ووهان برای تست همه ساکنان پس از تعداد انگشت شماری از عفونت های جدید

بانکوک - مقامات در شهر چینی که در آن coronavirus همه گیر شروع شد حرکت رو به جلو دوشنبه با تلاش برای تست تمام 1

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399

بانکوک - مقامات در شهر چینی که در آن coronavirus همه گیر شروع شد حرکت رو به جلو دوشنبه با تلاش برای تست تمام 11 میلیون نفر به این ویروس در عرض 10 روز پس از یک تعداد انگشت شماری از تازه عفونت یافت شد وجود دارد.

دولت ایالات متحده را بالا بیماری های عفونی متخصص در ضمن صادر کند و هشدار داد که شهرها و ایالات متحده می تواند بیشتر COVID-19 مرگ و میر و آسیب های اقتصادی اگر آنها را بلند stay-at-home سفارشات به سرعت بیش از حد -- یک تضاد به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که هل دادن به سمت راست یک سقوط آزاد اقتصاد است.

"وجود دارد یک خطر واقعی است که شما ماشه شیوع است که شما ممکن است قادر به کنترل" دکتر Anthony Fauci هشدار داد یک کمیته مجلس سنا و ملت سه شنبه به بیش از دو دوجین متحده شروع به بلند کردن مستندات خود را.

تنش در ایجاد توازن میان امنیت مردم از این ویروس در برابر شدید اقتصادی خرید اینترنتی است که در بسیاری از کشورهای دیگر بیش از حد. ایتالیا تا حدی برداشته مستند محدودیت در هفته گذشته تنها به دیدن یک پرش بزرگ در تایید coronavirus موارد در آن سخت ترین ضربه منطقه است. پاکستان گزارش 2,000 عفونت های جدید در یک روز برای اولین بار پس از کاهش آن مستند دیدم جمعیت از مردم کهنه به بازار در سراسر کشور است.

چین اولین کشور به قرار دادن تعداد زیادی از شهروندان خود را تحت قفل و برای اولین بار به سهولت کسانی که محدودیت شده است به شدت محافظت در برابر هر گونه تجدید حیات.

بهداشت منطقه کمیسیون و کمیتههای محل در شهر ووهان گفته شده است به منظور توسعه یک برنامه برای تست همه ساکنان خود را در حوزه های قضایی, رسانه های محلی گزارش گفت:. دستور همچنین گفت: این تست باید تمرکز بر روی افراد مسن در مناطق پر جمعیت و اماکن با تلفن همراه می آورند ،

کسی که پاسخ شهردار تدریس خصوصی در خانه در ووهان روز چهارشنبه گفت: محلی مناطق داده شده بود 10 روز به انجام آزمون. رسمی کاهش یافته است به نام او بود چرا که او مجاز به صحبت با خبرنگاران.

اولین مورد از این کروناویروس جدید پیدا شد در ووهان در ماه دسامبر و در پایان ماه ژانویه دولت قرار داده بود تمام شهر و اطراف آن منطقه به بیش از 50 میلیون نفر تحت سخت مستند.

یک خوشه از شش مورد جدید بود که به تازگی در یک قسمت از شهر اولین عفونت های محلی دولت گزارش کرده است در ووهان پس قبل از این مستند کاسته شد در اوایل ماه آوریل.

این روشن نیست که چگونه بسیاری از مردم در واقع هنوز هم نیاز به آزمایش می شود به عنوان یک متخصص در ووهان دانشگاه گفت: جهانی روزنامه تایمز که تا 5 میلیون نفر از ووهان در حال حاضر آزمایش شده است پس از وقوع آغاز شد.

در سراسر جهان به ویروس آلوده شده است بیش از 4.2 میلیون نفر کشته و بیش از 291,000 — با بیش از 82,000 مرگ و میر در ایالات متحده به تنهایی جهان را با کمترین تلفات. کارشناسان می گویند تعداد واقعی هستند به احتمال زیاد به مراتب بالاتر است.

پیشرفت ساخته شده بود, در بسیاری از مکان ها از جمله نیوزیلند که گزارش هیچ مورد جدید در روز چهارشنبه. این دومین روز متوالی بدون هیچ گونه و چهارم چنین بعد از اوایل هفته گذشته است.

مدیر کل سلامت اشلی بلومفیلد گفت که تشویق اخبار نیوزیلند آماده به سهولت بسیاری از آن مستند محدودیت در روز پنج شنبه. اکثر کسب و کار از جمله مراکز و فروشگاه های خرده فروشی و نشسته و رستوران ها خواهد بود قادر به بازگشایی شده است. اجتماعی فاصله قوانین را در محل باقی می ماند و تجمعات محدود خواهد شد به 10 نفر.

"حس پیش بینی است و هر دو قابل لمس و درک است" بلومفیلد گفت.

مقامات در کره جنوبی روز چهارشنبه گفت که آنها تا به حال هیچ برنامه فوری برای احیای سخت اجتماعی فاصله گرفتن قوانین با وجود افزایش موارد مرتبط به کاباره ها در سئول.

در سنا شهادت دکتر Fauci گفت: بیشتر عفونت و مرگ اجتناب ناپذیر است که مردم دوباره شروع به جمع آوری اما چگونه آمادگی جوامع برای مهر کردن آن جرقه تعیین خواهد کرد که چگونه بد ارتجاعی است.

"هیچ شکی نیست حتی تحت بهترین شرایط زمانی که شما به عقب بر کاهش, شما می توانید برخی موارد به نظر می رسد" Fauci گفت.

حرکت بیش از حد به سرعت و به "عواقب می تواند واقعا جدی است," او اضافه شده است. این نه تنها می تواند "برخی از درد و رنج و مرگ است که می تواند اجتناب شود بلکه حتی می تواند شما را در جاده ها و سعی کنید به بهبود اقتصادی."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

با بیش از 30 میلیون نفر بیکار در آمریکا مغلوب ساختن پیشی جستن شده است فشار متحده به بازگشایی شده است.

اخیر آسوشیتد پرس بررسی مشخص شد که 17 متحده را برآورده نمی کنند یک کلید کاخ سفید معیار برای شل شدن محدودیت — 14 روز رو به پایین مسیر در موارد جدید و یا تست مثبت نرخ. در عین حال بسیاری از این کشورها آغاز کرده اند به بازگشایی و یا در حال انجام این کار از جمله آلاباما, کنتاکی, مین, می سی سی پی, Missouri, نبراسکا, اوهایو, اوکلاهما, تنسی و یوتا است.

از 33 متحده است که تا به حال 14 روز رو به پایین, مسیر 25 تا حدی باز شده و یا در حال حرکت به بازگشایی در روز AP تجزیه و تحلیل یافت. کشورهای دیگر که باید دیده نمی شود 14 روز کاهش بسته باقی می ماند با وجود ملاقات با برخی از معیار.

Fauci ابراز خوش بینی که در نهایت واکسن وارد خواهد شد همراه با درمان در علاوه بر این به یکی از مواد مخدر است که تا کنون نشان داده است متوسط اثر در مبارزه با COVID--19. اما این امر می تواند "یک پل خیلی دور" به انتظار آنها را در زمان سقوط زمانی که مدارس به امید بازگشایی, او گفت:.

اگر چه مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد این هفته که "ما ملاقات لحظه ما غالب" در افزایش و بهبود ویروس, تست سناتور جمهوریخواه در این پنل بودند به طرز محسوسی کمتر خوش مشرب.

عدم تست به گل نشسته آمریکا پاسخ از آغاز زمانی که یک آزمون طراحی و توسعه توسط مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از فرار به مشکلات متعدد. سناتور. میت رامنی گفت که ایالات متحده ممکن است در نهایت پیشی تست رهبر کره جنوبی اما این کشور به مراتب کمتر مرگ و میر به دلیل آن شروع به تست اولیه.

"پیدا کردن من تست ما رکورد چیزی برای جشن گرفتن ندارند" گفت: رامنی جمهوری خواه از ایالت یوتا است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت "تست تزار" Adm. برت Giroir گفت که ایالات متحده می تواند انجام حداقل 40 میلیون به 50 میلیون آزمون در ماه سپتامبر است. که کار کردن به بین 1.3 میلیون دلار و 1.7 میلیون آزمون در روز است. دانشگاه هاروارد محققان گفته اند که ایالات متحده باید انجام 900,000 توسط این جمعه به منظور ایمن بازگشایی شده است.

___

Neergaard گزارش از واشنگتن است. مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن