مکزیک می بیند بزرگترین 1-بعد coronavirus مورد افزایش در 2,409

مکزیکو سیتی - مکزیک ثبت بزرگترین افزایش روزانه تا کنون در coronavirus موارد شنبه و مقامات بهداشت گفت: این کشور

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399

مکزیکو سیتی - مکزیک ثبت بزرگترین افزایش روزانه تا کنون در coronavirus موارد شنبه و مقامات بهداشت گفت: این کشور در "سخت ترین" لحظه ای در این بیماری همه گیر.

وجود دارد 2,409 ویروس جدید تاييديه اولین بار است که تعداد بیش از 2000 نفر در یک روز. از لحاظ درصد در 6 درصد آن را بزرگترین روز در صد افزایش یابد.

"ما در حال حاضر سریعترین رشد را در موارد" دستیار وزیر بهداشت هوگو لوپز-Gatell گفت: خواستار آن را "لحظه ای اوج."

"این سخت ترین لحظه," او اضافه شده هر چند او همچنین گفت: وجود دارد "گرایش های کاهش" در شهرستانها مانند کانکون, ویلاهرمسا در سواحل خلیج فارس دولت فلفلی تاباسکو Culiacán در شمال ایالت سینالوآ و مرز شهر تیجوانا.

مقامات همچنین گزارش 257 مرگ و میر بیشتر از COVID-19 مجموع 4,477 پس از همه گیر آغاز شد. شده اند وجود دارد بالاتر یک روز مرگ از عوارض این هفته است.

افزایش موارد درست چهار روز قبل از روز دوشنبه برنامه ریزی شده جزئی دوباره باز از صنایع کلیدی مانند معدن و ساخت و ساز و خودرو مونتاژ. لوپز-Gatell است تاکید کرد که بازگشایی این صنایع خواهد شد تا حد زیادی مقدماتی با گسترده تر راه اندازی کسب و کار و فعالیت های دیگر نیست رخ می دهد تا ژوئن 1.

علائم وجود دارد که بیمارستان با ظرفیت نزدیک شد حد خود در مکزیکو سیتی سخت ترین ضربه منطقه است. وزارت بهداشت گزارش داد که 73% از سرمایه عمومی-مراقبت تخت بیمارستان بودند ، درصد پایین تر بود برای فشرده-تخت های مراقبت تا حدودی به دلیل گسترش بداهه مراقبت های ويژه در بيمارستان ها و مکانهای دیگر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب