رئیس شما در حال تماشای شما: کار از خانه رونق منجر به بیشتر نظارت

بزرگنمایی این تصویر با افراد بیشتری کار از راه دور شرکت ها در حال تبدیل شدن به فن آوری است که آهنگ چ

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

با افراد بیشتری کار از راه دور شرکت ها در حال تبدیل شدن به فن آوری است که آهنگ چه کارکنان انجام می دهند در تمام طول روز بر روی رایانه های خود را. برخی از کارگران می گویند آنها احساس خود را در حفظ حریم خصوصی است به خطر بیافتد. جکی Ferrentino برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جکی Ferrentino برای NPR

پس از دو هفته از کار از او بروکلین آپارتمان 25 ساله e-commerce کارگر دریافت staffwide ایمیل از شرکت: کارکنان به نصب نرم افزار به نام Hubstaff بلافاصله در رایانه های شخصی خود پس از آن می تواند ردیابی حرکات ماوس و صفحه کلید, سکته مغزی و ضبط صفحات وب آنها بازدید کردند.

آنها همچنین مجبور به دانلود یک برنامه به نام TSheets به تلفن های خود را به نگه داشتن زبانه ها در محل خود را در طول ساعات کار.

"وجود دارد ما پنج نفر. و ما همیشه آمد به کار می کنند. ما همیشه در زمان. وجود دارد هیچ دلیلی برای شروع محل سکونت ردیابی ما" زن گفت: NPR. او در صحبت به شرط ناشناس ماندن از ترس او می تواند از دست دادن شغل خود.

شرکت ایمیل که او ارائه شده به NPR او نشان می دهد کارفرما معتقد نرم افزار ردیابی را بهبود تیم بهره وری و کارایی در حالی که همه کار از خانه.

از جمله دلایل به طور فزاینده ای زنگ در سراسر محل کار در سراسر کشور.

این بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور است حدود یک سوم از کارگران ایالات متحده برای انجام شغل خود را از خانه. در شرکت های ramping تا با استفاده از نرم افزار برای نظارت بر آنچه که کارکنان خود را در تمام طول روز.

طرفداران حفظ حریم خصوصی و برخی از کارگران گفت: آنها نگران هستند که شدت پیگیری آورده بر coronavirus را عادی محل کار نظارت و که این نوع دیجیتال نظارت باقی بماند هنگامی که کارگران بازگشت به دفاتر.

فقط بخواهید یک زن که با این نسخهها کار در بازاریابی در یک شرکت کوچک در ایالت مینه سوتا. او همچنین خطاب به NPR ناشناس از ترس او کارفرما خواهد مقابله به مثل در برابر او برای صحبت کردن.

کارفرمای خود را آغاز کرده است با استفاده از نرم افزار به نام دکتر. این محبوبیت ویدئوها از کارکنان صفحه نمایش در حالی که آنها کار می کنند. همچنین می توانید با فعال کردن وب کم کامپیوتر را به یک تصویر از کارکنان در هر 10 دقیقه است.

"اگر شما بیکار برای چند دقیقه اگر شما رفتن به حمام و یا هر یک pop-up خواهد آمد و آن بگو: شما باید 60 ثانیه برای شروع به کار دوباره و یا ما در حال رفتن به توقف زمان خود را' ،

که به معنای پله به دور از کامپیوتر خود را به طور خلاصه می تواند برش را به او پرداخت.

"من فقط احساس می کنم مثل تلخه. من احساس می کنم اعتماد نیست. من احساس شرمندگی از خودم," او گفت: با اشاره به یک استراحت کوتاه او در زمان صحبت با یکی از همکاران از طریق تلفن. "همکاران من بودند واقعا ناراحت است. اما همه بیش از حد واهمه به هر چیزی می گویند."

رئیس شما ممکن است بدانید که شما در Facebook حتی اگر شما لازم نیست پست

منتقدان این نوع از نرم افزار ردیابی "tattleware." اما براد میلر که اجرا می شود کانکتیکات مبتنی بر آگاهی شرکت فن آوری های موی که در آن توضیحات.

"اگر شما کار نمی کند و یا انجام کاری اشتباه است, پس از آن من حدس می زنم آن را به گفتن شما نیست, اما من فکر می کنم که واقعا چه شرکت هایی که در حال خرید [نرم افزار] فکر می کنم از آن به عنوان" میلر گفت.

از آنجا که COVID-19 شیوع میلر گفت که آگاهی از فن آوری های کسب و کار سه برابر شده است. برنامه های خود را برای مدیران نگه داشتن یک رکورد از هر کار کارکنان انجام می دهند بر روی کامپیوتر خود. هر کارگر پس از آن اختصاص داده می شود بهره وری نمره. هر کارمند رتبه درآمده است.

"آنها به طور کلی فعال در برنامه ها و وب سایت های که من در نظر مولد مانند Excel, PowerPoint, Word, ایمیل, به عنوان مخالف به یوتیوب و یا Facebook?" میلر پرسید. "این در درجه اول آنچه مشتریان ما به دنبال به دانستن است."

دیو Nevogt مدیر عامل شرکت Hubstaff گفت: تقاضا سه برابر شده برای شرکت خود نرم افزار مانیتورینگ بیش از حد.

"ما شاهد افزایش تعداد افرادی که نیاز به پلت فرم ما," Nevogt NPR گفت. "کار از راه دور واز یک افزایش بزرگ به عنوان هر کس مجبور به کار در خارج از دفتر و ما احساس می کنیم مثل این تغییرات ممکن است در اینجا برای خوب است."

برای کارفرمایان با نگه داشتن بهره وری کارگر همواره خود را. اما در آن است که بسیار آسان تر برای کشف کردن اگر کسی در حال انجام یک کار خوب. در حال حاضر تکنولوژی ردیابی است وقوع یک مدیر ، میلر گفت: زمانی که نرم افزار اجرا می شود در یک خانه نشین کامپیوتر کارمند آن کارگر اضافه شده انگیزه ای برای کساد کردن.

"من فکر می کنم اگر مردم می دانند که این اتفاق می افتد و سپس مردم عمل خواهد کرد بهتر از آنها در غیر این صورت چون همه ما عمل می کنند بهتر است زمانی که کسی در حال تماشای" میلر گفت.

سرزده? شاید. قانونی است ؟ احتمالا

آلیسون سبز که می نویسد: همزمان ستون مشاوره بخواهید یک مدیر به یک دیدگاه متفاوت است.

او شده است به آب گرفتگی با پرسش از کارگران که احساس بد در مورد خود کارفرمایان کمیت کلید خود را و چگونه بسیاری از ایمیل های آنها آتش خاموش هر روز.

"و پس از آن وجود دارد پایین تر-tech نسخه از آن است که افرادی که مدیران درخواست آنها را به ماندن در فیلم در تمام طول روز به طوری که آنها می توانید به تماشای بیش از آنها را در هر دقیقه از روز که بسیار سرزده" سبز گفت.

آن را ممکن است احساس سرزده اما آن را غیر قانونی نیست گفت: پل استیونز, مدیر سیاست و وکالت با حقوق و حریم خصوصی تهاتری یک مصرف کننده حمایت سازمان های غیر انتفاعی.

در حالی که متمم چهارم قانون اساسی محافظت در برابر جستجوهای غیر منطقی و تشنج توسط دولت و کارفرمایان در حال اجرا نیست گرفتار از هر گونه قوانین فدرال با ردیابی آنچه کارکنان خود را انجام می دهند در تمام طول روز از طریق نرم افزار نظارت است.

"وجود دارد و نه قانون اساسی موضوع در اینجا" استفن گفت. "وجود ندارد زیادی از حمایت های حقوقی برای کارکنان که در حال نظارت."

استفن گفت: دولت با قوانین متفاوت است که آیا شرکت ها باید حتی به کارگران که آیا آنها با استفاده از نرم افزار ردیابی. برخی از ایالت ها نیاز نیست که کارگران اطلاع داده شود ،

و با چند موانع قانونی کارفرمایان که به نوبه خود به این نرم افزار در طول همه گیر ممکن است را انتخاب کنید به نگه داشتن با استفاده از آن حتی پس از کار-از-صفحه اصلی سفارشات در حال برداشته است.

"هنگامی که کارفرما ساخته شده است که سرمایه گذاری در کسب و نصب نرم افزار آن را به احتمال زیاد است که آنها در حال رفتن به آن را حذف کنید" استفن گفت. "این برای یک مدت طولانی بوده است اما شاید در حال حاضر بیشتر از همیشه آن را امن فرض کنیم که همه چیز شما انجام می دهند در حال تماشا و ردیابی توسط خود کارفرما."

انتخاب حریم خصوصی بیش از یک چک

در بروکلین زنی که کار می کند برای تجارت الکترونیک راه اندازی گفت: کارفرما جهت دانلود Hubstaff و TSheets تیره و تار روابط بین کارکنان و کارفرمایان خود را.

"این واقعا تخریب روحیه برای همه" او گفت:. "و هر کس پس نوع از گام به عقب و گفت:" همه حق است اگر این است که چگونه آنها در حال رفتن برای درمان ما چرا رفتن مایل اضافی?' چرا که به وضوح مهم نیست که به آنها است."

به جای دانلود این نرم افزار بر روی کامپیوتر خود او تصمیم گرفتند. او رفته مرخصی بدون حقوق تا دفتر بازسازی و بازگشایی شد. اما تجربه خصمانه خود را در شرکت او. او در حال حاضر شکار برای یک کار جدید است.

"آن را به ارزش آن را برای من در حال حاضر به فداکاری شخصی من حفظ حریم خصوصی و داده های یک چک," او گفت:. "این فقط به من بسیار ناراحت کننده است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب