با انتخابات خانه اجازه خواهد داد که نماینده رای گیری از راه دور جلسات در طول همه گیر

بزرگنمایی این تصویر اعضای کنگره عمل اجتماعی فاصله به عنوان خانه قوانین کمیته ملاقات به در نظر گرفتن

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

اعضای کنگره عمل اجتماعی فاصله به عنوان خانه قوانین کمیته ملاقات به در نظر گرفتن یک قطعنامه اجازه کنترل از راه دور رای گیری توسط نماینده در مجلس نمایندگان در طول اضطراری برای بهداشت عمومی با توجه به شیوع کروناویروس و به تدوین یک قانون در جدیدترین coronavirus امداد لایحه در کاپیتول هیل در روز پنج شنبه. ارین اسکات/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ارین اسکات/ایسنا

برای اولین بار در تاریخ آن دموکراتیک به رهبری مجلس تصویب تغییرات قانون است که اجازه خواهد داد که کاربران برای رای دادن پروکسی و برگزاری جلسات از راه دور در طول coronavirus بیماری همه گیر.

برای هفته قانونگذاران بحث پیشنهاد به همه گیر بدتر شده و مجبور به گسترش آن در زنگ تفریح به خطرات بهداشتی مورد بررسی قرار گرفتند.

خانه دموکرات نصب قوانین جدید تا حد زیادی خط حزب رای از 217 به 189 بیش از جمهوریخواهان استدلال که حرکت دلار اتاق را نهادی تاریخچه و مجموعه یک سنت خطرناک.

در حال حاضر یک عضو می تواند رای به نمایندگی از 10 نفر دیگر که نمی تواند سفر به واشنگتن کمیته همچنین می توانید برگزاری جلسات و نشانه های از طریق ویدئو کنفرانس.

در حال حاضر خانه تنها می توانید از برگزاری رسمی جلسات از راه دور, اما بر خلاف سنا نمی تواند آنها را نگه رسمی شنوایی با یک عضو و یا شاهد حضور از راه دور. در حال حاضر رئیس مسئول امور اداری تعیین خواهد شد نرم افزار پانل می توانید استفاده کنید برای انجام جلسات و یا علاوه بر این نشانه های یا رسوبات.

"من نمی نشان می دهد این تغییرات به آرامی من هنوز هم معتقدم که ما بهترین های ما به صورت شخصی کار میکنند و در کنار هم" قوانین رئیس کمیته جیم مک گاورن D-Mass., که هدایت این تلاش گفت: در کف خانه. "اما ما باید به طور موقت در آغوش فن آوری های بی سابقه ای در طول این زمان."

خانه ملت این طرح در همان روز آن را با توجه به 3 تریلیون دلار دموکراتیک پیشنهاد جدید کروناویروس امداد. بسیاری از اعضای ملبس به ماسک و رای دادند تحت اجتماعی جدید فاصله مورد نیاز کشیده است که به طور منظم آرا را به چندین ساعت طول امر است.

این مهم ترین تغییر به راه خانه آرا پس از آن نصب شده سیستم خود را به اجازه می دهد رای گیری الکترونیکی در کف خانه در سال 1973.

اتاق را به طور منظم کسب و کار تا حد زیادی آمد به توقف پس از اواسط ماه مارس و پس از تنها برگزار می شود یک تعداد انگشت شماری از آرا مربوط به کروناویروس قانون. اتاق جلسه 430 اعضا و کارکنان پشتیبانی به اثبات رسانده اند به خصوص مشکل به عنوان یک نتیجه از شیوع بیماری های قبلی.

خانه دموکرات ها بودند که میله میله به رای قوانین جدید در ماه گذشته اما مجلس نانسی پلوسی کشیده اندازه گیری ناگهان با امید به دست آوردن حمایت از حزب جمهوری خواه. اما هر دو حزب نیروی کار موفق به رسیدن به یک توافق نهایی پس از جلسه بیش از چند هفته است.

"ما می تواند همچنان به کار در یک محیط امن و شیوه ای موثر و بدون واژگون شدن 230 سال از قانون اساسی و قانونگذاری سنت" خانه رهبر جمهوریخواهان کوین مک کارتی گفت: پیش از رای دادن. توافق رهبران خواست اعضای کنفرانس خود را به رای دادن ندارد.

جمعه را اندازه گیری نیز می گذارد و زمینه را برای فن آوری های مبتنی بر کنترل از راه دور رای گیری. آن را هدایت خانه اداره کمیته برای انجام یک مطالعه گواهی جدید رای گیری الکترونیکی برنامه ریزی و تست آن. آن نصب می شود می تواند در یک ماده از ماه تا یک سال یا بیشتر.

تلاش های گذشته در دور رای گیری مواجه شده اند مخالفت شدید. چند سال پس از 9/11, خانه و در نهایت تصویب یک آستانه پایین تر از طبقه quorums — تعداد مورد نیاز از کاربران در حال حاضر — در شرایط اضطراری ملی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب