کلینت اسمیت نشان دهنده در این لحظه

بزرگنمایی این تصویر کلینت اسمیت ارائه بحث خود را "چگونه به منظور بالا بردن یک پسر در امریکا" در TED2

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

کلینت اسمیت ارائه بحث خود را "چگونه به منظور بالا بردن یک پسر در امریکا" در TED2015 - حقیقت و جرات. برت هارتمن/برت هارتمن/تد پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برت هارتمن/برت هارتمن/تد

در مورد قسمت

کشتن جورج فلوید توسط یک افسر پلیس را برانگیخته تظاهرات گسترده در سراسر کشور. این ساعت, نویسنده و پژوهشگر Clint اسمیت نشان دهنده در این لحظه از طریق گفتگو و نامه ها و شعر.

در مورد Clint اسمیت

کلینت اسمیت نویسنده و شاعر معلم و امرسون همکار جدید در امریکا است.

او نویسنده شعر, مجموعه, شمارش تبارکه منتشر شد در سال 2016. او نوشتن منتشر شده در The New Yorker, The New York Times Magazine, The Atlantic, The New Republic, شعر Magazine, The Paris Review, the هاروارد, آموزشی, نقد و بررسی, در میان دیگران. جدیدترین قطعه "تبدیل شدن به یک پدر و مادر در این سن از زندگی ماده" منتشر شد در این اطلس در اوایل این هفته. آینده خود را غیر داستانی, کتاب چگونه کلمه گذشت است, بررسی چگونه سایت های مختلف در سراسر کشور روی چیزی حساب کردن با و یا شکست به روی چیزی حساب کردن با خود را در رابطه با تاریخچه برده داری. آن منتشر خواهد شد در سال آینده.

اسمیت دو TED Talks "خطر سکوت" و "چگونه به منظور بالا بردن یک پسر در امریکا" را در مجموع مشاهده شده است بیش از هفت میلیون بار. دومی برجسته بود در TED رادیو ساعت قسمت "عواقب ناشی از نژادپرستی است."

قبلا Clint اسمیت تدریس دبیرستان زبان انگلیسی در پرنس جورج ایالت مریلند. او در حال حاضر می آموزد نوشتن و ادبیات در سی مرکزی بازداشتگاه.

او موفق به دریافت لیسانس خود را از کالج دیویدسون و دکترای خود را از دانشگاه هاروارد جایی که او مورد مطالعه جامعه شناسی آموزش و پرورش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن