'یک تمساح از هم جدا': بیماری همه گیر قرار می دهد جدید مدل های کسب و کار در منو برای رستوران

بزرگنمایی این تصویر سرور از طریق یک تغییر شیفت در موقت دست شستن و ضد عفونی کننده ایستگاه در خارج از

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

سرور از طریق یک تغییر شیفت در موقت دست شستن و ضد عفونی کننده ایستگاه در خارج از منزل در فلور-باما roadhouse در Perdido, کلید, Fla. فلوریدا مجاز رستوران ها برای باز کردن این هفته در ظرفیت محدود و با پروتکل های ایمنی. دبی الیوت/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دبی الیوت/NPR

عنوان مطلب متحده شروع به سهولت coronavirus محدودیت رستوران در حال کار از طریق دقیقا چگونه آنها را به بازگشت به کسب و کار.

وقتی فلوریدا کاسته رستوران محدودیت های این هفته بدنام فلور-باما roadhouse بازگشایی درهای خود را برای تلفن های موبایل موسیقی زنده دست خوش پیشامد میشه با نسیم دریا.

این آلاینده 11 هکتار پیچیده در خلیج مکزیک در فلوریدا-ایالت آلاباما خط آن شناخته شده است نوازندگان محلی خلیج فارس صدف و آبجو سرد است.

اما وجود دارد هیچ کثیری از مردم ، میله داخل سالن و poolrooms بسته شده است. فضاهای باز تبدیل شده اند به ناهار خوری نشسته تنها. یک میزبان خواهد صندلی شما در یک میز پیک نیک است که در شن و ماسه حداقل 6 فوت دور از جداول دیگر. نشانه های نوشته شده در طول نمایش چه فیزیکی فاصله به نظر می رسد مانند بسیار فلوریدا است: "یک تمساح از هم جدا است."

"شما می دانید ما در حال تلاش برای انجام کار درست به عنوان یک کسب و کار می گوید:" کامرون, قیمت, یکی از رستوران صاحبان. "ما باید به راه رفتن که مشکل راه رفتن بودن مجریان و در همان حال مردم که در حال تلاش برای کمک به شما یک زمان خوب است."

داشتن یک زمان خوب به نظر می رسد بسیار متفاوت است با زمانی که فلور-باما تعطیل در مارس 16. قیمت, می گوید: roadhouse بسته یک هفته قبل از اقامت در خانه سفارشات زمانی که مشخص شد coronavirus پخش شد در ایالات متحده است.

"ما در گرمای بهار و ما تا به حال یک هزار نفر از 2,000 مردم در اینجا در شب," او می گوید. "آن را مانند این مسئول چیزی که به انجام است."

بزرگنمایی این تصویر

علائم ارسال شده در فلور-باما نشان می دهد که چگونه دور از هم مردم باید ایستاده اجتماعی را حفظ فاصله — یک تمساح ظهر. دبی الیوت/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دبی الیوت/NPR

در طول خاموش کردن صاحبان و مدیران برنامه ریزی برای چگونه به عقب بر گردیم در عملیات تبدیل از یک نوار شلوغ به گسترش به بیرون رستوران.

این گفتگو در حال حاضر اتفاق می افتد در رستوران ها در سراسر کشور به عنوان مطلب متحده شروع به سهولت coronavirus محدودیت. اگر ناهار خوری مجاز است به رزومه بسیاری از کشورهای در حال محدود کردن آن به نصف ظرفیت یا کمتر اجتماعی را حفظ فاصله. رهبران صنعت می گویند معلوم نیست اگر کوچکتر عملیات قادر خواهد بود برای به دست آوردن سود در این شرایط است.

"ما می دانیم که ما در حال رفتن به چیزی است که ما مطمئن نیستیم که چه آن را به نگاه مانند می گوید:" نائومی Pomeroy, سرآشپز و صاحب رستوران وحش در پرتلند سنگ., یک فضای صمیمی با جمعی ناهار خوری برای 26 نفر است.

"من کاملا مطمئنم که هیچ کس برای رفتن به تقاضاهای مصرانه برای نشستن در یک جمعی جدول تا همه را واکسینه" Pomeroy می گوید. "بنابراین من نیاز به در رستوران خود را قادر به بازسازی تمام طرح است."

Pomeroy یکی از بنیانگذاران مستقل رستوران ائتلاف یک گروه تماس در کنگره به تصویب 120 میلیارد صندوق برای کمک به رستوران و خود را گذاشته و کارگران است. این رستوران می گویند چک حفاظت برنامه کار نمی کند برای آنها. با توجه به U. s. اداره آمار نیروی کار صنعت مواد غذایی و آشامیدنی از دست 417,000 شغل در ماه مارس — حدود 60 درصد از این کشور زیان کار است.

هنگامی که و این که آیا مشتریان خواهد شد و بازگشت بخشی از معادله بازگشت به کسب و کار.

آشپز دونالد لینک ها صاحب یک گروه از رستوران ها در New Orleans از جمله Cochon و Herbsaint. او در برخورد با فاجعه قبل از آمدن پس از طوفان کاترینا. اما این احساس های مختلف او می گوید.

"به عنوان بد به عنوان کاترینا بود می دانستم که یک روز آن را فقط می تواند بیش از. ما تمیز کردن ما بازسازی و بازگشت به آن" پیوند می گوید. "شما می دانید این است که بسیاری ناشناخته است."

در حال حاضر رستوران ها محدود به بایگانی اطلاعات درایو-از طریق و یا تحویل در لوئیزیانا. اما لینک های انتظار دارد که دولت اجازه می دهد تا ناهار خوردن در غذا خوردن به سر در مد محدود زمانی در ماه ژوئن. او در شگفتی که آیا مردم قادر خواهد بود به پرداخت هزینه برای غذا خوردن بیرون و اگر آنها نگران بازگشت به رستوران و یا حتی نیواورلئان اولیه نقطه داغ برای عفونت است.

"این هنوز هم برای رفتن به یک زمان طولانی قبل از ما می توانیم گردشگران به عقب" لینک گوید. "من فکر نمی کنم هر کسی را برای رفتن به پریدن از روی هواپیما در چهار هفته است."

لینک رستوران گروه گذاشته نزدیک به 400 نفر است. او می گوید: او دهکدهای از دست داد 95 درصد از کسب و کار خود را. او را نگه داشته و دو رستوران های کوچک باز برای بایگانی اطلاعات و تحویل و رایگان به ارائه وعده های غذایی خانواده خود را برای کارگران هر روز دیگر.

اما حتی انجام takeout در گیر یک چالش بوده است. لینک می گوید که او تا به حال به آن نزدیک کردن و پیکربندی مجدد هنگامی که مردم شروع به تجمع در رستوران.

خود برنامه ریزی احتمالی برای بازگشایی شامل رفتن به رزرو تنها در یک پخش کردن اتاق ناهارخوری بنابراین مردم نمی ماندند در حالی که انتظار برای جداول انجام دور با بررسی مجری ورقهای و از بین بردن داغ سس و نمک و فلفل شیکر از جداول.

"من فرض کنید ما خواهید بود تمام پوشیدن دستکش و ماسک است که یک بد شانسی," Link می گوید. "وجود خواهد داشت بسیاری از بغل کردن و قیاس و پشت آن زمان که قطراتش و تمام."

هدف او این است که به نگه داشتن همه چیز استریل اما "من نمی خواهم مردم را به احساس مانند آنها ناهار خوری در اتاق بیمارستان یا نه."

لینک گوید مشتریان و کارکنان را مجبور به انطباق با جلوگیری از ظهور مجدد این ویروس که او می گوید می تواند هزینه زندگی و نابود کردن صنعت رستوران.

بزرگنمایی این تصویر

سرنوشت مک کوئین shucks خلیج صدف در فلور-باما در روز اول خود را بعد از اینکه از کار از اواسط ماه مارس. دبی الیوت/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دبی الیوت/NPR

در گیاهان-باما سرنوشت مک کوئین است که با پوشیدن یک ماسک و دستکش در پشت صدف نوار به عنوان او shucks صدف خام به منظور. او را رها به پشت در محل کار پس از رفتن بیش از یک ماه و بدون پرداخت.

"من خوشحالم که آنها به نام ما را به حداقل می آیند شروع به گرفتن محل تمیز و مسائل" مک کوئین می گوید. "سپس هنگامی که ما متوجه ما شد باز آن بزرگ بود."

کارگران در حال غربالگری علایم قبل از شروع تغییرات خود را. جدید station شستن دست و روم معطر ضد عفونی کننده دست در اطراف پراکنده ملک — همه بخشی از پروتکل های جدید با هدف نگه داشتن کارگران و مشتریان امن است.

مشتری به طور منظم تام Denev به نظر می رسد خوشحال می شود حتی در شرایط جدید.

"من در آمده و مانند وای" آنها آن را کردم راه اندازی توسط CDC استانداردهای', " او می گوید. "این درست است. عاشق کسب و کار رفتن دوباره, اما ما همچنین باید به ایمنی است."

مالک می گوید قیمت جدید پروتکل های ایمنی به نظر می رسید برای نگهداری گیاهان-باما به روز اول برگشت. اما به آخر هفته نزدیک او می گوید او انتظار دارد که جمعیت بزرگتر و یک چالش نگه داشتن مردم مراقب باشند.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن