در شمال غربی استان بورسا با سرفه و تب بالا در آوریل 23 — یک مقام رسمی ترکیه, تعطیلات, جشن, کودکان, — قرار می گیرد و در انزوا به همراه پدر خود.

به زودی پس از Toktas گفت: او خفه شده و به نام برای کمک به, گفته, Kasim گرفته بود به نوبه خود برای بدتر است. 5 سال بود با عجله به بیمارستان در بخش مراقبتهای ويژه جایی که او درگذشت دو ساعت بعد.

هیچ تاریخ دادگاه تعیین شده است هنوز رتبهدهی نشده است.

بین سال های 2007 و 2009 Toktas بازی برای Hacettepe تیم فوتبال که به طور خلاصه به رقابت پرداختند در ردیف بالا سوپر لیگ.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن