آسیا امروز: چین جنگ جدید شیوع بیماری در غرب دور سین کیانگ

پکن - تعداد موارد تایید شده جدید در COVID-19 شیوع در چین غرب دور افزایش یافته است به 17.ملی کمیسیون بهداشت گفت

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399

پکن - تعداد موارد تایید شده جدید در COVID-19 شیوع در چین غرب دور افزایش یافته است به 17.

ملی کمیسیون بهداشت گفت: 16 نفر شناسایی شدند در حالیکه در 24 ساعت در منطقه سین کیانگ در بالا از حالت اول.

شیوع بیماری در شهر اورومچی آخرین به پاپ پس از چین تا حد زیادی موجود داخلی گسترش این ویروس در ماه مارس است. بزرگترین اخیر شیوع در پکن که آلوده بیش از 330 نفر است.

مقامات در اورومچی را کاهش داده و مترو و اتوبوس و تاکسی و بسته کردن برخی از جوامع مسکونی با توجه به گزارش های رسانه ها. آنها نیز قرار داده شده اعمال محدودیت بر مردم ترک شهر از جمله تعلیق از خدمات مترو به فرودگاه.

چین متهم شده است که نقض حقوق بشر در سین کیانگ میهن عمدتا مسلمان اویغوری قومی جامعه است. منطقه شده است پوشانده با شدید امنیتی که چین می گوید: لازم است برای جلوگیری از فعالیت های تروریستی.

در دیگر تحولات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— استرالیا ویکتوریا دولت شاهد مشخص شده رها در COVID-19 عفونت-از روز جمعه رکورد 428 به 217 -- یک کل است که رئیس بهداشت افسر برت ساتون میگوید شد "تسکین پس از دیروز اعداد است." وزارت بهداشت و درمان گفت: دو ویکتوریایی یک مرد و یک زن هر دو سالخورده در 80s در حال جان گرفتن دولت تلفات به 34 و ملی استرالیا تعداد به 118. ویکتوریا برتر Daniel Andrews گفت: آخرین شماره دلگرم کننده بود اما هشدار داد این بود که فقط یک روز. او می گوید: "ما می خواهم می خواهم برای دیدن یک الگوی وجود دارد که در آن ثبات و سپس کاهش می دهد." او خواست ساکنان در شهر ملبورن به سخت کوش باقی می ماند در طول شش هفته مستند -- "بی حوصله بودن خیلی بهتر از بودن در بخش مراقبت های ویژه."

— کره جنوبی گزارش کرده است 39 تازگی تایید عفونت COVID-19 بسیاری از آنها موارد وارداتی از خارج از کشور. ارقام اعلام شده توسط کره جنوبی را به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز شنبه به ارمغان آورد ملی caseload به 13,711 از جمله 294 مرگ و میر. این KCDC می گوید حداقل 28 نفر به خارج از کشور ورود. هجده نفر دیگر آمد از پر جمعیت سئول شهری است که در مرکز یک ویروس تجدید حیات آغاز شد که در اواخر ماه مه به عنوان محدودیت کاسته. مقامات بهداشتی ابراز خوش بینی که وقوع است که تحت کنترل در آورد. آنها می گویند وارداتی مورد COVID-19 کمتر تهدید از محلی انتقال زیرا این کشور الزامی تست و اجرای دو هفته قرنطينه بر مردم ورود از خارج از کشور.

— نخست وزیر اسکات موریسون درخواست شده که بعد از دو هفته نشسته استرالیا پارلمان لغو شود به دلیل افزایش نگرانی ها از گسترش coronavirus در بخش هایی از کشور است. مجلس به علت نشستن از اوت. 4 تا 13 و نمی خواهد دیدار دوباره تا زمانی که برنامه ریزی دو هفته نشسته شروع on Aug. 24. موریسون گفت که او تا به حال نوشته شده به مجلس سخنران به درخواست برای لغو. این درخواست در نظر گرفته شده است یک تشریفات. در یک بیانیه موریسون گفت که او تا به حال دریافت مشاوره از اقدام افسر ارشد پزشکی پل کلی که وجود دارد "خطرات قابل توجهی" در ارتباط با جلسه مجلس با توجه به افزایش جامعه انتقال COVID-19 در ایالت ویکتوریا و این روند در نیو ساوت ولز.

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن