یک چشم سنجاب با Instagram account بازگشت به طبیعت

LAFAYETTE, La. - یک چشم سنجاب که به دست آورده رسانه های اجتماعی زیر در حال بازگشت به طبیعت است.این Louisiana D

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399

LAFAYETTE, La. - یک چشم سنجاب که به دست آورده رسانه های اجتماعی زیر در حال بازگشت به طبیعت است.

این Louisiana Department of Wildlife & شیلات در زمان Willamina سنجاب از امیلی Istre لافایت در پنجشنبه Acadiana مدافع گزارش شده است.

Istre ایجاد یک Instagram account برای سنجاب, @one_eyed_willa شده و تصاویری از آن خوردن یک بشقاب snuggling با او و یا حلق آویز کردن در یک استادانه درست شده داخل خانه. در فیلم او آواز می خواند یک لالایی به آن و یوگا در حالی که سنجاب scampers زیر.

حساب به دست آورده بیش از 1600 پیروان اما او در بر داشت که مراقبت از یک بچه سنجاب خسته است: "این مانند در اختیار داشتن یک کودک نو پا در مت" Istre به این روزنامه گفت.

Istre گفت او شروع به مراقبت از نوزاد سنجاب در اواسط ماه مارس و پس از مادر او در بر داشت آن را به تنهایی در حیاط خلوت خود را خشک و با آلوده چشم. او تلاش دولت برای تماس با حیات وحش سازمان و افرادی که بازسازی سنجاب از طریق یک لیست در بخش حیات وحش & شیلات وب سایت, اما با کروناویروس محدودیت های بستن همه چیز را به او گفت رو بدون پاسخ.

بنابراین او حاضر تحقیقات در مورد چگونه برای مراقبت از حیوانات و همه چیز در زمان خاموش از وجود دارد.

ملیسا کالینز یک زیست شناس حیات وحش و مجوز هماهنگ برای Louisiana Department of Wildlife & شیلات گفت: آن را غیر قانونی است برای کسی که به بازسازی حیات وحش بدون گرفتن مجوز از طریق سازمان. کالینز گفت: آژانس همچنان در عمل در طول COVID-19 محدودیت.

کالینز نظر نیست به طور خاص در Istre وضعیت اما به این روزنامه گفت که مردم با نیت خوب اغلب "دخالت بی ارزش از بین بردن آنچه به نظر می رسد مجروح/یتیم حیات وحش" از طبیعت است.

در نظر او Instagram حساب ایسترا گفت Willamina قرار داده شده است با حیات وحش توانبخشی متخصص او را به عنوان "یک زن فوق العاده است که واقعا آسین عاشق حیوانات است." او گفت: سنجاب منتشر خواهد شد در یک ملک خصوصی با جعبه تودرتو و دنباله دوربین.

Istre گفت که او باور ندارد در تلاش برای رام کردن حیوانات وحشی اما او معتقد است که این وضعیت منحصر به فرد بود. او همچنین گفت: مراقبت از یک سنجاب است که بدون توقف کار کند.

"در آن طول می کشد مقدار زیادی از صبر و شکیبایی است. او باعث می شود یک ظرف غذا بزرگ. من به طور مداوم تمیز کردن. به طور مداوم. من نمی خواهم مردم را به فکر می کنم این یک چیز طبیعی است و یا چیزی به آرزوی."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب