تنها تایید هوش ؟ نگاهی رئیس جمهور جلسات

واشنگتن - کاخ سفید می گوید رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود که هرگز در جریان اطلاعاتی که روسیه تا ب

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399

واشنگتن - کاخ سفید می گوید رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود که هرگز در جریان اطلاعاتی که روسیه تا به حال قرار داده و فضل بر روی سربازان آمریکایی در افغانستان به دلیل نبود شواهد همخوانی.

اما سابق مقامات اطلاعاتی می گویند رئیس جمهور به طور معمول در مورد هوش حتی زمانی که آن را نه قطعی تایید کرد. اطلاعاتی که ممکن است در زمین لرزان امروز ممکن است foreshadow فردا فاجعه.

برخی از پرسش و پاسخ در مورد چگونه رئیس جمهور در حال جریان در هوش چه نوع اطلاعاتی دریافت می کنند و چگونه این امر به وضعیت روسیه:

چگونه رئیس جمهور دریافت خواهید کرد امنیت ملی اطلاعات ؟

هر دو صورت شفاهی و از طریق یک سند نوشته شده است شناخته شده به عنوان رئیس جمهور روزانه مختصر.

این PDB آن را به عنوان شناخته شده است که تلفیقی از هوش و امنیت ملی ارزیابی از تحلیلگران دولت. این مواد به هوش جامعه فکر می کند رئیس جمهور باید بدانید.

سند ارائه شده به رئیس جمهور در زمان هری ترومن اشغال کاخ سفید است. برخی از روسای جمهور گفته اند که حریص مصرف کنندگان خود را در جلسات; مغلوب ساختن پیشی جستن در مقابل شناخته شده است به تقاضا تنها sparest جزئیات.

امروز PDB هماهنگ توسط دفتر مدیر اطلاعات ملی و شامل کمک از سازمان سیا و دیگر اعضای جامعه اطلاعاتی که به طور موثر زمین داستان برای گنجاندن گفت: رادنی Faraon یک تحلیلگر سابق سازمان سیا که در خدمت از سال 1999 تا سال 2001 در این جلسه تیم برای کاخ سفید است.

"آن را بر خلاف آنچه شما می بینید در یک روزنامه نگاری newsroom," او گفت:.

____

چه نوع از اطلاعات می شود جریان به یک رئیس جمهور و چگونه سازمان می دانم که اگر آن معتبر است ؟

بسته به روز و منافع خاص از یک رئیس جمهور به PDB می تواند شامل آخرین اطلاعات در داخل در مورد یک کشور یک رئیس جمهور در حال آماده سازی برای دیدار, اطلاعاتی در مورد پتانسیل امنیت ملی تهدید و یا دیگر اسرار مربوط به وقایع جاری است.

"هیچ فرمول ریاضی" برای تصمیم گیری چه می شود جریان به رئیس جمهور گفت: David Priess سابق سیا هوش briefer و نویسنده "رئیس جمهور کتاب اسرار: داستان ناگفته از هوش جلسات به امریکا رئیس جمهور."

"این کار از تحلیلگران این است که تصمیم بگیرید:" آیا رئیس جمهور نیاز به دانستن این است؟' شما در حال نوشتن برای رئیس جمهور," او اضافه شده است.

نیز وجود دارد هیچ فرمول ریاضی برای ارزیابی اعتبار از هوش. گاهی اوقات اطلاعات قابل اعتماد تلقی می شود چرا که می آید از یک منبع قابل اعتماد به دلیل آن منطبق با یک قطعه جداگانه ای از هوش و یا متناسب با یک الگو یا به دلیل آن ناشی از نظارت و یا قطع ضبط شده است.

"مقدار زیادی از آن پایین می آید به منبع اطلاعات: آیا منبع دست اول دسترسی داشته باشید ؟ "گفت:" افسر سابق سازمان سیا مدل لباس اوتیس. و یا برعکس "است که در آن یک فرد با چهارم-دست دسترسی به کسانی که آن را شنیده از یک شخص که آن را شنیده از یک شخص و بنابراین در پایین زنجیره ای است؟"

"شما نمی خواهید برای قرار دادن زباله در مقابل رئیس جمهور," او اضافه شده است.

____

آیا رئیس جمهور دریافت اطلاعات تنها زمانی که آن را بپردازم ؟

مطلقا نه. در صورتی که مورد, PDB خواهد بود هر دو مختصر — از هوش معاملات در اغلب موارد با قطعیت از واقعیت — بلکه خسته کننده محدود به مشاهدات است که آشکار است و به احتمال زیاد در حال حاضر شناخته شده به رئیس جمهور Priess گفت.

"از آنجا که آن را هوش, که به معنی آن می پردازد ناشناخته چیزهایی که نامشخص — اما چیزهایی که اهمیت حیاتی برای ایالات متحده آمریکا امنیت ملی و شایسته از رئیس جمهور, توجه," او گفت:. "هیچ چیز در آن وجود دارد می گوید که آن را به طور کامل تایید و یا برخی به دلیل اطلاعاتی است که به ندرت خاص."

تاریخ مدرن است که لود شده با نمونه هایی از جلسات به رئیس جمهور که شامل هشدار و یا اطلاع مفروضات اما نه certifiable حقایق است.

یک ماه قبل از سپتامبر. 11 سال 2001 حملات جورج دبلیو بوش رئیس جمهور بود معروف هشدار داد در یک PDB که اسامه بن لادن مشخص شد برای حمله به ایالات متحده هوش از جمله پچ پچ کردن عملیات تحلیلگران دیده می شد که فوری و معتبر به اندازه کافی به آن را به رئیس جمهور توجه اگر آن را فاقد جزئیات بیشتر در مورد تاریخ و مکان و روش.

نزدیک به یک دهه بعد از آن باراک اوباما و مشاوران هشدار او به اعتقاد خود را که بن لادن در یک ترکیب در پاکستان — با وجود مخالفت ها بر سر قدرت است که هوش. اوباما هنوز تایید این عملیات که به کشته شدن بن لادن است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در کتاب خود "جنگ بزرگ زمان ما: سازمان سیا در مبارزه با تروریسم از القاعده به داعش" سابق سیا معاون مایکل Morell می نویسد که اعتماد به نفس خود را ميزان 60 درصد. دیگر تحلیلگران احساس امن تر است.

زمانی که اوباما در مورد اختلاف Morell گفت: آن منعکس شده تفاوت های فردی در تجربه و نه تفاوت در اطلاعات مردم بود.

___

چرا یک رئیس جمهور دریافت UNCORROBORATED اطلاعات ؟

اطلاعاتی که ممکن است در زمین لرزان امروز ممکن است قبل از واقعی بحران briefers انتظار می رود تا اطمینان حاصل شود که رئیس جمهور باید بداند ممکن است تصویر برای آماده شدن برای چیزی که ممکن است به زودی نیاز به حداکثر توجه است.

این به ویژه هنگامی که حتی معلوم نیست یا uncorroborated هوش نشان می دهد که در آمریکا زندگی می کند و یا زیرساخت می تواند در معرض خطر.

"رئیس جمهور در حال رفتن به سخت گیری و کسانی که سخت گیری به طور معمول با تیره حقایق و مناطق خاکستری" گفت: لری فایفر 32 سال هوش جامعه کهنه که موقعیت به عنوان رئیس سازمان سیا از کارکنان و مدیر ارشد کاخ سفید, وضعیت اتاق.

به حساب قطعیت briefers خواهد اخطار اطلاعات و جزئیات اختلافات داخلی در میان های مختلف سازمان های اطلاعاتی به طوری که روسای جمهور درک وضعیت نکات دقیق وظریف.

____

چگونه این اعمال به وضعیت روسیه ؟

مقامات کاخ سفید بارها و بارها اصرار داشت که رئیس جمهور تا به حال شده است در جریان است که روسیه ارائه شده نعمت به طالبان وابسته به جنگجویان در افغانستان برای کشتن سربازان آمریکایی هر چند مقامات گفته اند مربوط به مطبوعات و دیگر سازمان های خبری که اطلاعات موجود در رئیس جمهور روزانه مختصر.

اسوشیتد پرس به نقل از مقامات آشنا با این موضوع نیز گزارش کرده است که مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین تا به حال موضوع مورد بحث با تهمت و سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون گفت: همکاران که او انجام داده بود همان سال گذشته است. اوبراین را تکذیب کرد و بولتون کاهش یافته است به نظر.

اوبراین گفت: سیا و پنتاگون را دنبال سرب و جریان بین المللی متحدان. اما او گفت که هوش نیست آورده به تهمت توجه در ابتدا به خاطر آن بود که تایید نشده و هیچ اجماع و توافقی در میان جامعه اطلاعاتی.

پس از اخبار بی خانمان در مورد هوش تهمت بود در جریان کاخ سفید گفت.

پیشین مقامات اطلاعاتی می گویند این ماده تهمت باید کاملا توجیه شده است در اوایل آیا تایید یا نه.

"ایمنی و امنیت سربازان آمریکایی نوشته شده در یک منطقه جنگی است که از بالاترین اهمیت" گفت: Faraon یک شریک در مارتین + Crumpton گروه هوش کسب و کار شرکت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب