اسرائیل بالا دادگاه برای تصمیم گیری اگر نتانیاهو می تواند به تشکیل دولت

بزرگنمایی این تصویر اسرائیل در دیوان عالی کشور تشکیل یکشنبه برای تصمیم گیری اگر نخست وزیر بنیامین نت

توسط MINERALNEWS در 15 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

اسرائیل در دیوان عالی کشور تشکیل یکشنبه برای تصمیم گیری اگر نخست وزیر بنیامین نتانیاهو باید محروم از رهبری یک دولت وحدت ملی به عنوان چهره او به اتهام فساد مالی. گلی TIBBON/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گلی TIBBON/خبرگزاری گتی ایماژ

اسرائیل دادگاه عالی تصمیم گیری است اگر اتهام فساد مالی باید بار نخست وزیر بنیامین نتانیاهو از تشکیل یک دولت است.

با پوشیدن ماسک های صورت و از هم جدا تقسیم بر 11 قضات برگزار شده روز شنبه به بحث در مورد سرنوشت نتانیاهو. طولانی خدمت نخست وزیر اخیرا توافق با انتخابات خود را رقیب Benny Gantz, برای پایان دادن به یک دولت بست. مخالفان نتانیاهو این ادعا اتهامات جنایی از جمله رشوه خواری و تقلب و نقض اعتماد — باید به جلوگیری از او را از رهبری حکومت وحدت.

قضات انتظار می رود برای رسیدن به یک تصمیم در این هفته.

حکم علیه نتانیاهو خواهد بود یک ضربه جدی به اسرائیل حکومت.سه انتخابات اخیر در ماه مارس — نتوانسته اند به طور قطعی تصمیم رهبری این کشور.

ماه گذشته این COVID-19 pandemic مجبور معامله بین نتانیاهو و Gantz به شکل اضطراری دولت است. معامله اجازه می دهد تا نتانیاهو — در حال حاضر اسرائیل طولانی ترین خدمت نخست وزیر باقی می ماند و در نقش خود را از طریق اکتبر سال آینده قبل از توزیع بیش رهبری به Gantz.

معامله شده بود با حمایت اسرائیل در پارلمان. اما احزاب مخالف و ناظران درخواست اسرائیل در دیوان عالی کشور برای جلوگیری از نتانیاهو رهبری به عنوان او در مواجهه با یک سری از اتهامات فساد.

قانون اسرائیل نیست زور نشسته نخست وزیر به گام اگر متهم هر چند نتانیاهو اولین بار است که رهبر اسرائیل برای تحت تعقیب بود در حالی که در دفتر.

نتانیاهو اتهامات عنوان شده علیه در سه مورد فساد. جدی ترین بنیادی از اتهام تلاش برای جلب مثبت پوشش رسانه ای ترویج مقررات که به نفع شرکت ارتباطات از راه دور. نتانیاهو را رد کرده است اتهامات و گفت: آنها از لحاظ سیاسی با انگیزه هستند.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن