جنگ علیه هپی چیر

این مبل بادی یک زیر پایی به همراه خود دارد که به تنهایی کار یک مبل بادی را انجام میدهد یا حالت ریلکس و راحتی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این مبل بادی یک زیر پایی به همراه خود دارد که به تنهایی کار یک مبل بادی را انجام میدهد یا حالت ریلکس و راحتی رو برای شما فراهم می سازد. چون هپی چیرهای ایبلو به قدری نرم و انعطاف پذیر هستند که به محض نشستن و لم دادن روی آنها، فرم بدن شما را به خود میگیرند و باعث میشوند عضلات شما در حالت ریلکس شدن قرار بگیرند. اگر به دنبال خرید یک مبل راحتی یک نفره و دو نفره هستید تا بتوانید آن را برای استراحت خود و اعضای خانواده خود مورد استفاده قرار دهید، مبل شنی اینتکس یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. مبل بادی هپی چیر زیر پایی دار از جنس پی وی سی سفید در دیواره ها و روکش جیر و مخملی بر روی کار ظاهر بسیار زیبا و جذابی برای این مبل بادی افریده . حال تفاوت هپی چیر با بین بگ یا همان مبلمان شنی نیز در این است که هپی چیرها از هر رو جنس بدنه میتواند تولید شود اما ظاهر آنها با یکدیگر متفات است به شکلی که هپی چیرها دارای پشتی بلندی هستند و امکان تغییر حالت در آنها وجود ندارد. البته امروزه امکان قرار دادن هپی چیرها در هر قسمتی از خانه وجود دارد.

از طرفی مبل شنی را می توان برای هر مکانی مورد استفاده قرار داد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. مبل هپی چیر یک نفره و دو نفره ریلکسی اینتکس و انواع مدل های بین بگ بزرگ intex با جنس بدنه چرم و مخمل , پارچه کتان و پلی استر در رنگ های شاد و تیره در تولیدی اینتکس شو ساخته میشوند و با بهترین کیفیت و قیمت نمایندگی اینتکس در سراسر شهر های ایران به فروش میرسد . حتی مبل بادی را میتوان در یک کوله پشتی یا ساک بسیار کوچک با خود حمل و نقل کرد و از راحتی و نشیمن فوقالعاده آن نهایت استفاده را برد. این دسته از مبل های شنی بسیار نرم و راحت و سبک هستند و در عصر جدید میتوان گفت بهترین جایگزین برای مبلمان خانگی و راحتیهای چوبی هستند که هم از نظر زیبایی و هم به لخاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه و فوقالعاده نرم و راحت میباشند.

این نوع از مبلمان الگو گرفته از عروسکهای کودکانه میباشند که حس بسیار خوبی را به کودکان در حین استفاده از آنها میدهد. از نظر آرگونومی ساخت مبلهایی که از جنس پارچه و مواد یونولیتی ساچمهای تولید شدهاند بی نهایت راحت و آرام بخش میباشند و میتوانند برای یک روز پر از خستگی و فعالیت روزانه تسکینی باشد برای افرادی که حتی دارای بیماریهای کمر درد و درد مفاصل هستند. سایت رسمی مبل هپی چیر و نمایندگی فروش مبل های هپی چیر یک نفره و دو نفره و سه نفره سایت شاپ اینتکس این امکان را برای خریداران گرامی فراهم ساخته که انواع مبل هپی چیر را طبق سفارش مشتری در رنگ های متنوع و اندازه های بزرگ و کوچک را تولید مینماید و در کمترین زمان به مشتری تحویل میشود . استراحت بر روی این مبل ها میتواند بعد از اتمام یک روز کاری سخت بسیار لذت بخش باشد، رنگ بندی موجود از مبل شنی در وب سایت خانه شما این امکان را به شما میدهد که با هر سلیقه که دارید بتونید هپی چیر مناسب با دکوراسیون منزل خود را پیدا کنید. 1- مبل های بزرگسال را با اندازه استاندارد با قطر 90 سانتیمتر و ارتفاع 110 سانتیمتر تهیه کنید 2- حتما مواد داخل از گرانول یا یونولیت فومی که به شکل ساچمه ای است پر شده و یا خرد شده کاملا نو و مواد اول باشد ، گرانول های فومی ساچمه ای شکل و یونولیت خرد شده درجه یک از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار هستند و کمتر افت میکنند 3- پوسته های چرم به مدت دو سال گارانتی پوسته پوسته شدن مبل هپی چیر را داشته باشد ، 4- دوخت دقیق و محکم توسط دستگاه های مجهز نیز قابل مشاهده باشد که در شکل ظاهری و مقاومت مبل نقش بسزایی دارد .

شکل طراحی انواع هپی چیر به گونهای است که به راحتی با آناتومی بدن انسان همخوان میشود، این شکل از ارگونومی باعث راحتی بیشتر کاربر در زمان استفاده از هپی چیر خواهد بود. هپی چیر ها(بین بگ) در چه سایزی تولید میشوند؟ یکی از مهمترین و اصلیترین پارامترهای اثرگذار بر قیمت بین بگ و دیگر مبلمان، نوع پارچهای است که در تولید روکش آنها بکار میرود. در طول مدت استفاده البته پس از دو الی سه هفته مبل شنی بسیار کوچکتر شده و افت بسیار چشمگیری پیدا خواهد کرد، در مقایسه با مبل های بادی اینتکس به این شکل است که هر کدام از این محصولات معایب و مزایای خاص خود را دارند و در ادامه به تفصیر و مقایسه این دو با یکدیگر خواهیم پرداخت. طرحی اکثر مبلهای هپی چیر به شکل دایرهای است یا نهایتا به شکل یک قطره اشک بزرگ البته مدلهای مربعی یا طرح مبل نیز وجود دارد اما محبوبیت مدلهای دایرهای و خمرهای بسیار بیشتر از سایر مدلها است. Data was g​ener ated with the  he​lp of G​SA᠎ C onte nt  Generator DEMO!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن