بارسلونا Opera بازگشایی با مخاطبان از گیاهان

بزرگنمایی این تصویر این Gran Teatre del Liceu در بارسلونا پر از آن حدود 2,300 صندلی با گیاهان برای ژ

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

این Gran Teatre del Liceu در بارسلونا پر از آن حدود 2,300 صندلی با گیاهان برای ژوئن 22, کنسرت, که همچنین پخش آنلاین. امیلیو Morenatti/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
امیلیو Morenatti/AP

زمانی که بارسلونا را Liceu opera باز در روز دوشنبه برای اولین بار کنسرت از اواسط ماه مارس آن را به یک خانه کامل — از گیاهان است.

این Gran Teatre del Liceu پر آن 2,292 صندلی با گیاهان برای عملکرد توسط UceLi کوارتت که آن را به نام مقدمه ای برای آن 2020-2021 فصل است. The string quartet serenaded آن برگ مخاطبان با این Giacomo Puccini را "Crisantemi" در عملکرد آن نیز در دسترس ساخته شده به انسان شنوندگان از طریق livestream.

"پس از یک عجیب و غریب, درد مقعد دوره خالق Liceu مدیر هنری و متصدی Blanca de la Torre ما ارائه دیدگاه های مختلف برای ما بازگشت به فعالیت یک چشم انداز است که ما به ارمغان می آورد و نزدیک به چیزی به عنوان اساسی به عنوان رابطه ما با طبیعت" با توجه به انتشار در Liceu وب سایت.

گیاهان آمد از محلی کودکان و اهدا خواهد شد همراه با یک گواهی نامه از هنرمند به 2,292 متخصصان مراقبت های بهداشتی به طور خاص در بیمارستان Clínic از بارسلونا.

سازمان نوشت که آنها می خواستند برای به رسمیت شناختن این کار از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که باید در خدمت "در سخت ترین جبهه در یک نبرد بی سابقه ای برای ما نسل است."

اسپانیا به پایان رسید آن دولت ملی اضطراری در روز یکشنبه بلند کردن یک مستند بود که در محل به مدت سه ماه. با توجه به این کشور مرحله به مرحله در بازگشایی طرح موسسات مانند تئاتر و سینما می تواند با ظرفیت محدودیت. محل بیانیه خطاب این بازگشت تدریجی به حالت عادی.

"[این Liceu] استقبال و فروش بسیار نمادین عمل می کنند که در دفاع از ارزش هنر موسیقی و طبیعت به عنوان یک معرفی نامه به بازگشت ما به فعالیت" آن را بخوانید.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب