افغانستان و مترجم که ذخیره نیروهای ایالات متحده می شود تابعیت آمریکایی

بزرگنمایی این تصویر جنیس شینواری طول می کشد سوگند خود را روز شنبه به عنوان یک تابعیت شهروند ایالات م

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

جنیس شینواری طول می کشد سوگند خود را روز شنبه به عنوان یک تابعیت شهروند ایالات متحده در یک مراسم در فیرفکس ، او هشت سال به عنوان یک مترجم افغان با نظامی ایالات متحده در میهن خود و اعتبار شد با صرفه جویی در زندگی از پنج سرباز ایالات متحده. گرگ Myre/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گرگ Myre/NPR

بسیاری از مهاجران باید داستان های الهام بخش. پس از آن وجود دارد جنیس شینواری که مشغول به کار هشت سال به عنوان یک مترجم افغان با نظامی ایالات متحده در برخی از خطرناک ترین بخش از میهن خود.

"در طول خدمات خود او نجات جان پنج سرباز آمریکایی. این چیزی است که بسیاری از مردم می گویند" کن Cuccinelli مدیر اقدام از خدمات مهاجرت و شهروندی.

اجتماعی فاصله گرفته و با پوشیدن ماسک 170 نفر از مهاجران شد جدیدترین شهروندان آمریکایی روز دوشنبه در یک سری back-to-back تابعیت مراسم در Fairfax, ویرجینیا. حدود 15 سوگند یاد در یک زمان به گارد در برابر ازدحام بیش از حد در دولت ،

به عنوان یک مترجم شینواری قرار نبود برای مبارزه با زمانی که او عضو ارتش ایالات متحده در سال 2004. اما چهار سال بعد او با یک واحد آمریکایی بود که در کمین طالبان در شرق Afrghanistan.

عمده نبرد

"این بدترین درگیری از زندگی من" ارتش سروان. مت Zeller گفت NPR در سال 2013. "من از نارنجک. من به معنای واقعی کلمه شمارش من گلوله و من به یاد داشته باشید فکر ما ممکن است آن را از این یکی زنده است."

شینواری برداشت تفنگ و با عجله به صحنه است.

"من تو را دیدم مت Zeller که او زنده بود در یک خندق و وجود دو طالبان پشت سر او تا او را بکشند" شینواری به یاد می آورد. "من شات دو طالبان و من را نجات داد مت Zeller زندگی است."

آنها ملاقات کرده بود فقط 10 روز قبل شده اند و دوستان نزدیک زمان.

دولت ایالات متحده تا به حال برنامه را به هر دو افغانستان و عراق مترجمین به ایالات متحده را پس از خدمات خود را در آن جنگ. عراق برنامه تعطیل چند سال پیش در حالی که افغانستان در برنامه است که هنوز هم عامل. اما هر دو گرفتار شدند با تاخیر و صادر کمتری ویزا از اختصاص داده است.

شینواری تا به حال به صبر نزدیک به سه سال برای ویزا. او در یک طالبان لیست و صرف بیشتر از آن زمان در یک پایگاه نظامی آمریکا در نزدیکی کابل را برای امنیت خود. تنها به ندرت می تواند او سفر چند مایل به خانه خود را به صورت مختصر بازديد با همسر و دو فرزند جوان است.

"که واقعا برای من سخت بود که من نمی توانستم بچه ها من در حالی که برای" او گفت:. "غم انگیزترین قسمت این بود که بچه های من نمی تواند خارج را به بازی با بچه های دیگر به دلیل برخی دلایل امنیتی. آنها خانه و تمام وقت."

بزرگنمایی این تصویر

جنیس شینواری پوشیدن زره بدن در افغانستان در سال 2008. او با نیروهای ایالات متحده در برخی از خطرناک ترین نقاط کشور و طالبان قرار داده و او را در کشتن لیست.' مت Zeller پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مت Zeller

کمک به دیگر مترجمین

زمانی که شینواری و خانواده اش رسیده که ایالات متحده در سال 2013 GoFundMe مبارزات انتخاباتی مطرح 35.000 دلار در روز.

اما شینواری کاهش یافته و پول است. به جای او و Zeller استفاده از آن برای راه اندازی هیچ کس را پشت سر گذاشت, یک سازمان غیر انتفاعی است که با این نسخهها کار به مترجمین به آمریکا

"این مسئولیت ما است که ما باید به ما قول می دهم که ما قول این آقایان در افغانستان است که اگر در خدمت شما برای دو سال شما واجد شرایط برای ویزای آمریکا" شینواری گفت.

بیش از 18,000 سابق مترجمین هنوز منتظر ویزا. مشابه شماره آمده اند در حال حاضر آمدن به ایالات متحده انتقال می تواند مشکل با بسیاری از تلاش برای به دست آوردن با کم-شغل پرداخت.

شینواری, 42, گفت که او خوش شانس بوده است. او می گوید: او هنوز هم صرفه جویی در زندگی با کار کردن در یک Briartek یک شرکت است که باعث نجات چراغ برای ملوانان. ارتش ایالات متحده است که یک مشتری.

او می گوید: او سپاسگزار برای زندگی جدید خود را.

"بهترین بخش این است که شما سالم هستید. شما لازم نیست که نگران باشید, شما می توانید از خواب است. هنگامی که شما اینجا هستید, شما آزاد هستید" او گفت:.

و سپس او رهبری را به کار می کنند. او گفت شرکت او باقی مانده است باز در طول Covid همه گیر و او نیست از دست رفته یک روز کار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن