'همه چیز را شکست Name': یک دکتر و COVID-19 بازمانده به یاد می آورد او مصیبت

بزرگنمایی این تصویر دکتر مایکل Saag دیده در کلینیک خود را در دانشگاه آلاباما در بیرمنگام. هنر Merip

توسط MINERALNEWS در 24 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

دکتر مایکل Saag دیده در کلینیک خود را در دانشگاه آلاباما در بیرمنگام. هنر Meripol/حسن نیت ارائه میدهد از مایکل Saag پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هنر Meripol/حسن نیت ارائه میدهد از مایکل Saag

دکتر مایکل Saag مطالعات بیماری برای زندگی. اپیدمیولوژی در دانشگاه آلاباما در بیرمنگام و متخصص در HIV و ایدز تحقیق, بنابراین او را آشنا با تلفات مرگبار عفونت می تواند در بدن انسان است.

هیچ مقدار از مطالعه این می تواند به اندازه کافی آماده او را برای داشتن coronavirus خود را.

تقریبا یک ماه پیش Saag و پسر خود را که همچنین یک پزشک آمد پایین با علائم COVID-19 روز هر یک از دیگر. آنچه آمد بعد از آن روز درد و اضطراب و بارها و بارها نقش برآب امید — تا زمانی که در گذشته مردان بهبود به طور کامل.

در حال حاضر این است که به دنبال بازگشت به تجارب خود و تلاش به اینسو انسو جمع کردن درس او به عنوان یک بیمار است. او نوشت: یک op-ed برای واشنگتن پستو روز شنبه با او صحبت کرد و با NPR اسکات سایمون به جزئیات وقت خود را صرف بیمار است.

در اینجا برخی از گزیده ای:

می تواند ما را به شما بگویم در مورد آن دسته از 14 روز ؟ چگونه شما احساس می کنید آنچه شما احساس می کنید ؟

همه چیز را شکست سست. من به پایان رسید تا با تب و لرز و سردرد است. در زمان صبح وارد من بهتر بود و من می تواند عملکرد و به وضوح فکر می کنم. اما پس از آن ظالمانه و بی وقفه علائم آمد هر روز در اواخر بعد از ظهر و از آن فقط خود را تکرار می شود. این احساس بسیاری مانند موش خرمای کوهی امریکا روز. من نمی دانم اگر هر شب من رو به زوال و باید در بیمارستان و یا اینکه آیا من زنده ماندن در شب.

این نوع از موش خرمای کوهی امریکا روز تجربه رفت و تمام راه را از طریق روز 14. پس از آن بود که به معنای واقعی کلمه دو هفته پس از علائم آغاز شده است که آنها ناپدید شد خوشبختانه.

شما سعی در اثبات نشده درمان [هیدروکسی کلروکین و آزیترومایسین] که برخی از اعضای دولت به نظر می رسد به این باور در

به نام من حداقل 10 همکاران خود در سراسر جهان واقع و پرسید: "شما چه فکر می کنید؟" و همه آنها گفت: "خوب "پیش بروید و آن را امتحان کنید اما ما هیچ شواهدی برای آن است." بنابراین من انجام داد.

به صداقت, من نمی توانم بگویم اگر آن را یک تپه لوبیا تفاوت برای من. بعد به من نگاه کرد بیشتر به این من نوعی ابراز تاسف از تصمیم من به خاطر این داروها به ویژه هنگامی که استفاده می شود با هم — هیدروکسی کلروکین به علاوه آزیترومایسین — می توانید نوار قلب اختلالات و قرار می دهد که کسی در معرض خطر مرگ ناگهانی. بنابراین با نگاهی به گذشته, من کمی شرمنده از خودم بود که من تا اسب سوار.

چگونه این پایان ؟

در اینجا من فکر می کردم. مردم همیشه میپرسند: "هنگامی که ما می توانید اجازه دهید تا بازگشت به زندگی به عنوان ما آن را می دانم؟" و پاسخ واقعا وقتی که سوال اشتباه است. سوال درست این است چگونه — چگونه ما را متوقف stay-در-خانه?

نظر من این است که اگر ما فقط اجازه دهید بگویم یک تاریخ انتخاب کنید — ژوئن 1, جولای 1, مهم نیست برای من. شما انتخاب کنید زمان خود را هنگامی که شما را بکشد و شما اجازه دهید مردم به حالت عادی بازگشت. من نمی بینم که چگونه هر چیزی تغییر کرده است از آوریل 1. این درست است که ما تا به حال یک دوره که در آن ما قادر به کنترل انتقال است.

اما چرا این ویروس به طور ناگهانی متفاوت خواهد بود و چرا حساسيت افراد باید متفاوت باشد در تاریخ 1 ژوئیه از آن است که در مارس 1?

نه من فکر می کنم آنچه ما باید انجام دهیم این است که صرف دو به دو و نیم ماه آماده سازی برای انتشار اقامت در خانه محدودیت و شروع تهاجمی مورد تماس با ردیابی — دقیقا مانند ما مبتلا به سل که در آن یک مورد جدید شناسایی شده است و به سرعت یک تیم می آید در آزمون که فرد آنها را به مراقبت از آنها جدا شده است. و پس از آن انجام ردیابی از هر فردی که به نحوی با آنها در دو هفته گذشته. و سپس آن افراد بسته به اینکه چگونه خود را برای آزمون رفتن را هم به مراقبت از اگر آنها مثبت یا قرنطینه می شود و برای یکی دیگر از 14 روز.

این چیزی است که ما باید انجام دهید. اگر ما فقط انتشار مردمی را به جامعه و انجام آنچه ما انجام شد و در فوریه, چرا که آن را هر گونه متفاوت است ؟



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب