'شما یا می توانید یک بازمانده و یا می میرند': COVID-19 مورد افزایش یخ بازداشت

بزرگنمایی این تصویر شکیرا Najera Chilel چپ گواتمالا و سفر را از طریق مکزیک به دنبال پناهندگی در ایال

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

شکیرا Najera Chilel چپ گواتمالا و سفر را از طریق مکزیک به دنبال پناهندگی در ایالات متحده او شده است در الوی بازداشتگاه در آریزونا از سال گذشته است و در میان سخت ترین ضربه از coronavirus بیماری همه گیر. شکیرا Najera Chilel پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
شکیرا Najera Chilel

شکیرا Najera Chilel احساس می کند مانند او را در مواجهه با مرگ قبل از.

به عنوان یک تراجنسیتی او در برخورد با خشونت و آزار و اذیت در بازگشت به خانه در گواتمالا و در سفر خود را از طریق مکزیک به دنبال پناهندگی در ایالات متحده او وارد سال گذشته و بازداشت شده است در الوی بازداشتگاه در آریزونا بوده است.

"در حال حاضر من خودم چهره به چهره با مرگ دوباره که چگونه من احساس می کنم" او گفت: در یک مصاحبه تلفنی از داخل بازداشتگاه. "از آنجا که شما یا می توانید یک بازمانده و یا می میرند از COVID-19."

تعداد مهاجران با COVID-19 در مهاجرت و گمرک بازداشت افزایش یافته است به سرعت در حال. بیش از 2700 تن از بازداشت شدگان در سراسر کشور مورد آزمایش قرار داده اند, مثبت, با توجه به یخ داده و الوی بازداشتگاه است که در میان سخت ترین ضربه این بیماری همه گیر. بیش از 200 تن از بازداشت شدگان وجود دارد که تست مثبت — افزایش ده برابری در کمتر از سه هفته.

برخی از آنها در Chilel سلول بلوک.

"آنها در زمان آنها را از سلول های خود را زیرا آنها گفت: آنها احساس آنها نمی توانستم نفس بکشم و آنها تا به حال تب و بدن درد" او گفت:.

اجتماعی فاصله در بازداشت دشوار است اگر نه غیر ممکن است. حتی مقامات که اجرای این امکانات ابراز نگرانی در مورد که در هنگام بررسی by Homeland Security بازرس اداره کل در ماه آوریل است.

در گزارش منتشر شده در هفته گذشته آنها همچنین ابراز نگرانی در مورد داشتن کافی نیست ضد عفونی کننده دست و دنده محافظ — و یا حتی کادر پزشکی و قرنطینه فضا در مورد شیوع بیماری.

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا کارکنان ارشد وکیل Eunice Cho گفت: آنها حق داشتند نگران باشید.

"این هشدار که شده اجتناب ناپذیر از آغاز و دقیقا به همین دلیل یخ باید و باید همچنان به آزادی مردم به خصوص کسانی که پزشکی آسیب پذیر به COVID-19 برای جلوگیری از یک فاجعه انسانی," او گفت:.

یخ می گوید این شرح دستورالعمل از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از COVID-19 تست و مراقبت های پزشکی. آژانس همچنین می گوید آن ramped تا تست و منتشر شد صدها پزشکی آسیب پذیر زندانیان.

اما منتقدان می گویند که این اقدامات ، سابق امنیت سلامت مشاور و آژانس whistleblower دکتر اسکات آلن شهادت به کنگره در ماه ژوئن. او گفت: "سوراخ خمیازه" در تست دستورالعمل و یخ را شکست و به طور قابل توجهی کاهش اندازه جمعیت را ساخته اند این امکانات نقاط داغ برای ویروس.

"واقعیت این است که در دنیای واقعی با استفاده از این دستورالعمل ها همراه بوده است با شکست" او گفت:.

مهاجر طرفداران و وکلا استدلال می کنند که بهترین راه برای جلوگیری از سرایت در بازداشت است برای آزادی زندانیان بسیاری از آنها را تنها به اتهام مدنی نقض.

جمعه گذشته ایالات متحده قاضی دادگاه منطقه دالی M. Gee در کالیفرنیا دستور یخ به انتشار کودکانی که برگزار شده است در بازداشتگاه بیش از 20 روز است. او اشاره کرد نگرانی در مورد گسترش coronavirus و گفت: کودکان باید منتشر شده جولای 17.

دیگر پرونده های حقوقی در حال بررسی است. لورا Belous است با آریزونا کمک های حقوقی, گروه فلورانس مهاجر و پناهنده حقوق پروژه. این گروه همراه با آیتالله سیستانی است شکایت کرد برای آزادی بیش از یک دوجین پزشکی آسیب پذیر مشتریان برگزار شد در الوی و در لا پالما مرکز تادیبی چند مایل دور.

"به هیچ وجه به توان با خیال راحت بازداشت شده در طول یک بیماری همه گیر" Belous گفت.

یخ سخنگوی Yasmeen پیتز اوکیف گفت: این سازمان اظهار نظر نمی کنم و در انتظار دادخواهی و منتشر شده و در حال بررسی مورد به مورد و بر اساس. او نسبت به افزایش COVID-19 موارد در الوی به افزایش بدون علامت تست و گفت: یخ را محدود کرده است مصرف جدید از بازداشت شدگان در تاسیسات.

در یک سری از نامه ها به مهاجر مدافعان و وکلای بازداشت شدگان از لا پالما می گویند آنها بوده است مجبور به تمیز کردن بخش پزشکی و زمینه های مشترک و بدون به اندازه کافی دنده محافظ. در Eloy, بازداشت شدگان می گویند که آنها نمی باید به طور منظم دسترسی به دوش.

مهاجران در هر دو امکانات با شرایط مانند دیابت و سرطان و فشار خون بالا می گویند آنها می ترسم که COVID-19 آنها را بکشند.

Belous گفت: شکایات را ادامه داد و حتی پس از یک قاضی دادگاه منطقه در آریزونا حکومت امکانات باید تغییرات را به نگه داشتن مردم بی خطر است.

که حاکم در آمد جداگانه طرح دعوی در دادگاه در ماه آوریل توسط فلورانس پروژه و آیتالله سیستانی برای آزادی هشت تن از بازداشت شدگان با جدی و اساسی شرایط بهداشتی. وکلا استدلال می کنند که در صورتی که اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته در لا پالما و الوی را به اندازه کافی محافظت از بازداشت شدگان از COVID-19.

"تقریبا در هر مکالمه من تا به حال با مشتریان باعث شده است تا آنها را به نوعی گفت: "من می ترسم من نگران هستم من نمی تواند اینجا دیگر'" Belous گفت.

CoreCivic زندان شرکت اجرا می شود که الی و لا پالما اصرار دارد که آن را می توانید نگه داشتن زندانیان بی خطر است. سخنگوی Ryan Gustin گفت: بازداشت شدگان فراموش دسترسی به دنده محافظ, و تست, و آنها را مجبور به کار می کنند.

امکانات یک ترکیب ظرفیت حدود 4,500 اما Gustin گفت: آنها زیر ظرفیت پس از بازداشت شدگان می توانید تمرین های اجتماعی فاصله.

لا پالما گزارش خود اولین مورد از COVID-19 در میان بازداشت شدگان در ماه آوریل است. بیش از 90 تن از بازداشت شدگان را آزمایش مثبت برای این ویروس تا به امروز.

و کارکنان در هر دو امکانات نیز نهفته است. Gustin گفت: 83 CoreCivic کارکنان در الوی بازداشتگاه و 21 در لا پالما باید آزمایش مثبت از ماه ژوئن است.

در ضمن مهاجران مانند Chilel وحشت زده هستند.

او گفت: مسائل مربوط به دستگاه گوارش او تا به حال پس از ورود در الوی را ساخته اند آن را سخت به خوردن. به تازگی او نیز تا به حال سردرد و بدن درد. اما او شده است انتظار برای هفته ها به دکتر مراجعه کنید.

"آنها به ما گفته اند که اگر ما احساس بد آنها را برای ما ارسال به یک دکتر که لحظه ... اما این یک دروغ" او گفت:. "این نا امید کننده است. من همیشه احساس می کنم مثل من بین مرگ و زندگی است."

مهاجر طرفداران معتقدند تجاوز مهاجران مانند Chilel صورت خطرات بالاتر در بازداشت و حتی در زمان عادی. وکیل او باید ثبت یک درخواست برای انسان دوستانه و آزادی مشروط و در حال بررسی دیگر راه های قانونی و به او منتشر شد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب