مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نهایی برنامه اجازه می دهد تا توسعه در Downsized آثار

بزرگنمایی این تصویر بزرگ Staircase-Escalante ملی بنای تاریخی دارای ویژگی های خیره کننده مانند اسکلنت

توسط MINERALNEWS در 18 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

بزرگ Staircase-Escalante ملی بنای تاریخی دارای ویژگی های خیره کننده مانند اسکلنت دره دیده می شود در اینجا در یک عکسي. همراه با خرس گوش مغلوب ساختن پیشی جستن دولت greenlit تغییرات بزرگ برای این بنای تاریخی — هر چند در قانونی بودن این حرکت همچنان نامشخص است. جری Sintz/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جری Sintz/AP

بیش از دو سال پس از انجام بزرگترین برگشت از بنای یادبود ملی حمایت در تاریخ آمریکا مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نهایی برنامه برای حدود 2 میلیون هکتار از قبلا محافظت از زمین در جنوب یوتا.

اداره فدرال مدیریت زمین منتشر شد برنامه های خود را روز شنبه به زمین زده شد که پس از محافظت به عنوان بخشی از خرس گوش و بزرگ Staircase-Escalante آثار به استفاده از انرژی توسعه دهندگان و دامداران.

"این همکاری توسعه یافته و به صورت محلی محور برنامه های بازگرداندن آینده ای مرفه به جوامع بیش از حد اغلب اخراج و مجازات های یک جانبه تصمیم گیری از کسانی است که نمی خواهد گوش دادن به صدای Utahns," کیسی هاموند داخلی وزارت بازیگری دستیار وزیر امور زمین و مواد معدنی و مدیریت در بیانیه ای گفت.

مقامات دولت پرده برداری از برنامه های روز شنبه ادامه داد: با وجود شک و تردید در مورد حرکت می کند که کوچک شده این آثار در وهله اول. در دسامبر 2017 تهمت صادر شده یک جفت از ریاست جمهوری اعلامیه که منقبض خرس گوش در حدود 85% از اندازه اصلی و بزرگ پله توسط تقریبا نیمی.

بزرگنمایی این تصویر

دو bluffs که الهام گرفته از نام خرس گوش یادبود ملی دیده می شود در غروب آفتاب خارج Blanding یوتا. در روز پنج شنبه بیش از دو سال پس از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعلام کرد قصد دارد برای کوچک شدن بنای تاریخی و دیگران فدرال مدیران باید نهایی زمین جدید با استفاده از برنامه. جورج فری/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جورج فری/گتی ایماژ

هر دو مناطق حفاظت شده است تحت دموکراتیک رئیس جمهور. و خرس گوش به طور خاص کشیده شده بود خشم محافظه کاران که احساس کردند که مغلوب ساختن پیشی جستن سلف باراک اوباما اساسا overreached و پایمال ساکنان حقوق زمانی که تعیین عظیم بنای تاریخی در اواخر دوره دوم خود.

هنوز مغلوب ساختن پیشی جستن واژگونی اوباما حرکت جنجالی را به خود جلب کرده قابل بحث خود را — به عنوان به خوبی به عنوان سوالات مداوم در مورد آن بسیار قانونی. هر دو خرس گوش و آن همتای همانطور که با تمام آثار تاریخی ملی تعیین شد تحت حفاظت قانون از سال 1906 که تهمت همچنین با اشاره در اعلامیه.

اما این قانون خود به خود مشخص نیست که در واقع این قدرت را لغو و یا کوچک کردن بنای یادبود ملی مرز و کارشناسان حقوقی می گویند آن را به طور سنتی مسئولیت کنگره برای تغییر اندازه از زمین های عمومی.

کشت و حفاظت از محیط زیست و گروه های قبیله ای همه اما بلافاصله شکایت کرد دولت در دادگاه فدرال که در آن خود را در پرونده های حقوقی به چالش کشیدن حرکت همچنان گشوده است.

"این برنامه ها بی رحم و به طور کامل قابل پیش بینی است. آنها آخرین در یک سری از توهین به این شکوه سرزمین مغلوب ساختن پیشی جستن دولت که زمانی شروع شد که مغلوب ساختن پیشی جستن به طور غیر قانونی منحل خرس گوش و پله بزرگ در دستور منافع شرکت های بزرگ دو سال پیش" شارون Buccino مدیر ارشد از اراضی در شورای دفاع منابع طبیعی گفت: در بیانیه ای پس از طرح آزادی.

"ما ایستاده با پنج قبایل و میلیون ها نفر از آمریکا که به شدت به مخالفت با این تخریب و سادگی ما زمین های عمومی."

با این وجود صرف نظر از انتظار دعاوی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در نظر دارد برای شخم زدن به جلو با برنامه های خود را.

"اگر ما را متوقف و منتظر برای هر قطعه از دادخواهی برای حل و فصل شود" هاموند گفت: روز شنبه در تماس با خبرنگاران گفت: "ما هرگز قادر به انجام بسیاری از هر چیزی در اطراف در اینجا."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب