دوئل همزمان ریاست جمهوری Inaugurations جواب بد برای مذاکرات صلح

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور اشرف غنی باز کت خود را پس از انفجار شنیده می شد در سخنرانی خود پس از

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور اشرف غنی باز کت خود را پس از انفجار شنیده می شد در سخنرانی خود پس از ادای سوگند برای دور دوم. او گفت: حامیان نبود او با پوشیدن یک جلیقه ضد گلوله. Rahmat Gul/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Rahmat Gul/AP

هرج و مرج سیاسی حاکم در افغانستان روز شنبه به عنوان دوئل ریاست جمهوری ادای سوگند در مراسم در کابل آغاز گردید.

وقت رئیس جمهور اشرف غنی سوگند یاد از دفتر برای دور دوم در حالی که رئیس اجرایی عبدالله عبدالله با استناد به تقلب خود را اعلام کرد افغانستان رئیس جمهور در یک رقیب افتتاح رویداد.

اگر چه غنی و عبدالله هر دو ادعا کرد که برنده سپتامبر انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در ماه گذشته رسما اعلام کرد ویکتور. بر خلاف ایالات متحده و نیروهای ناتو فرمانده ژنرال اسکات میلر که با حضور رئیس جمهور غنی سوگند-همراه با آمریکا کاردار راس ویلسون و آمریکا و نماینده ویژه زلمای خلیل زاد عبدالله خودداری کرده است به رسمیت شناختن است که نتیجه.

چندین صدای انفجار کاخ ریاست جمهوری, ترکیب به طور خلاصه مختل غنی مراسم تحلیف.

"هر کس امن است هیچ کس صدمه دیده است از جمله رئیس جمهور ایم" سخنگوی ریاست جمهوری صدیق صدیقی اضافه کرد "او تا به حال هیچ جلیقه ضد گلوله امروز خمپاره فرود آمد, در سخنرانی خود, اما او حرکت نمی کند اینچ, او ایستاده جامد است."

غیر رسمی توییتر خوراک اسرائیل موساد سازمان اطلاعات شناسایی این حمله را به عنوان مجرم + تصاویر و عکس ها نوشته شده از پرتاب موشک در یک ون آن گفت: پس از آن تخریب شده توسط نیروهای امنیتی.

رقابت ریاست جمهوری inaugurations آمده روز قبل از افغانستان انتخاب رهبران به علت نشستن برای داخل افغانستان مذاکرات با طالبان تحت شرایط Feb. 29 توافقنامه صلح امضا شده در دوحه توسط ایالات متحده فرستاده ویژه Khalizad و ملا عبدل غنی برادر معاون رهبر طالبان.

"افغانستان کاملا جدید سیاسی ظروف سرباز یا مسافر با آن دست ایم" مایکل زندگی زیبا در این مرکز ویلسون ارشد کاردانی به جنوب آسیا است. "Amb. خلیل زاد شده از برای او دوباره در کابل در روزهای آینده" زندگی زیبا اضافه شده است. "که در مقابله با طالبان او پس زحمت کار کرده ؟ آن را در معرض خطر بودن برای همه جز به لطف آخرین-و بسیار جدی سیاسی بحران است. و آن را تا به چیزی برای انجام با طالبان."

در داخل افغانستان مذاکرات دیده می شود به عنوان مهم برای اجرای دائمی آتش بس خواهان در دوحه توافق. آنها را علامت گذاری اولین جلسه رسمی برای حل و فصل سیاسی میان طالبان و افغانستان حاکمان که نصب شد — اما هرگز به رسمیت شناخته شده توسط طالبان — پس از گروه بنیادگرای اسلامی سرنگون شد با حمله به نیروهای آمریکایی در سال 2001.

طالبان موافقت کرده و تا حد زیادی تایید "کاهش خشونت" در طول هفته قبل از امضای قرارداد صلح. اما مبارزان آن شده اند دستور داد تا برای از سرگیری حملات به نیروهای امنیتی افغان در حالی که صرفنظر عنوان شده بود در توافق دوحه از هدف قرار دادن ایالات متحده و نیروهای ناتو.

آمریکا جنگنده های هفته گذشته راه اندازی شد آنچه شد به نام های دفاعی در برابر حملات طالبان حمله نظامی افغانستان. روز یکشنبه مقامات افغانستان نشانه های آنها تمایلی به عقب نگه دارید بسیار طولانی تر از سرگیری عملیات تهاجمی علیه طالبان.

"نیروهای افغان باقی خواهد ماند و در دفاع حالت تا پایان این هفته تحت هدایت رئیس جمهور اشرف غنی به دلیل توافقنامه صلح" آژانس خبری رویترز به نقل از افغانستان وزیر دفاع Asadullah Khalid عنوان کرد و گفت, در بیانیه ای. "اما اگر طالبان متوقف نمی حملات خود را تا پایان هفته, سربازان ما را هدف دشمن در همه جا."

دوحه توافق تماس برای نقاشی کردن حدود 13,000-قوی نیروهای آمریکایی در افغانستان به 8,600 بیش از 135 روز از باقی مانده نیروهای خود را ترک کنند ممکن است 2021. هیچ رسمی شرایط مندرج در این توافق برای خروج نیروهای نظامی که شامل نیروهای ائتلاف و خروج از تمام پایگاه های نظامی در افغانستان است.

روز دوشنبه به عنوان دو سوگند ریاست جمهوری یاد گرفتن آشفتگی شد آشکار در کابل ناشناس در ارتش آمریکا رسمی گفته آسوشیتد پرس آمریکا خروج نیروهای نظامی در حال حاضر آغاز شده است. می آید که یک هفته پس از دفاع وزیر علامت Esper کرد و گفت: با توجه به متهور به ژنرال میلر شروع به خروج.

اضافه کردن به قطعیت در مورد زمان و حتی این که آیا داخل افغانستان مذاکرات صلح را دریافت کنید در جریان بوده است غنی عدم تطابق با ارائه در دوحه توافق — که طالبان را اجازه نمی دهد که دولت افغانستان برای شرکت در — خواستار آزادی تا 5000 زندانی طالب و تا 1000 نیروهای امنیتی افغان قبل از 10 مارس از مجموعه تاریخ برای شروع این مذاکرات.

روز دوشنبه رویترز گزارش داد که اشرف غنی قصد دارد برای صدور حکم در این هفته اجازه انتشار حداقل 1000 "پیر, پیری" طالبان زندانیان.

این حرکت دیده می شود به عنوان تلاش برای به دست آوردن طالبان که کنترل حدود 40 درصد از خاک افغانستان به نشستن با سایر افغان ها و نقشه از حل و فصل سیاسی برای پایان دادن به دهه ها جنگ.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب