ژاپن مدافع برای دختر دیگران ربوده شده به NKorea می میرد

توکیو - شیگرو Yokota ژاپنی مبارز برای بازگشت پدر و بیش از ده نفر دیگر را که ربوده و به کره شمالی در سال 1970 د

توسط MINERALNEWS در 17 خرداد 1399

توکیو - شیگرو Yokota ژاپنی مبارز برای بازگشت پدر و بیش از ده نفر دیگر را که ربوده و به کره شمالی در سال 1970 درگذشت. او 87.

خانواده اش گفت: Yokota پدری در یک بیمارستان در کاوازاکی در نزدیکی توکیو روز جمعه قبل از او قادر به ملاقات دختر خود را دوباره.

"شوهر من و من ما با هم اما او گذشت و قبل از دیدن مگومی دوباره. در حال حاضر من در از دست دادن" خود Sakie, 84 در بیانیه ای گفت:.

مگومی ناپدید شد در سال 1977 در راه خانه خود را از یک دبیرستان در Niigata در ژاپن در ساحل شمالی زمانی که او 13. آن روز بعد از او به پدر او یک شانه به عنوان هدیه تولد یک یادگاری او همیشه با او انجام شده.

سابق بانک مرکزی, رسمی, Yokota و همسر خود را نگه داشته و به دنبال مگومی و پیدا 20 سال بعد که او ربوده و به کره شمالی توسط عوامل آن است.

در سال 1997 Yokota تاسیس یک گروه با دیگر ربودن خانواده های قربانیان و رهبری آن را برای یک دهه است. خندان و با لحن نرم Yokota شد چهره کمپین است که در نهایت به دست آورد دولت حمایت.

این Yokotas سفر کرده بود در اطراف ژاپن حمل دختر خود را عکس. یک تصویر از یک بی گناه به دنبال نوجوان در یک مدرسه شد فریاد حمایت طلبی برای خود ایجاد کند.

پس از سالها انکار کره شمالی در سال 2002 اذعان ربودن 13. ژاپن مدعی است که شمال ربوده شدن حداقل 17 نفر برای آموزش عوامل در فرهنگ و زبان ژاپنی برای جاسوسی بر رقیب کره جنوبی.

پنج تن از اصلاحات اجازه داده شد به بازگشت به خانه برای یک دیدار بعد از آن سال و پس ماند. کره شمالی می گوید هشت نفر دیگر از جمله مگومی مرده بود و منکر آن است که چهار نفر دیگر وارد قلمرو آن است. خانواده های آنها و دولت اختلاف نظر دارند.

کره شمالی فرستاده نمونه از آنچه گفته شد مگومی خاکستر اما DNA معاینه توسط دولت ژاپن نشان داد آنها او نیست و با مخلوط شدند غیر از انسان باقی می ماند.

در سال 2014 Yokotas سفر به مغولستان به دیدار یک دختر مگومی به هنگام تولد به کره شمالی اما مگومی وجود ندارد.

ژاپن و کره شمالی هیچ روابط دیپلماتیک و تلاش برای حل و فصل این آدم ربایی را از تا حد زیادی متوقف شده است. بسیاری از بستگان سالمند می گویند آنها در حال اجرا خارج از زمان برای دیدن عزیزان خود.

Yokota پایین پا به رهبر در سال 2007 به دلیل کاهش سلامت هر چند او ادامه داد: به ظاهر عمومی هر چند صحبت نمی کنم در چهار سال گذشته است.

"من پر از حسرت و غم و اندوه است که ما شده اند قادر به آوردن (تیراندازی) پشت" نخست وزیر ژاپن اعلام کرد به خبرنگاران گفت: جمعه. او تجدید تعهد خود برای آوردن اصلاحات خانه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

دنبال کردن Mari یاماگوچی در توییتر در https://www.twitter.com/mariyamaguchi



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب