Coronavirus تنظیم مجدد: نحوه دریافت بیمه بهداشت و درمان در حال حاضر

بزرگنمایی این تصویر یک بیمار مشکوک به COVID-19 می رسد در ابن میمون مرکز پزشکی در بروکلین در اوایل ما

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک بیمار مشکوک به COVID-19 می رسد در ابن میمون مرکز پزشکی در بروکلین در اوایل ماه آوریل. حتی به عنوان خطر بزرگ صورتحساب های پزشکی صعود بسیاری از آمریکایی ها در حال از دست دادن شغل خود و بیمه بهداشت و درمان در حال حاضر. اسپنسر پلات/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسپنسر پلات/گتی ایماژ

اگر یک زمان وجود دارد که مردم به خصوص نیاز به دسترسی به مراقبت های بهداشتی و بیمه بهداشت و درمان آن را در جهانی همه گیر.

اما در ایالات متحده 33.5 میلیون نفر تا کنون مجبور به فایل برای مزایای بیکاری — و اکثر مردم در این کشور دریافت بیمه خود را از طریق شغل خود را. یک تجزیه و تحلیل از قیصر بنیاد خانواده چهارشنبه منتشر تخمین می زند که 27 میلیون نفر به تازگی از دست داده و سلامت خود را پوشش.

این بیت از خبر خوب این است که این گزارش همچنین نشان داد که اکثریت قریب به اتفاق کسانی که خود را از دست داد بیمه باقی می ماند می تواند تحت پوشش با تعویض به یک مرد متاهل را طرح و یا واجد شرایط برای دریافت یارانه بیمه سلامت در جاهای دیگر — یا از طریق پزشکی و یا از طریق یک برنامه در Obamacare مبادلات بیمه.

"به من که غذای آماده از این گزارش این است که قانون مراقبت مقرون به صرفه است که در خدمت به عنوان خالص ایمنی آن در نظر گرفته شده بود می گوید:" سابرینا Corlette co-مدیر مرکز بیمه بهداشت و درمان اصلاحات در دانشگاه جورج تاون. "البته نهایی طنز است که آن را انجام این تابع در زمانی که برگ برنده دولت است استدلال قبل از دیوان عالی کشور است که باید آن را زده."

حال سؤال این است که چگونه بسیاری از مردم که از دست داده اند خود را پوشش خواهد در واقع ثبت نام در یک طرح جدید. بیمه درمانی پیچیده است و ثبت نام می تواند سخت باشد. "وجود دارد بسیاری از عوامل استرس زا در افراد در حال حاضر می گوید:" لری لویت معاون اجرایی رئیس جمهور برای سیاست های بهداشتی در قیصر بنیاد خانواده و نویسنده این گزارش است. "شما ممکن است بیکار است, شما ممکن است بیمار شما ممکن است quarantining — وجود دارد و فقط محدود به چگونه زندگی بسیاری از چیزهایی که شما می توانید مقابله با در یک بار."

هنوز تیک تاک ساعت است. اگر شما از دست رفته پوشش به دلیل از دست دادن شغل است که آنچه را به نام "مقدماتی رویداد زندگی." شما می توانید به Healthcare.Gov و یا دولت خود را بیمه ارز در حال حاضر به ثبت نام در یک طرح جدید.

اما که نیاز به اتفاق می افتد در ظرف 60 روز از دست دادن پوشش — و به خصوص برای افرادی که از دست کارفرمای خود بیمه مستقر در اوایل ماه مارس وجود دارد هیچ وقت برای از دست دادن. در اینجا یک راهنمای به چند گزینه های در دسترس به شما اگر شما یکی از میلیون ها نفر که به تازگی خود را از دست داده و سلامت خود را بیمه:

من رو گذاشته بود و بیمه از طریق کار من

شما ممکن است قادر به نگه داشتن همان طرح بهداشتی تحت قوانین فدرال شناخته شده به عنوان کبرا — اگر شما مشغول به کار برای یک کارفرما با 20 کارمند یا بیشتر. لویت می گوید: یکی از مزیت های کبرا است "این فراهم می کند بسیاری تداوم پوشش, دلیل این که شما اقامت در دقیقا همان طرح شما در زمانی که شما شاغل بودند — همان شبکه ای از پزشکان و بیمارستان ها همان معافیت — همه چیز یکسان است." اما این تداوم فعلی خود را تحت پوشش بیمه درمانی می تواند بسیار گران باشد چرا که حداقل در شرایط عادی شما را مجبور به پرداخت کامل حق بیمه ماهانه بدون کارفرمای خود پنوماتیک به آن را بیشتر مقرون به صرفه است. بیمه گر خود را مورد نیاز است به شما اطلاع اگر شما کبرا گزینه و شما باید 60 روز برای انتخاب به آن را. (برای کسانی که از دست رفته پوشش در مه تیک تاک ساعت است و برای انتخاب این گزینه).

بعدی نگاه بیمه بورس راه اندازی تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه. از دست دادن بیمه درمانی که شما رو از طریق کار خود را در نظر گرفته است "مقدماتی رویداد" برای ثبت نام در یک طرح بر روی تمام بیمه سلامت مبادلات. این بدان معناست که شما می توانید به Healthcare.gov و یا خود را دولتی ارز و فروشگاه برای یک طرح جدید. قیصر بنیاد خانواده است یک دستی ماشین حساب یارانه بنابراین شما می توانید ببینید چه چیزی شما ممکن است در پرداخت حق بیمه برای این برنامه — به یاد داشته باشید که مزایای بیکاری تعداد به عنوان درآمد در مبادلات. دوباره, شما فقط باید 60 روز برای انتخاب این گزینه پس از از دست دادن پوشش (مگر اینکه شما در یک وضعیت که ایجاد یک دوره ثبت نام ویژه) بنابراین مطمئن شوید و ثبت نام در آن زمان پنجره.

اگر درآمد شما شده است از بین برود با از دست شما همچنین باید بررسی کنید که آیا شما واجد شرایط برای مدیکید ملی برنامه بیمه درمانی برای افراد کم درآمد است که به طور مشترک توسط بودجه های فدرال و ایالتی. پزشکی ثبت نام طول می کشد محل در طول سال و بر اساس درآمد ماهانه ندارد سالانه درآمد و آن را اصل رایگان برای افرادی که واجد شرایط هستند. شما بیشتر احتمال دارد به واجد شرایط اگر شما زندگی می کنند در یکی از 37 متحده و سی که گسترش مدیکید تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه.

من در حال حاضر بیمه

گزینه های خود را برای تحت پوشش قرار گرفتن اگر شما یکی از حدود 28 میلیون آمریکایی که بیمه حتی قبل از COVID-19 بحران بستگی به جایی که شما زندگی می کنند. پزشکی ممکن است برای شما کار می کنند اما قوانین برای واجد شرایط (از جمله درآمد و برش) توسط دولت متفاوت است. متحده است که نه گسترش مدیکید — که چگونه Obamacare گسترش پوشش به 12 میلیون که قبلا بیمه مردم باید بیشتر قوانین محدود کننده در مورد کسانی که واجد شرایط هستند. با توجه به قیصر بنیاد نزدیک به 6 میلیون بزرگسال در حال حاضر واجد شرایط برای مدیکید قبل از COVID-19 اما ثبت نشده.

اگر شما برای مدیکید واجد شرایط بعدی نگاه به دولت مبادلات بیمه است که راه اندازی شد تحت ACA. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تصمیم گرفته است برای باز کردن یک دوره ثبت نام ویژه برای Healthcare.gov فدرال بیمه ارز. اما برخی کشورها اجرای خود را در بازار بیمه و ایجاد یک دوره ثبت نام ویژه در طول coronavirus بحران است. در این کشورها — از جمله سخت ضربه مناطقی مانند کالیفرنیا و نیویورک — که به معنی شما لازم نیست به یک "مقدماتی رویداد" مانند کار مبتنی بر پوشش از دست دادن و یا تولد یک کودک به تازگی ثبت نام در حال حاضر در یک طرح Obamacare.

آن را به ارزش چک کردن برای دیدن اینکه آیا شما می توانید ثبت نام کنید و یک طرح مقرون به صرفه — با توجه به KFF بیش از 4 میلیون نفر بودند که بیمه قبل از coronavirus بحران را واجد شرایط برای یارانه ACA برنامه درمانی که هزینه آنها چیزی در ماهانه حق بیمه.

یک چیز به یاد داشته باشید این است که کنگره قرار است بودجه آن در بودجه اضطراری صورتحساب است که ممکن است کمک به بیمارستان ها و سیستم های سلامت برای پرداخت COVID-19 مراقبت برای ایجاد. "در حالی که افرادی که بیمه هنوز هم ممکن است دریافت صورتحساب از ارائه دهندگان [این وجوه فدرال] خواهد شد کمک به کاهش بار بر روی بیماران مبتلا به این دلیل که بیمارستان ها جبران خواهد شد حداقل تا حدی برای هزینه های خود می گوید:" Corlette از دانشگاه جورج تاون.

مقامات کاخ سفید را با اشاره به این بودجه به عنوان یک دلیل که چرا فدرال ویژه ثبت نام دوره ممکن است لازم باشد. بیمه بیماران لوایح مرتبط با COVID-19 ممکن است بخشیده شود توسط پزشکان و بیمارستان های کاخ سفید نشان می دهد. بسیاری از جزئیات در مورد چگونه است که بودجه فدرال خواهد بود پراکنده هستند و هنوز هم در هوا و آن را محدود به مراقبت و آزمایش مربوط به کوروناویروس.

"در حالی که COVID-19 بسیار در حال حاضر در معرض خطر در حال حاضر در بسیاری از ذهن مردم, مردم باید مراقبت های بهداشتی نیاز دارد که فراتر از coronavirus." یادداشت لویت. اگر شما را تا پایان با سرطان, مثلا و یا پشت سر هم پیوست و شما بیمه است که می تواند از نظر مالی خراب است که چرا سیاست های بهداشتی کارشناسان همیشه توصیه می گرفتن تحت پوشش اگر شما می توانید.

بچه ها من باید خود را از دست داد پوشش بیش از حد

وجود خواهد داشت بسیاری از مردم بیش از 5 میلیون نفر — که نمی خواهد که دسترسی به بیمه آنها می توانیم حتی با گزینه های ذکر شده در بالا. اگر شما نمی توانید یک برنامه درمانی برای بزرگسالان در خانواده و فرزندان خود را هنوز هم ممکن است قادر به گرفتن پوشش — قوانین مختلف برای آنها و همچنین برای زنان باردار است. InsureKidsNow.gov یک جای خوب برای شروع به تعیین اگر فرزندان شما ممکن است واجد شرایط.

آنچه در مورد کوتاه مدت و یا "لاغر" برنامه ؟

کوتاه مدت طرح بیمه سلامت در اصل طراحی شده برای استفاده فقط برای چند ماه — به جزر و مد مردم بیش از بين پایان تحصیل و شروع یک کار جدید به عنوان مثال. پس از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ترویج این طرح و مقرون به صرفه تر حق بیمه ماهانه به خوبی در دراز مدت جایگزین.

اما این برنامه اغلب بیشتر محدودیت در آنچه که آنها پوشش از ACA برنامه انجام دهید. آنها مجاز به محدود کردن ثبت نام به کسانی که بدون موجود شرایط, برای مثال, و لازم نیست که برای پوشش تمام "مزایای ضروری" شامل همه Obamacare برنامه. "آنها ممکن است حذف داروهای تجویزی; آنها ممکن است کلاه چقدر آنها خواهیم پرداخت در یک بیمارستان می گوید:" لویت. "بنابراین اگر شما نگاه کنید در یکی از این برنامه های کوتاه مدت شما واقعا می خواهید به عنوان خوانده شده چاپ خوب دقت کنید."

هنگامی که من بیمه چه تحت پوشش در این زمان از coronavirus?

کنگره را ملزم کرده است که هزینه coronavirus تست تحت پوشش بیمه (هر چند آزمایش است که هنوز هم همیشه در دسترس نیست). چه کمتر روشن است که چقدر خود را درمان هزینه خواهد شد شما اگر شما به طور جدی بیمار است و نیاز به بستری برای COVID-19.

بیمارستان و اورژانس در نظر گرفته مزایای ضروری و باید پوشش داده شود اما بیماران ممکن است هنوز هم به دیدار سالانه معافیت از سیاست های خود را پرداخت و چیزهایی مانند copays و بیمه اتکایی در بالای آن است. برخی از بزرگ تجاری شرکت های بیمه متعهد شده اند به چشم پوشیدن از این بیمار هزینه برای COVID-19 درمان و چندین غیر انتفاعی سلامت جامعه برنامه به عنوان به خوبی. دسترسی محدود به تست تشخیصی ممکن است آن را از روی حیله و تزویر برای اثبات شما واجد شرایط برای این مزایا لویت اشاره می کند.

متاسفانه تعجب اسکناس هنوز هم یک نگرانی — کسانی که اسکناس که به طور مستقیم از خارج از شبکه و بیمارستان و پزشکان که به ارائه مراقبت از خود را. حدود 1 در 5 بستری پذیرش برای پنومونی نتایج در یک لایحه با توجه به KFF تجزیه و تحلیل. ممکن است اعضای کنگره سعی خواهد کرد برای رسیدگی به این در آینده coronavirus قانون اما تا زمانی که انجام این باقی خواهد ماند یک راه است که مردم در معرض می تواند به بالا صورتحساب های پزشکی.

اگر شما یک لایحه از COVID-19 درمان مشاوره همین امر مثل همیشه (این آشنا خواهد بود برای کسانی که دنبال NPR لایحه از ماه سری): تماس خود را در بیمارستان و یا دکتر و یا شرکت های بیمه و سعی کنید به پایین تر مذاکره لایحه. اگر آنها نمی خواهد تکان دادن بررسی با پزشک یا بیمارستان به دیدن اگر آنها می تواند کمک به شما را با یک طرح پرداخت و یا بخشش بدهی به عنوان بخشی از یک موسسه خیریه برنامه مراقبت.

نسخه اصلی این به روز رسانی داستان منتشر شده در مارس 3, 2020.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن