گروه: امنیت مصر نیروهای 'ناپدید می شوند, شکنجه کودکان

قاهره - نیروهای امنیتی مصر تحت ریاست جمهوری عبد فتاح ال-Sissi را خودسرانه دستگیر زور ناپدید شد و شکنجه کودکان

توسط MINERALNEWS در 4 فروردین 1399

قاهره - نیروهای امنیتی مصر تحت ریاست جمهوری عبد فتاح ال-Sissi را خودسرانه دستگیر زور ناپدید شد و شکنجه کودکان به عنوان جوان به عنوان 12 در حالی که دادستان و قضات چشم بین المللی و فعالان حقوق بشر روز دوشنبه گفت:.

دیده بان حقوق بشر به نام ایالات متحده و فرانسه و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا برای توقف حمایت خود را به نیروهای امنیتی مصر تا مقامات را قابل اندازه گیری مراحل را برای پایان دادن به نقض حقوق بشر و پاسخگو کسانی که مسئول.

"کودکان در حال توصیف بودن waterboarded و برق خود را در زبان و ناحیه تناسلی و در عین حال مصر نیروهای امنیتی روبرو هستند هیچ عواقب گفت:" بیل ون Esveld, دانشیار حقوق کودکان مدیر در HRW.

یک سخنگوی مصر وزارت کشور که در خارج از کشور پلیس نبود فورا در دسترس است برای اظهار نظر.

در 43 صفحه گزارش نیویورک-بر اساس گروه گفت: این مستند نقض حقوق بشر در برابر 20 کودک که بین سن 12 و 17 در زمان دستگیری. پانزده نفر از آنها گفت: آنها شکنجه در بازداشت پیش از محاکمه معمولا در طول بازجویی در حالی که مدت حبس دیده بان حقوق بشر گفت.

هفت فرزند گفت: ماموران امنیتی شکنجه آنها را با برق از جمله با بی حس کردن اسلحه آن اضافه شده است.

این گروه به نقل از یک پسر شد دستگیر و در سن 16 سالگی به عنوان گفتن نسبی که او نگران او ممکن است "هرگز ازدواج و یا قادر به کودکان" به دلیل آنچه مقامات امنیتی انجام داده بود به او در بازداشت است.

دیده بان حقوق بشر گفت آن و Belady یک سازمان غیر دولتی کمک به کودکان خیابانی موید اظهارات از فرزندان خانواده های خود و دفاع وکلا با استفاده از اسناد دادگاه تجدید نظر به مقامات سوابق پزشکی و ویدئوها.

"دلخراش حساب این کودکان و خانواده های آنها نشان می دهد که چگونه مصر و ماشین آلات سرکوب قرار است کودکان به قبر نقض حقوق بشر" گفت: آیا حجازی مدیر شرکت Belady.

حجازی یک دوگانه ایالات متحده-مصر شهروند که برگزار شده است در بازداشت به مدت نزدیک به سه سال بیش از اتهامات مربوط به Belady است که در عربی به صورت "ملت ما." او دستگیر شد و همراه با شوهر و شش نفر دیگر در مارس 2014 به اتهام سوء استفاده از کودکان; او تبرئه و آزاد شد و سه سال بعد.

با توجه به این بشر گزارش Belal B. 17 سال داشت زمانی که مصر ماموران امنیتی او را دستگیر کردند و او را در سلول انفرادی در یک ایستگاه پلیس در قاهره.

"من می دانستم که هیچ چیزی در مورد پدر و مادر من و آنها می دانستند هیچ چیزی در مورد من," او به نقل از دیده بان حقوق بشر عنوان کرد و گفت. ماموران سپس "گره خورده است من به یک صندلی برای سه روز" باعث درد شدید او اضافه شده است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

این گروه گفت که مصر در سیستم عدالت کیفری شکست خورده است را به "به طور جدی بررسی کودکان اتهامات شکنجه و بدرفتاری." در این گزارش ادعا شده که یک دادستان در یک مورد تهدید به ارسال یک پسر "بازگشت به افسر" بود که او را شکنجه را اگر پسر حاضر به اعتراف.

دولت مصر از ارتش 2013 سرنگونی یک انتخاب بلکه تفرقه جمهور — اخوان المسلمین به محمد مرسی — راه اندازی یک سرکوب مخالفان زندانی کردن هزاران نفر از اسلام گرایان همراه با سکولار دموکراسی طرفداران. آن را نیز اعمال کنترل شدید رسانه ها و نورد آزادی های برنده در سال 2011 قیام.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن