پدر و مادر از سندی هوک تیراندازی قربانی امید معترضان را نگه دارید برای تغییر واقعی

بزرگنمایی این تصویر Nelba مارکز-گرین و همسرش جیمی گرین در آغوش طی یک کنفرانس خبری در Jan. 14, 2013 —

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Nelba مارکز-گرین و همسرش جیمی گرین در آغوش طی یک کنفرانس خبری در Jan. 14, 2013 — یک ماه پس از پدر آنا فضل مارکز-گرین, 6 کشته شد در دبستان " سندی هوک کشتار در ایالت کانکتیکات است. جان مور/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان مور/گتی ایماژ

این تظاهرات پس از مرگ جورج فلوید هستند که مورد ستایش قرار داد توسط بسیاری به عنوان یک حوزه آبخيز لحظه است که ممکن است در نهایت را در مورد پایان دادن به خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند. اما امید زیادی نیز درهم در تاریکی ترس که زمان قیام در نهایت مرگ خواهد شد و در نهایت فقط یک فرصت از دست رفته.

Nelba مارکز-گرین 45 دیده است آن را قبل از. پس از 6 سال, آنا فضل کشته شد به همراه 25 نفر دیگر در سال 2012 به جرم تیراندازی در دبستان " سندی هوک او می خواهم امیدوار است که تراژدی را یک نقطه عطف است. او ریخت و خودش را به اعتراض و لابی گری برای تغییر معنی دار. امروز او به عنوان ساعت تظاهرکنندگان خواستار عدالت نژادی با خود غیر منتظره جمعیت زیادی خود را تنوع و خود را "شدید تصمیم به تغییر همه چیز" او گفت که او نمی تواند کمک کند اما احساس می کنم "بسیار امیدوارم."

اما در همان زمان او گفت: او رو به افزایش امید هم درد.

"این درست است retraumatizing به زندگی این و بیش از بیش و بیش از دوباره," او گفت:. "ما آموخته اند که مردم حرکت خواهد کرد. دهانه توجه کوتاه و به عنوان بزرگ به عنوان این است در حال حاضر ما می دانیم که مردم حرکت خواهد کرد."

فقط به عنوان آنها در نهایت مارکز-گرین گفت: هنگامی که او جرأت به انتظار جدید ملی قوانین اسلحه پس از دخترش کشته شد.

"ما تا به حال انتظار می رود که به دلیل این چیز وحشتناک اتفاق افتاده است البته مردم خواهد انجام کار درست" او به یاد می آورد. در آن زمان او که "هیچ کس در ذهن حق خود در حال رفتن به در خیره نگاه کردن مادر از یک کودک که کشته شد و هفت هشت بار بگو:" من نمی تصویب قانون.' و حقیقت این است که جایی که ما اشتباه رفت. برخی از این قانونگذاران در خارج وجود دارد, آنها بانکی بر شما برای جلوگیری از قرار دادن فشار بر روی."

مارکز-گرین گفت: جورج فلوید مرگ است که شخصی برای خانواده او به عنوان دختر او قتل است. مارکز-گرین است پورتوریکو و همسرش جیمی گرین, 45, سیاه و سفید است. آنها یک پسر نوجوان. او گفت: اخیر, سیاسی, کارتون واقعا آن را دستگیر و برای آنها. آن را در کنار دو بچه ها: یکی, سفید, حمل تفنگ حمله و گرفتن یک بازی دوستانه موج از یک پلیس و یکی دیگر از سیاه و غیر مسلح و خرد شدن توسط یک افسر را به زانو در گردن او.

"من به خودم فکر من زنده در آمریکا جایی که من جوانترین کشته شد توسط یک توده تیرانداز که شبیه اولین پسر بچه," او گفت:. "و من در امریکا که در آن پسر من به نظر می رسد مانند دوم پسر با یک زانو بر گردن او. چه ناعادلانه چیزی است که [او را به تحمل] ادراک بد یا آسیب است که مردم ممکن است فکر می کنم او را. به خصوص دانستن چگونه خواهر خود درگذشت. طنز وجود دارد خیره کننده و بی عدالتی حتی بیشتر از آن."

آن چه بوده است رانندگی او نگران توییتهایی به تازگی درخواست معترضان بماند. "مثل یک سگ بر استخوان باقی بماند مردمی و نگه داشتن آنها را پاسخگو یا ما خواهد بود به انجام این کار دوباره با یکی دیگر از کودک و پدر" او ارسال شده است. یکی دیگر از جیر beseeched "آیا اجازه نمی دهد تا فشار" و "رشد نمی راضی... مانند بسیاری از شما پس از نوتون."

"من فقط یک کودک چپ" مارکز-گرین گفت. تماشای این زمان قیام محو کردن است "نه فقط یک لوکس است که من" او گفت:. "ما این فرصت را دارند که متاسفانه به ما داده است فریادهای یک مرد که گردن بود kneeled در هشت دقیقه و چهل و شش ثانیه است. چگونه جرات ما را در این لحظه و بگو: به اندازه کافی به اندازه کافی است؟' این امر می تواند بسیار شرم آور و فوق العاده از کشور ما" ندارد.

مارکز-گرین است که به سختی کلبی از طبیعت; او که نوع تغذیه و امید است سوخت توسط ایمان. اما زندگی خود را تجربه کرده است در سمت چپ هر دو او و شوهرش leery. به عنوان گرین قرار داده و آن را نه تنها هشت سال پس دختر خود را به قتل بلکه او 45 سال به عنوان یک آمریکایی آفریقایی تبار است که کشور "وعده داده است بسیاری از چیزهایی که نمی آیند به نتیجه برسد."

"من آموزش داده شده است به عنوان یک مرد سیاه و سفید. شما نمی توانید بیش از حد امیدوار در مورد چیزهای خاص," او گفت:. "خوش بینی که همه چیز در نهایت رفتن به تغییر ... همیشه ملاقات با تعداد زیادی از رئالیسم که" هی ما قبل از اینجا بوده ام. چه چیزی واقعا متفاوت ، "

گاهی اوقات آن را احساس می کند مانند خیلی نمی گفتند به خصوص در خود عمدتا سفید محافظه کار در حومه کانکتیکات است.

مارکز-گرین گفت: از آن شده است خرد کردن به عنوان خوانده شده آنچه که برخی همسایگان در حال ارسال در یک انجمن آنلاین در مورد تظاهرات: "lmao شما صدای خیلی گنگ" شروع یک. "سیاه و سفید می تواند مردم را به همان خانه همان شغلی, همان, همه چیز را من می توانم [...] من نمی ممتاز یا حرکت تند و سریع [...] اما من تصمیم به انجام بهتر و زنده کردن رفاه مانند بسیاری انجام دهید و سپس خود را مظلوم چرا که آنها نمی خواهد سعی کنید به بهتر کنند."

بزرگنمایی این تصویر

یک پرچم ایالات متحده مگس در نیمی از کارکنان در خیابان اصلی در Newtown, Conn., در دسامبر. 15, 2012 در افتخار از 26 دانش آموزان و کارکنان کشته در تیراندازی در دبستان " سندی هوک. دیوید گلدمن/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید گلدمن/AP

"این دلخراش, اما آن چیزی است که ما باید برای مقابله با" گرین گفت. فقط می خواهم این واقعیت است که او کشیده شده است توسط پلیس است و با توجه به پسرش اشعیا "صحبت" در مورد چه باید بکنید هنگامی که آن را به او اتفاق می افتد. و فقط می خواهم این واقعیت است که او تصمیم به جست و خیز خود شب راه رفتن یک شب هنگامی که همسر خود را نمی تواند پیوستن او به جای سرمایه گذاری در محله های جدید تنهایی. "من فکر می کنم ما همه به خوبی می دانیم آنچه می تواند رخ دهد" گرین گفت. در واقع روز بعد اخبار شکست از Ahmaud Arbery 25 ساله سیاه پوست از آتلانتا, Ga., که کشته شد در حالی که برای تنه زدن با مردانی که او را متهم کرد که یک سارق است.

کمی تعجب می کنم که زمانی که مارکز-گرین و خانواده اش اتفاق افتاده است به درایو یک اعتراض در یک شهر همسایه به تازگی اولین غریزه بود به بند خود بدانند آنها تصادفا در یک ضد تظاهرات به جای سیاه و سفید زندگی می کند ماده رالی.

به عنوان آنها با نزدیک شدن به "من گفت:," اجازه بدهید با یک نفس عمیق,' " مارکز-گرین به یاد می آورد. گرین می گوید: اولین چیزی که در ذهن او آمده بود که "این فوق العاده است که من در ماشین من وجود دارد رنگ سبز است به طوری که اگر آن را از نوع اشتباه از اعتراض من می توانم از وجود دارد نسبتا به سرعت."

اما به عنوان آنها را به خود جلب کرد نزدیک هر دو آنها شگفت زده و هیجان زده به شنیدن جمعیت شعار "Black Lives Matter" و به دیدن نشانه هایی گفت: "نژادپرستی یک بیماری همه گیر بیش از حد" و "ما مردم به معنی همه از ما" و پلاکارد با نام بسیاری از کسانی که فوت کرده اند در دست پلیس است.

"من نورد پایین پنجره من و من گیر مشت گره کرده در هوا و beeped من شاخ به عنوان با صدای بلند به عنوان من می توانم فقط به آنها نشان می دهد من از آنها قدردانی و که ما به آنها نیاز دارید" گفت: گرین. "وجود دارد مردم از هر سایه با هم و این چیزی است که مرا بیشتر است."

"او فقط, 'Wow آنها در حال انجام این کار برای ما!' "به یاد می آورد مارکز-گرین. "آن لحظه ای که نفس من دور است."

در چنین لحظات آن را سخت به خودتان اجازه دهید بر این باورند که این زمان متفاوت خواهد بود مارکز-گرین گفت. اما مثل همیشه قبل از گرفتن بیش از حد انجام دور با امید که شک و تردید طرف همیشه مشت بازگشت.

"در آن طول می کشد زمان طولانی برای تغییر انسان قلب" گرین گفت. "من به اندازه کافی احمق به فکر می کنم که 400 سال از [سیستمیک نژادپرستی] شسته خواهد شد در چند سال."

و یا حتی در زمان خود پسر بني اسرائيل. در 15 او نیز تا به حال برای مقابله با insidiousness نژادپرستی مانند زمانی که او به دنبال یک فروشگاه نگهبان به عنوان او برای خرید یک پیراهن لباس برای رقص مدرسه است. اما شاید تغییر خواهد آمد در زمان برای نوه های خود را.

"من امیدوارم که اشعیا به کودکان" مارکز-گرین گفت: بکاهند و آنها بپرسید اشعیا در مورد این لحظه در زمان او "قادر خواهد بود به آنها می گویند:" این واقعا سخت بود اما در اینجا چگونه عشق را به دست آورد.' "

گرین یک آهنگساز و نوازنده ساکسیفون فقط نوشت: آهنگ جدید, "در حالی که به دنبال." آن را به معنای شناور روحیه مردم برای حفظ مبارزه حتی زمانی که در زمین آن را سخت می کند. او همه به خوبی می داند چگونه deflating می توان آن را و بدبینی آن می تواند ایجاد.

"این می تواند مردم را تلخ واقعا به سرعت. و [آن را می توانید آنها را] از دست دادن امید," او گفت:. اما "ما بزرگترین قهرمانان به دست آورد عظمت خود را به دلیل نگهداری آنها اعتقاد به توانایی برای تغییر آمده است, حتی اگر آنها نمی تواند آن را در طول عمر خود را. آنها به مبارزه برای آن را زیرا آنها می دانستند که ممکن بود. ما به همان نوع طرز فکر."

وجود دارد یک تفاوت گرین گفت: بین امید و ایمان است. برای او این دومی است که نگه می دارد خانواده اش رفتن زمانی که امید به ناچار دچار تزلزل.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب