ویسکانسین, آلاباما, اهدا F-35 جنگنده

MADISON, Wis. - گارد هوایی ملی واحدهای مستقر در ویسکانسین و آلاباما اعطا شده است اسکادران F-35 جت های جنگنده ن

توسط MINERALNEWS در 27 فروردین 1399

MADISON, Wis. - گارد هوایی ملی واحدهای مستقر در ویسکانسین و آلاباما اعطا شده است اسکادران F-35 جت های جنگنده نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد روز شنبه با غلبه بر آواز مخالف از مردم که زندگی می کنند در نزدیکی پایگاه در ویسکانسین, شهرستان پایتخت.

جت قرار داده خواهد شد با ویسکانسین هوایی گارد ملی را 115 جنگنده بال در Truax زمینه در مدیسون و با 187th جنگنده بال در Dannelly زمینه در Montgomery, Alabama. اولین جت انتظار می رود برای رسیدن در اواخر سال 2023.

جت جایگزین خواهد شد, مسن, F-16 هواپیما و اجازه خواهد داد که نیروی هوایی به دیدار با الزامات مورد نیاز برای آمادگی و آموزش نیروی هوایی در بیانیه ای گفت.

محل جت در مدیسون تقسیم کرده است دولت و جامعه بیش از سه سال گذشته با بسیاری از مردم که زندگی در نزدیکی فرودگاه گفت: سر و صدا و آلودگی ناشی از جت را کاهش کيفيت زندگی و ارزش از خانه های خود. نیروی هوایی گفت: در گزارش اولیه که سر و صدا از F-35s می تواند بیش از 1000 خانه "ناسازگار برای استفاده های مسکونی است."

اما وجود دارد یک پایگاه گسترده ای از پشتیبانی که شامل کسب و کار, جوامع, اقتصادی, توسعه دهندگان, دفتر دارندگان جانبازان و دانشگاه ویسکانسین-مدیسون است.

حامیان استدلال کرد که نگرانی از سر و صدا هستند و پر از شکوفه و وجود دارد نمی توان تفاوت زیادی از زمان F-16s. طرفداران گفت: داشتن نسل بعدی جت خواهد بود که توسعه اقتصادی افزایش اطمینان از آینده پایه در مدیسون که در مورد استخدام از 1200 نفر است.

مدیسون شورای شهر تصویب قطعنامه ای در مخالفت با جت, اما بیشتر مدیسون اتاق بازرگانی شده است آوازی حامی. مجلسی که نشان دهنده کسب و کار در مدیسون گفت: گارد ملی هوایی بال دارای 100 میلیون دلار سالانه اقتصادی در جامعه است. نیز وجود دارد حمایت هر دو حزب از ویسکانسین سیاستمداران از جمله هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه سناتور ایالات متحده آمریکا.

در کنگره ایالات متحده علامت Pocan یک دموکرات که نشان دهنده مدیسون گفت: نیروی هوایی هرگز به اندازه کافی خطاب درخواست خود را که نیروی هوایی پرداخت و مانع نفوذ صدا یا هر گونه ضرر و زیان مالی کسانی که زندگی می کنند در نزدیکی پایگاه رنج می برند ممکن است به دلیل کاهش ارزش املاک.

و دولت دموکراتیک تشکر. کریس تیلور یکی از مهمترین منتقدان از جت به نام قرار دادن آنها در یک مدیسون یک "ناگوار و مضر تصمیم" است که صدمه دیده است سلامت مردم و کیفیت زندگی و کاهش ارزش املاک.

"به جای گوش دادن به جامعه ما نیروی هوایی است که قصد foisting این جت در یک محل آنها را می خواستم نه" او گفت:.

سرلشگر حسن فیروزآبادی ، ژنرال پل نزدیک رهبر گارد ملی ویسکانسین در برابر اعطای این جت به پایه در مدیسون و گفت: او به جلو نگاه به همکاری با شهرستان ها و جوامع اطراف است.

"از طریق همکاری من با اعتماد به نفس ما ادامه خواهد داد به خوبی استوارت از جوامع که در آن ما کار و زندگی می کنند," او گفت:.

سه نفر دیگر از پایگاه های در نظر گرفته شده برای جت بودند در بویزی آیداهو; Harrison Township, Michigan; و Jacksonville, Florida.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب