جشنواره Coachella لغو شد در سال 2020 می گوید عمومی کمیسیون بهداشت و درمان

بزرگنمایی این تصویر یک مرد می ایستد در مقابل یک پوستر تبلیغاتی "در خانه" جریان Coachella رویداد در م

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مرد می ایستد در مقابل یک پوستر تبلیغاتی "در خانه" جریان Coachella رویداد در مارس در هالیوود کالیفرنیا. والری مکن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
والری مکن/خبرگزاری گتی ایماژ

محبوب سالانه جشنواره موسیقی Coachella و آن موسیقی کشور برادر و خواهر دلیجان اند هر دو لغو شده است برای سال 2020 است. در حالی که حوادث' پروموتر Goldenvoice است هنوز رتبهدهی نشده است ساخته شده عمومی اعلام لغو سفارش منتشر شد شنبه شب با سلامت عمومی افسر شهرستان ریورساید کالیفرنیا.

در ماه مارس جشنواره' سازمان اعلام کرد که هر دو Coachella و دلیجان خواهد بود تا با تاخیر در ماه اکتبر. منظور از دکتر کامرون قیصر هشدار داده بود که ممکن سنبله در COVID-19 عفونت در این پاییز. او همچنین اشاره کرد که این جشنواره جذب "صدها نفر از هزاران نفر از شرکت کنندگان از بسیاری از کشورها" است و اگر شیوع رخ می دهد در کوچلا یا Stagecoach آن خواهد بود "غیر ممکن است برای ردیابی کسانی که ممکن است در معرض خطر است."

NPR رسیده به Coachella را پروموتر Goldenvoice که بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر. روز سه شنبه اما بیلبورد گزارش داد که این شرکت به دنبال برنامه ریزی مجدد این جشنواره در سال آینده هر چند که هنوز مشخص نیست که آیا یا نه Goldenvoice می تواند feasibly در حال حاضر این جشنواره در ماه آوریل است که در این ماه که در آنها به طور سنتی برگزار — و احتمالا فروش کمتری بلیط برای دیدار با اجتماعی فاصله مورد نیاز — و یا اگر آنها را به حرکت آنها را به سقوط 2021 در یک پیشنهاد با خیال راحت به افزایش مخاطبان ظرفیت. همچنین مشخص نیست در این نقطه است که خیمه هنرمندان متعهد به انجام یا ماه.

در مجموع نزدیک به 600 ، 000 بلیط فروخته شد 2019 نسخه Coachella که برگزار شد در سراسر دو دوره متوالی به تعطیلات آخر هفته. در این سال برنامه ریزی شده headliners شامل خشم علیه ماشین Travis Scott and Frank Ocean برای Coachella و Thomas Rhett, کری آندروود و Eric Church برای Stagecoach.

Goldenvoice متعلق به عظیم زنده رویداد شرکت AEG ارائه; در دوشنبه انواع گزارش داد که AEG ارائه سازماندهی انواع اخراج furloughs و کاهش دستمزد در تمام مناطق این سازمان به عنوان از 1 ژوئیه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن