سازمان ملل متحد: زندگی حیوانات بازارهای نباید بسته شود با وجود ویروس

لندن - سازمان بهداشت جهانی روز جمعه گفت که اگر چه یک بازار در شهر ووهان فروش حیوانات زنده به احتمال زیاد نقش م

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399

لندن - سازمان بهداشت جهانی روز جمعه گفت که اگر چه یک بازار در شهر ووهان فروش حیوانات زنده به احتمال زیاد نقش مهمی در ظهور جدید coronavirus آن را توصیه نمی کند که از جمله بازارهای بود تعطیل در سطح جهان است.

در یک نشست خبری که ایمنی مواد غذایی و بیماری های دام متخصص پیتر بن Embarek گفت: زندگی حیوانات بازارهای مهم برای ارائه مواد غذایی و معیشت برای میلیون ها نفر از مردم سراسر جهان است و مقامات باید تمرکز بر بهبود آنها به جای outlawing آنها را — حتی اگر آنها می تواند گاهی اوقات جرقه شیوع در انسان است.

"ایمنی مواد غذایی در این محیط است و نه دشوار است و بنابراین تعجب آور نیست که گاهی اوقات ما نیز باید این حوادث اتفاق می افتد در بازار" بن Embarek گفت.

او گفت: کاهش خطر انتقال بیماری از حیوانات به انسان ها در این به سر می برند اغلب بازارهای خطاب می تواند در بسیاری از موارد با بهبود بهداشت و ایمنی مواد غذایی استاندارد از جمله جدا کردن حیوانات زنده از انسان است. او اضافه کرد که هنوز مشخص نیست که آیا بازار در ووهان مربوط به چند ده ها تن از coronavirus موارد در چین شد منبع واقعی از ویروس و یا صرفا نقش مهمی در گسترش این بیماری بیشتر است.

بن Embarek گفت: تحقیقات ادامه دارد و در چین به دقت اشاره کردن حیوانات منبع که از آن COVID-19 شروع به پریدن کرد به انسان اما این مطالعات پس از یافت می شود گونه های دیگر مستعد ابتلا به این بیماری از جمله گربه, ببر, بلاگها و سگ. شناسایی آسیب پذیر دیگر گونه اجازه خواهد داد که برخی مداخلات به در محل قرار داده برای جلوگیری از شیوع آینده. "ما نمی خواهیم برای ایجاد یک مخزن جدید در حیوانات است که می تواند در ادامه به ایجاد عفونت در انسان," او گفت:.

بن Embarek گفت: آن را ممکن است زمان قابل توجهی را برای شناسایی اصلی حیوانات منبع جدید coronavirus توضیح است که مطالعات گسترده ای نیاز برای اولین بار رخ می دهد که شامل مقامات بهداشتی با دقت مصاحبه با بسیاری از کسانی که آلوده در مراحل اولیه شیوع برای محدود کردن آنچه که تعاملات خود را با حیوانات قبل از آنها سقوط بیمار است. دانشمندان پس از آن نیاز به نمونه برداری از حیوانات برای پیدا کردن یک بازی نزدیک به کروناویروس در گردش خون در انسان است.

به تاریخ چین است که دعوت و یا خارجی دیگر کارشناسان به عنوان بخشی از این بررسی است. بن Embarek گفت: چین به احتمال زیاد دارای تخصص لازم برای انجام چنین مطالعات و که اشاره شد هیچ مشکلی در چین تمایل به همکاری با دیگران است.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب