FBI نظارت اقدامات به نظر می رسد به احتمال زیاد به پایان می رسد با مذاکره

بزرگنمایی این تصویر یوتا جمهوری خواه ایالت مایک لی با کارکنان خود در کنگره. لی است که در میان منتقدا

توسط MINERALNEWS در 23 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

یوتا جمهوری خواه ایالت مایک لی با کارکنان خود در کنگره. لی است که در میان منتقدان که مخالفان می تواند به معنای گذشت از برخی مقامات فدرال' توانایی استفاده از قدرت نظارت. J. Scott Applewhite/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
J. Scott Applewhite/AP

به روز شده در 7:40 p. m. ET

سه نظارت داخلی ابزار مورد استفاده توسط FBI در عملیات تحقیقات نگاه همه اما برخی به گذشت-حداقل به طور موقت--پس از سنا موفق به رای دادن به تمدید آنها را قبل از آنها منقضی آخر این هفته.

مقامات که در جامعه ایران می گوید در حال حیاتی برای امنیت ملی به مرور در روز یکشنبه بدون عمل توسط کنگره است. سنا موکول روز پنج شنبه تا روز دوشنبه بدون حل و فصل این موضوع نشان می دهد که ابزار نظارت خواهد شد و به احتمال زیاد منقضی خواهد شد.

بن بست های سیاسی بیش از جاسوسی دولت و نظارت بر اطلاعات خارجی عمل می کنند تشدید شده است برای ماه ها در بخشی به دلیل خشم رییس جمهور تهمت و برخی از متحدان خود را بیش از روسیه بررسی است.

دیگر اعضای کنگره و دادستان کل لایحه Barr امیدوار بود که در آخرین لحظات تجدید نظر می تواند مانع گذشت در نظارت مقامات که باید گهگاه reauthorized توسط قانونگذاران.

خانه در زمان اولین گام در روز چهارشنبه با عبور از اندازه گیری دو حزبی که reauthorizes مفاد اما همچنین پیاده سازی تغییرات از جمله اضافه کردن حریم خصوصی جدید حمایت.

برای تبدیل شدن به قانون آن را هنوز هم باید به تصویب سنا و امضای رئیس جمهور — اما مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او با این وضعیت بازی در اطراف قانون و پس از آن مجلس سنا موکول قبل از گرفتن رای دادن در این زمینه است.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., در ضمن گفته او از خانه اندازه گیری و می خواستم به آن منتقل می کند.

Barr که زودتر مراجعه به یک جمهوری خواه مجلس سنا جلسه به تلاش برای فروش, اهمیت FISA می گوید: قانون فعلی دارای شرایط جدید که "محافظت در برابر سوء استفاده و سوء استفاده در آینده در حالی که اطمینان حاصل کرد که این مهم ابزار در دسترس است که مناسب برای حفاظت از امنیت مردم آمریکا است."

انسداد

اما این لایحه چهره سفت مخالفان از چند سناتور از جمله یوتا مایک لی و کنتاکی را رند دو جمهوریخواهان با دیرینه نگرانی در مورد نظارت دولت.

صحبت در سنا طبقه پنج شنبه, لی گفت: مجلس لایحه "قطع نمی خردل -- آن را ندارد انجام این کار است."

او گفت که او و همکار سناتور که نگرانی در مورد این لایحه به دنبال "چند متوسط اصلاحات به مطمئن شوید که آن را کمی سخت تر به سوء استفاده از این قانون است."

لی پیشنهاد 45-بعد فرمت اجازه می دهد تا سناتورها به بررسی خانه لایحه آن بحث و ارائه اصلاحات. جمهوری خواه و رئیس کمیته اطلاعات مجلس سنا ریچارد با مته سوراخ کردن مسدود شده که تلاش.

سناتور. John Cornyn تگزاس یک عضو از حزب جمهوری خواه و رهبری و حامیان این لایحه می گوید: لی موانع می تواند تاخیر یک رای تا پس از چند روز مهلت می خواهد که اجازه می دهد تا نظارت مقامات به طور موقت گذشت.

اگر که اتفاق می افتد سنا به احتمال زیاد رای در اندازه گیری اوایل هفته آینده.

شکاک-in-chief

حتی اگر سنا به تصویب لایحه مصالحه که مشخص نیست که آیا تهمت خواهد آن را امضا و به قانون است.

مغلوب ساختن پیشی جستن بارها ابراز شک و تردید عمیق در مورد نظارت دولت تحت نظارت بر اطلاعات خارجی عمل می کنند و یا FISA.

"بسیاری از مغان می خواهید من وتو FISA لایحه تا زمانی که ما پیدا کردن آنچه که منجر به اتفاق های غیر قانونی اقدام 'کودتا' از بموقع انتخاب رئیس جمهور ایالات متحده و دیگران!" مغلوب ساختن پیشی جستن در توییتر نوشت در روز پنج شنبه.

Cornyn خواسته شده بود در مورد رئیس جمهور و گفت که امیدوار است رئیس جمهور مشاوره می توانید از طریق به او: "من امیدوارم که او به دنبال مشاوره خود را دادستان کل و نشانه های آن" Cornyn گفت.

سه تا از مقامات بالا برای تجدید نامیده می شود سوابق کسب و کار ارائه غربت استراق سمع ارائه و lone wolf ارائه. اجرای قانون مقامات می گویند آنها بخش مهمی از جعبه ابزار آنها نیاز به مانیتور و یا رهگیری می شود تروریست ها.

خانه لایحه که reauthorize آنها را تا دسامبر. 2023 بود با چکش در سازش میان حزب دموکرات و جمهوری خواه رهبری است. آن گذشت 2-1 حاشیه وجود مخالفت قانونگذاران در هر دو طرف راهرو که می گویند آن را نمی تواند به اندازه کافی برای حفاظت از آزادی های مدنی.

سازش قانون شامل تغییرات متعددی از جمله علاوه بر این از حریم خصوصی جدید حمایت و انداختن یک بحث برانگیز تلفن ابرداده برنامه.

برخی از این تغییرات با هدف به رسیدگی به مشکلات شناسایی شده توسط بازرس کل وزارت دادگستری در گزارش خود در مورد FBI نظارت سابق مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مشاور کارتر صفحه در روزهای اولیه از روسیه بررسی است.

این لایحه برای مثال در اعمال مجازات بر مقامات که دروغ به دادگاه نظارت بر اطلاعات خارجی راز دادگاه که نظارت داخلی امنیت ملی نظارت و تایید FBI را استراق سمع از صفحه.

NPR کنگره خبرنگار کلودیا Grisales کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب