معروف در کتابخانه عمومی نیویورک شیرها ماسک به عنوان مثال مجموعه

بزرگنمایی این تصویر سنگ مرمر شیرها در خارج از کتابخانه عمومی نیویورک در میدتاون منهتن با پوشیدن ماسک

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

سنگ مرمر شیرها در خارج از کتابخانه عمومی نیویورک در میدتاون منهتن با پوشیدن ماسک صورت برای یادآوری نیویورکی به دنبال COVID-19 دستورالعمل های ایمنی. در طول 109 سال سابقه مجسمه های پوشیده اند بیس بال, کلاه, کلاه بالا و تاج های گل اهدا. جاناتان بلان/کتابخانه عمومی نیویورک پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جاناتان بلان/کتابخانه عمومی نیویورک

برای اولین بار آشنا سنگ مرمر چهره در خارج از کتابخانه عمومی نیویورک را پنهان خواهد شد توسط ماسک.

صبر و شکیبایی یاد مجسمه شیر امنیت 42nd Street کتابخانه در حال پوشیدن پوشش صورت به یادآوری نیویورکی برای ایمن ماندن و متوقف کردن گسترش COVID-19.

ماسک وارد شده در ژوئن 29 و اندازه گیری سه فوت عرض و دو پا بلند, با توجه به یک کتابخانه بیانیه.

کتابخانه عمومی نیویورک رئیس جمهور آنتونی مارکس تاکید نماد درستی به نام شیرها و گفت: نیویورکی مشابه قوی و انعطاف پذیر.

"ما را از رسیدن به طرف دیگر از این بحران بهداشت عمومی با هم" مارکس گفت. "اما برای انجام این کار ما باید هوشیار باشند ما باید صبر و شکیبایی و ما باید به دنبال آنچه که کارشناسان به ما بگویید به خصوص که ما در ادامه به بازگشایی شهرستانها ما. شیرها پشتوانه دانش و حقیقت که دیده 109 سال ارزش تاریخ در حال تنظیم است که به عنوان مثال."

سیستم کتابخانه در خدمت برانکس منهتن و استاتن آیلند و بسته بوده است اواسط ماه مارس. آن در حال آماده سازی برای بازگشایی تعداد محدودی از شاخه های برای گرفتن و رفتن سرویس شروع جولای 13, با ماسک های مورد نیاز برای ورود به عنوان به خوبی به عنوان منظقه خدمات.

تاریخی شیرها شناخته شده اند به لباس برای مناسبت در طول سال.

آنها عینک کلاه بالا برای سیستم کتابخانه را گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس در سال 1995 و متس و یانکی ها کلاه طول 2000 مترو سری. آنها نیز همین تعطیلات تاج های گل اهدا در هر ماه دسامبر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب