افراد مسلح کشته و 27 در یادبود برای افغانستان رهبر شیعیان

کابل - افراد مسلح کشته شدن 27 نفر و زخمی شدن حداقل 55 نفر دیگر در افغانستان سرمایه در روز جمعه در یک مراسم یاد

توسط MINERALNEWS در 16 اسفند 1398

کابل - افراد مسلح کشته شدن 27 نفر و زخمی شدن حداقل 55 نفر دیگر در افغانستان سرمایه در روز جمعه در یک مراسم یادبود برای یک اقلیت شیعه, رهبر, مقامات گفت.

هیت سخنگوی وزارت وحیدالله Mayar گفت مجروح شده بود به بیمارستان ها در کابل. همه از تلفات غیرنظامیان بودند گفت: وزارت کشور سخنگوی شناسنامهها.

چند برجسته سیاسی رهبران فرار مراسم unhurt از جمله عبدالله عبدالله رئیس کشور اجرایی و مدعی بالا در سال گذشته انتخابات ریاست جمهوری.

نیروهای امنیتی افغان هنوز هم در تلاش برای خیط و پیت کردن افراد مسلح از یک نیمه به پایان رسید ساختمان آپارتمان رحیمی گفت. ده ها تن از نیروهای امنیتی افغان تا به حال محاصره کردن منطقه است.

طالبان را تکذیب کرده بودند حمله و در حالی که هیچ کس مسئولیت آن انجام, افغانستان, تازه بدوران رسیده "دولت اسلامی" وابسته اعلام کرده است جنگ در این کشور اقلیت شیعه. بسیاری از مردم از حضور در مراسم یادبود شیعه بودند.

حمله آمد و تنها چند روز پس از ایالات متحده و افغانستان به امضا رسید بلند پروازانه صلح معامله ای که می گذارد از یک شرایط مبتنی بر مسیر برای خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان است. هر متحده آمریکا خروج نیروهای نظامی خواهد بود بسته به وعده های پاکستان برای مبارزه با تروریسم است.

روز جمعه برگزار شد در این عمدتا شیعه داشت-e-Barchi محله پایتخت کابل ،

یادبود مشخص شده 25 سال پس از مرگ عبدالعلی مزاری رهبر جمهوری اسلامی افغانستان از اقلیت قومی هزاره ها که عمدتا شیعه و مسلمانان است. او کشته شد و در سال 1995 توسط طالبان به آنها منتقل شده به کنترل از کابل که ویران شده بود توسط یک جنگ داخلی در میان mujahedeen گروه از جمله مزاری است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب