هشت استراتژی‌های برنده برای استفاده برای هپی چیر

از دیگر متریال هایی که در ساخت بدنه این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد ، پارچه مخصوص چند لایه می باشد که د

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از دیگر متریال هایی که در ساخت بدنه این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد ، پارچه مخصوص چند لایه می باشد که دارای ضخامت بسیار خوبی می باشد تا از در برابر فشار و ضربه وارده در اثر استفاده بتواند اکنش خوبی را از خود به نمایش بگذارد . این نوع پارچه در تست های صورت گرفته دارای کیفیت فوق العاده در برابر فشار و ضربه است و در صورت عدم برخورد اجسام تیز مانند چاقو به این محصولات هیچ گونه خطری آن ها را تهدید نخواهد کرد . همچنین در تولید رویه این محصولات از پارچه ذخیم استفاده شده است که این ویژگی به شما کمک می کند تا در صورت برخورد با شیء تیز ، آسیبی به محصول وارد نشود . برای خرید مواد داخل هپی چیر می بایست مقدار مورد نیاز را با همکاران ما به صورت آنلاین و یا تلفنی در میان گذاشته تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود. در همین راستا فروشگاه بلج نیز یکی از بهترین و زیباترین انواع بین بگ های تولید شده در بازار با نام مبل راحتی شنی هپی چیر MH401 را به کاربران این مجموعه در سراسر کشور عرضه نموده است. This  data was cre᠎ated  wi​th G SA C ontent  G᠎ener ator D​em​oversi᠎on.

تولیدی هپی چیر هیراد اقدام به فروش مستقل این محصولات نموده است که به سبب راه اندازی فروشگاه جداگانه ، محصولات را مستقیم و بدون واسطه به فروش می رساند و این موضوع سبب کاهش چشم گیر قیمت این محصولات می شود . برای خرید مبل شنی ، فروش مبل شنی و مطلع شدن از قیمت مبل شنی و خرید مبل هپی چیر و خرید بین بگ کافیست ابتدا مدل مورد نظر را در نمایندگی اینتکس و فروشگاه اینتکس سفارش داده تا در صورت آماده نبودن مدل مورد نظر اقدام به تولید در کوتاه ترین زمان برای شما شود. چون هپی چیرهای ایبلو به قدری نرم و انعطاف پذیر هستند که به محض نشستن و لم دادن روی آنها، فرم بدن شما را به خود میگیرند و باعث میشوند عضلات شما در حالت ریلکس شدن قرار بگیرند. مواد یونولیتی داخل مبل شنی و مبل هپی چیر و مبل بین بگ تشکیل دهنده شکل ظاهری این مبل های راحتی است و میتوان گفت که بهترین نوع مواد داخلی مبلهای شنی همین یونولیت خرد شده میباشد که از وزن بسیار سبک و نرمی خواصی برخوردار است و مبل به راحتی جا به جا میشود ، یونولیت خرد شده یا همان دانه گرانولی که به شکل ساچمه های ریز تولید شده اند به صورت شناور در داخل مبل قرار میگیرند و در هنگام نشستن فرد بر روی مبل جا به جا میشوند و نسبت به فرم بدن حالت میگیرد که این حالت بهترین راحتی را به شخص مصرف کننده میدهد ، اکثریت مبل های هپی چیر و بین بگ پس مدتی استفاده نسبت به وزن شخص افت میکند و نیاز به پر کردن یونولیت باشد که شکل اولیه برگردد و بخواهد مبل را با یونولیت شارژ مجدد کند . Article has  be᠎en created  wi​th the help ​of GSA C on᠎te​nt  Gen​er᠎at᠎or Demoversi​on .

قیمت یونولیت خرد شده یا دانه یونولیتی صندلی شنی بر حسب ۱ کیلو گرم و فقط در بسته های 3 کیلویی و ۵ کیلویی فروخته میشود و شما مشتری گرامی میتوانید به مقدار لازم از این مواد اولیه فومی خریداری نمایید . اما بین بگ و مبل بین بگ که مدل دیگر از مبل شنی محسوب شده بیشتر از مواد سازنده خارجی و پارچه های با کیفیت خارجی برای ساخت و تولید آنها استفاده می شود. توجه داشته باشید که این مدل مبل هپی چیر در اندازه های یک نفره و دو نفره و سه نفره با رنگ های مختلف تولید میشود . صندلیهای هپی چیر همانند مبل ال دارای انواع سایز و اندازههای مختلف است، از نظر اندازه و سایز میتوان این مبل ها را به گونهای تهیه کرد که برای استفاده کودک و بزرگسال مناسب باشند ضمن این که امکان سفارش و تهیه مبل هپی چیر در سایزها و ابعاد مختلف نیز وجود دارد. این مواد در مدل های مختلف ایرانی و یا خارجی برای ساخت مبل هپی چیر استفاده شده که به مراتب مدل های خارجی دارای قیمت بالاتری می باشند اما در عوض طول عمر بالایی خواهند داشت به همین دلیل نیاز به تعویض سریع نخواهد بود اما مواد یونولیتی ایرانی بعد از یک الی چند ماه نیاز به شارژ کردن خواهد بود اما پس از آن مبل شنی مورد نظر خود فرم بهتری به خود خواهد گرفت.

اصولا مبل شنی پارچه ای دارای یک آستر داخلی برای نگهداری مواد یونولیتی بوده اما مدل های طرح چرم فاقد این ویژگی می باشند. این مبل های شنی دارای رویه های قابل تعویض بوده و به طور جداگانه دارای آستر می باشند . قیمت بین بگ و هپی چیر بسته به نوع، جنس، ابعاد و کیفیتی که دارند متفاوت بوده و هر کدام در دسته های مختلفی قابل استفاده هستند. اما در این بین مبل شنی ، هپی چیر و بین بگ نیز تولید شده اند که دارای ویژگی هایی همچون تاشو و چند کاره بودن می باشند. اما بدون شک هر محصولی باید دارای جنس بسیار خوب و کیفیت بالایی باشد ، تا هم مشتری از استفاده آن لذت ببرد و دلیل بعدی آن طول این مبل هپی چیر بالا باشد . این رویه نرم و راحت تا مقدار بسیار زیادی در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان مقاومت خواهد کرد که نوعی مزیت کاربردی برای آنها محسوب می شود. بین بگ ها همگی ساخته شده از جنس پارچه جیر بوده و مانند مبل شنی و مبل هپی چیر دارای رنگبندی مختلف و متنوع می باشند تا بازه انتخاب و خرید مصرف کنندگان را افزایش دهند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن